quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwt
Mooiquote:
Oh ja, coolquote:
Ehm, Trev?quote:
Hier gaat t wel.quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!![]()
Moe maar okeeHoe is het met jou?
[..]
Uiteraard iets duursIk trapte en toen deed ie krak en trapte die nog wel, maar kwam ik niet vooruit
Was wat afgebroken en nu is ie pas donderdag of vrijdag klaar
Shit happensquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
Fles, ik zag gisteren een treinspotter. Die stond op de loopbrug boven de perrons bij Rotterdam. Whehehe.
En die van mij ookquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, jou foto's komen ook nog he?
Ja sorry, ik moest even mijn USB-hub in een miljard splinters tegen de godverdomme muur gooienquote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, jou foto's komen ook nog he?
Yippiequote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die van mij ookDoe ik vanavond
En hoi Fles
En dat met een paar sneeuwvlokjesquote:
En is het gelukt?quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest even mijn USB-hub in een miljard splinters tegen de godverdomme muur gooienLiefde uweetzellf
Bijnaquote:
Dag melige snotblafferquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten!
Doeisels en dagsels lieve snoskommertjes!![]()
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknaltquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna![]()
Ik selecteer wel een beetje hoor qua foto's
Ja dat snap ik. Bijna. 900 miljoen. Net zoveel als er nu millimeters file staatquote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel of die netjes in een miljard splinters is geknalt
Ik ben even was opvouwen en slaapkamer poetsenen waarom is ST er nu niet
Goed bezigquote:Op maandag 29 november 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Bijna. 900 miljoen. Net zoveel als er nu millimeters file staat
Leuk he, leedvermaakquote:Op maandag 29 november 2010 18:33 schreef Panda72 het volgende:
Leuk he sneeuw. Maar goed ik zie het positieve er maar van in. Ik heb winterbanden
En ik hoef niet met de trein te reizen. Net even een collega van mij bij het station afgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |