Dankjequote:
Goed topic he?quote:
Ja alleen zo jammer van de TSquote:
Idd jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Zijn het er echt 800?quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
....................................................................................................
....................................................................................................
800 puntjes om het te vieren.
Ja mensen gaan naar huis hequote:
Je heb PMquote:
Mwehehehe en er zijn geen problemen op het spoorquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef lipjes het volgende:
Ik ben thuis.
Btw, succes iedereen
[..]
N201 dat is toch die weg tussen de Arena en Oudekerk a/d Amstel? waar we met de scooter overheen gingen?quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ging op de scooter dus ik had geen last van de file op de N201
Het zijn er precies 800!quote:
Nee dat is van Utrecht naar Hoofddorp en verderquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
N201 dat is toch die weg tussen de Arena en Oudekerk a/d Amstel? waar we met de scooter overheen gingen?
wat voor een plaatje heb je nodig dan??quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een plaatje voor mn memorysurprise
hier sneeuwt het trouwens ook lekker doorquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mwehehehe en er zijn geen problemen op het spoortrein
hier ook , ligt ondertussen 3 centimeterquote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
hier sneeuwt het trouwens ook lekker door
hehe heb ik geen last vanquote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef lipjes het volgende:
Meldingen: 109
Totale lengte: 943 km
het gaat lekker
komop, over de 975 heen!
Als het maar met sinterklaas te maken heeftquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor een plaatje heb je nodig dan??
Nee dit dan:quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe heb ik geen last van
Ik ben blij dat ik de weg niet op hoefquote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef lipjes het volgende:
Meldingen: 109
Totale lengte: 943 km
het gaat lekker
komop, over de 975 heen!
Oke ik ga even voor je zoeken, al gok ik dat je de meeste wel zult hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het maar met sinterklaas te maken heeft
ik heb nooit een snelwegquote:Op maandag 29 november 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de weg niet op hoef
Klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
je bent er net![]()
maar succes met leren
Nee, ik doe het met wrts (online overhoren) en ik kijk af en toe hier even, omdat ik totaal geen concentratie meer hebquote:
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik doe het met wrts (online overhoren) en ik kijk af en toe hier even, omdat ik totaal geen concentratie meer heb
hier is het ook al klaar en er ligt 3 cm..quote:
we halen de 1000 km nietquote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Hier sneeuwt het nog en er ligt 4cmMaar die files omg
Als je m'n naam op hyves vind moet je me ook toevoegen he, ik wil ook wel wete wie jij bent.quote:
Dat ga ik niet doenquote:Op maandag 29 november 2010 18:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als je m'n naam weet op hyves vind moet je me ook toevoegen he, ik wil ook wel wete wie jij bent.
Beugelsquote:Op maandag 29 november 2010 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
Over een maand mag mijn beugel eruit
oohquote:
Gijsquote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, weet iemand hier de naam van honkeytonk?
Pietquote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, weet iemand hier de naam van honkeytonk?
Eeen eckte hockeynaamquote:
kloptquote:
en Gijsquote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's Maurits, Roderique of Dirk-Jan
Vrouwen die Denise hetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vrouwen die Denise heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vrouwen die Denise heten
Jongentjes die andermans hyves gaan opzoeken en niet durven toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durf het wel, maar vind dit veel te grappigquote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jongentjes die andermans hyves gaan opzoeken en niet durven toe te voegen
Surequote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar vind dit veel te grappig
Laat het liggen HT.quote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom werd je eigenlijk zo boos op Annnet?
Gistermiddag jaquote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En nog gebatst gisteravond?
Lutte was er van overtuigd dat de lichaamssappen over en weer rijkelijk vloeiden. Ik denk er het mijne van.quote:
Lutte zegt maar wat, het zal mij verbazen als ze al handjes vast hebben gehoudenquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Lutte was er van overtuigd dat de lichaamssappen over en weer rijkelijk vloeiden. Ik denk er het mijne van.
Dat is informatie die ik niet zomaar op FOK! plempquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Lutte was er van overtuigd dat de lichaamssappen over en weer rijkelijk vloeiden. Ik denk er het mijne van.
Dat denk ik ook ja. Ik denk dat ze hooguit wat heeft gezongen in de roze liefdesmicrofoon. Maar meer ook niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lutte zegt maar wat, het zal mij verbazen als ze al handjes vast hebben gehouden
quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Ik denk dat ze hooguit wat heeft gezongen in de roze liefdesmicrofoon. Maar meer ook niet.
Zeker niet meer inderdaad, hoevaak hebben ze al gemeet? 3 keer? 4 keer?quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Ik denk dat ze hooguit wat heeft gezongen in de roze liefdesmicrofoon. Maar meer ook niet.
Dat zegt ook niets natuurlijk. Sommige dames gaan na vijf minuten al op hun rug liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker niet meer inderdaad, hoevaak hebben ze al gemeet? 3 keer? 4 keer?
Sommige wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zegt ook niets natuurlijk. Sommige dames gaan na vijf minuten al op hun rug liggen.
Dat was bij CC niet het gevalquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zegt ook niets natuurlijk. Sommige dames gaan na vijf minuten al op hun rug liggen.
Ik denk niet dat Lutten zo isquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, ik weet namelijk al dat ze geen seks voor het huwelijk wil, dat heeft ze al een keer gezegd.(Of in ieder geval geen seks voor lang)quote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom werd je eigenlijk zo boos op Annnet?
Koekjesquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We hebben het over Ploertendoder en CC, koekenbakker.
nee wat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je een beetje zingen CC?
Opa.Bakkebaard Zingen doe je maar in de klikoquote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan je een beetje zingen CC?
quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard Zingen doe je maar in de kliko
quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard Zingen doe je maar in de kliko
Fuckquote:
Meisjes zijn viesquote:Op maandag 29 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
Lutten is braaf. Jongens zijn stom en zoenen vies.
Liever dirtyquote:
Ik zou het maar doen HT, want CC is best streng en dat vertel ik uit ervaringquote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT ik wil een PM van jou met uitleg, want je lult iets heel raars
Huh? Dan mag je eerst een PM sturen, want ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT ik wil een PM van jou met uitleg, want je lult iets heel raars
Toen dat bij mij gebeurde met mijn sportbroekje voor school, droeg ik gewoon mijn pyjamabroek.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen HT, want CC is best streng en dat vertel ik uit ervaring
Okequote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Dan mag je eerst een PM sturen, want ik begrijp niet wat je bedoelt.
Dat zie jij dan weer.quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Oeh, zelfs de onderkant kan je gebruiken.
dat is een groot voordeelquote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nice. CC koop dat ding eensquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
ik ben niet zo rijkquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nice. CC koop dat ding eens
Ik dus kijken en ik vroeg me af waarom de onderkant zo'n vorm had.. en toen zag ik het.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me soms toch echt af in welke SC ik rondhang.
* Ploertendoder wordt onderdanigquote:
Pianootje?quote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Wat is het verkleinwoord van piano?
Pianootje? Of piano'tje?
piantjequote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Pianootje? Of piano'tje?
pianootjequote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Pianootje? Of piano'tje?
Verdoriequote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. De vrouwmenschen hebben gelijk.
eindelijk!quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. De vrouwmenschen hebben gelijk.
Eindelijk in de zin van: Eindelijk geeft een man toe dat een vrouw gelijk heeft.quote:
Beidenquote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk in de zin van: Eindelijk geeft een man toe dat een vrouw gelijk heeft.
Of eindelijk in de zin van: Eindelijk hebben we een keer gelijk?
Ik zei in de klas zoals ik Ploertendoder zei en iedereen ging stukquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Ploertendoder het volgende:
CC heeft nooit gelijk. Ploertendoder wel
CC=Ploertendoder, iedereen weet dat achter die 2 accounts een oude man van 60 zit die doet alsof hij een relatie heeft met iemand, terwijl dat gewoon met zijn andere account isquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Ploertendoder het volgende:
CC heeft nooit gelijk. Ploertendoder wel
Ik heb je een nickpic gestuurdquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CC=Ploertendoder, iedereen weet dat achter die 2 accounts een oude man van 60 zit die doet alsof hij een relatie heeft met iemand, terwijl dat gewoon met zijn andere account is
Laten we maar niet over jou beginnenquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CC=Ploertendoder, iedereen weet dat achter die 2 accounts een oude man van 60 zit die doet alsof hij een relatie heeft met iemand, terwijl dat gewoon met zijn andere account is
Zie je nou welquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zei in de klas zoals ik Ploertendoder zei en iedereen ging stuk
Ohjaquote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb je een nickpic gestuurd
Eindelijk word je beroemd!quote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zie je nou welOmg nu kent heel je klas mijn username
Ik ben niet ongelooflijk intelligent ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar hoe zeg ik het dan?
[..]
sukkel
nee dat blijktquote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelooflijk intelligent ofzo
Ja met zo'n leuke toon op de oequote:
mmh ik ga het eens opnemenquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja met zo'n leuke toon op de oe
Doe wat je niet laten kuntquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen over mijn 1000e post?
Nee. Dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen over mijn 1000e post?
Je doet VWO+quote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelooflijk intelligent ofzo
Ik doe het toch al niet, want ik zou geen baggertopics meer openenquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik ook niet gedaan.
Dat heeft weinig te maken met intelligentie.quote:
Brave jongen, jij komt er wel in deze maatschappijquote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe het toch al niet, want ik zou geen baggertopics meer openen
misschien een heel klein beetje qua geheugen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met intelligentie.
Dat heeft wel degelijk wat met intelligentie te makenquote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met intelligentie.
dat klopt wel een beetjequote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
misschien een heel klein beetje qua geheugen.
Ja maar meer dan ook niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
misschien een heel klein beetje qua geheugen.
Neequote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heeft wel degelijk wat met intelligentie te maken
Braaf. Er is al genoeg bagger atm in ONZ.quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe het toch al niet, want ik zou geen baggertopics meer openen
Kijk maar naar mijn PH, al weken geen topics meer geopend die snel op slot gingenquote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Braaf. Er is weer genoeg bagger atm in ONZ.
een record jongenquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn PH, al weken geen topics meer geopend die snel op slot gingen
Dat was me ook al opgevallen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn PH, al weken geen topics meer geopend die snel op slot gingen
Ik ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
logischquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn sportbroekje is terecht!Op het ondergoedrekje...
En, ben ik een beetje bekend achter de schermen bij the fokz?quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen.
Felicie!quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn sportbroekje is terecht!Op het ondergoedrekje...
Neuh. Maar moet dat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En, ben ik een beetje bekend achter de schermen bij the fokz?
Écht? Ik dacht dat ik zo'n user was die geen van de crew kendequote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen.
En natuurlijk met mijn 10.000e postquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij feli met je wederopstanding.
Feli met je 10003e postquote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En natuurlijk met mijn 10.000e post
Dat onthouden is niet zo'n probleem. Daar hebben we notes voor.quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, jullie onthouden alleen kutusers
quote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat onthouden is niet zo'n probleem. Daar hebben we notes voor.
Ik heb alleen positieve notesquote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat onthouden is niet zo'n probleem. Daar hebben we notes voor.
en 1 crewbash en 1 van pm posten, maar dat is ook positiefquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Alles rozengeur en maneschijn.
Oke topquote:Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat is heel normaal voor kwaliteitusers zoals Elmofan en ik
Mijne zijn denk ik alleen van SWJ en murpquote:Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
Ik heb er twee. Allebei negatief denk ik. Eentje sowieso, van Ludo in KLB.
De mijne denk ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mijne zijn denk ik alleen van SWJ en murp
Sure. Doe maar op mijn @fok.nl adres.quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
Opa.B, wil jij ook een kerstkaart?
Aan de rest: (e-mail)adressen kunnen nog steeds gePM'd worden!
(E-mail --> e-card. Omdat HT.)
Dat kan enthousiasterquote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure. Doe maar op mijn @fok.nl adres.
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
Één note per 4066,5 post is toch best oké?
Klopt. Ik typ het niet voor niets niet helemaal uit he. Edit ivm met spam.quote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Best wel,quote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
Brave Lutjequote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Lutte het volgende:
Heeft iedere modje een @fok.nl adres? Dus gewoon [username modje]@fok.nl?quote:Op maandag 29 november 2010 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
wat zij zegtquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wil je adres of echte mail ook niet geven, dus als er iemand niet moet zeiken.
Oké, ik ben al stilquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wil je adres of echte mail ook niet geven, dus als er iemand niet moet zeiken.
Goed verwoord en krachtige argumentatie, een positieve note voor deze postquote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
KLBquote:
VOND jaquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Goed verwoord en krachtige argumentatie, een positieve note voor deze post
Nee. Niet allemaal.quote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Heeft iedere modje een @fok.nl adres? Dus gewoon [username modje]@fok.nl?
haha ik heb mijn leven gebeterd, ik heb sinds oktober geen note meer gehadquote:
Ik nu sinds 1 week geen note meerquote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb mijn leven gebeterd, ik heb sinds oktober geen note meer gehad
bleh, nu kan ik niet rondspammen met kerstkaarten dus.quote:
jij hebt nu meer notes dan mijquote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik nu sinds 1 week geen note meer
Omdat ik even aan t rellen was in KLB.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom denk je dat?
In bed heb jij nog meer 'notes'quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt nu meer notes dan mij
quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt nu meer notes dan mij ik
iedereen relt wel eens, dat is nog geen reden om iemand meteen een kutuser te vindenquote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ik even aan t rellen was in KLB.
E-cards. Kerstkaarten zijn van papier, met een geschreven boodschap en een postzegel.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
bleh, nu kan ik niet rondspammen met kerstkaarten dus.
Krijg ik er een van jou?quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga naar héééél veel mensen een kerstkaart sturen
Voor sommige mensen is dat toch een goede redenquote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen relt wel eens, dat is nog geen reden om iemand meteen een kutuser te vinden
ja die heb je erbij zitten. maar volgens mij is Opa niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat toch een goede reden
Kerstkaarten, dat zeg ik toch? Een stuk of 20. Dat vind ik veelquote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
E-cards. Kerstkaarten zijn van papier, met een geschreven boodschap en een postzegel.
ik ook voor jouquote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih ik heb een leuk cadeau voor CC
Ik wilde doordenken en reageren met 'quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In bed heb jij nog meer 'notes'
Ach. Als dat alles is.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ik even aan t rellen was in KLB.
Dan zijn het nog steeds kaarten hoor, maar dan digitaal.quote:Op maandag 29 november 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
E-cards. Kerstkaarten zijn van papier, met een geschreven boodschap en een postzegel.
stout mannetjequote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach. Als dat alles is.Ik heb zoveel gereld voordat ik mod was. Zoals zoveel crew trouwens.
Ik quotte L.no, hoezo denk jij dat ik het richting jou bedoel?quote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kerstkaarten, dat zeg ik toch? Een stuk of 20. Dat vind ik veel
Smegmanus is nu crew. I rest my case.quote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach. Als dat alles is.Ik heb zoveel gereld voordat ik mod was. Zoals zoveel crew trouwens.
Owh, ik dacht dat je mij quottequote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik quotte L.no, hoezo denk jij dat ik het richting jou bedoel?
Ja maar wel in fokkers voor fokkersquote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Smegmanus is nu crew. I rest my case.
Doe je ogen eens openquote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je mij quotte
Lezen schatje.quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je mij quotte
Nu alleen Penisbaard en Tong80 nogquote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Smegmanus is nu crew. I rest my case.
plus HTquote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu alleen Penisbaard en Tong80 nog
tong was al crewquote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan ben je geen crew?quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja maar wel in fokkers voor fokkers
Geen PB aubquote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij had zelfs een eigen forumquote:
Hij heeft nu zijn eigen archiefquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij had zelfs een eigen forum
Daarom.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij had zelfs een eigen forum
quote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ga jij maar geilen op je emailadres die niemand mag weten
Nee, maar het zou best kunnen, ik post al dagen lang gewoon mee, ben een dikke vette NSB'er als je mijn aantal TR's ziet, en ben veel actiefquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie jou ook niet al mod
Ik denk dat je gewoon de goede fouten eruit moet kunnen halenquote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
Ja, nog iets... Wat moet je kunnen om spellingchecker te worden? Ik doe wel de tekstredactie voor de schoolkrant en ben redelijk goed in Nederlands (en nu niet elke fout uit mijn posts gaan halen, thanks), maar dat zal wel van een veel te laag niveau zijn allemaal of niet?
Ik denk dat je het met een gemiddeld 5VWO niveau dat je het wel zou kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
Ja, nog iets... Wat moet je kunnen om spellingchecker te worden? Ik doe wel de tekstredactie voor de schoolkrant en ben redelijk goed in Nederlands (en nu niet elke fout uit mijn posts gaan halen, thanks), maar dat zal wel van een veel te laag niveau zijn allemaal of niet?
Neequote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
Nee Fokkers worden blij van een NSB'er die constant op F5 drukt om een kuttopic maar te kunnen sluitenquote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar het zou best kunnen, ik post al dagen lang gewoon mee, ben een dikke vette NSB'er als je mijn aantal TR's ziet, en ben veel actief
Ja toch? Ik erger mij altijd dood aan baggerstromen en users als Kont-haar, beverton en computer.nerd.quote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee Fokkers worden blij van een NSB'er die constant op F5 drukt om een kuttopic maar te kunnen sluiten
vergeet anushaar neitquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja toch? Ik erger mij altijd dood aan baggerstromen en users als Kont-haar, beverton en computer.nerd.
Geef nou maar toe dat je een inlikker bentquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja toch? Ik erger mij altijd dood aan baggerstromen en users als Kont-haar, beverton en computer.nerd.
Ja daar noem je me ook een paar users opquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:
Computer.nerd heeft ban. Ik meld het alleen, ik bespreek niks!quote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar noem je me ook een paar users op![]()
Kont--haar is gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |