frikandellen kan je beter friturenquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan een frikandel voor je koken.
lekker bakkie koffie erbijquote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisEten opwarmen en zelf opwarmen, brrrrrr wat is het koud
Als je die kookt doe je iets fout.quote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan een frikandel voor je koken.
Hey Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
marijkequote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik anders een eitje voor je bakken?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die kookt doe je iets fout.
hier ligt genoegquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
nog geen sneeuw te zien hier![]()
ik wil sneeuwpoppen maken!!!
quote:
waar is dat??quote:
Wat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je die kookt doe je iets fout.
Ik heb vandaag al een eitje op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik anders een eitje voor je bakken?
belgiequote:
ohh.. das een beetje ver..quote:
Goed, heb schandalig lang in bed gelegenquote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Ik kreeg vandaag zomaar een knuffel van een collega![]()
Ik heb echt een heerlijke dag gehad, ook al is mijn fiets vet stuk gegaan vanochtend
Hoe was jullie dag?
kutquote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Ik heb echt een heerlijke dag gehad, ook al is mijn fiets vet stuk gegaan vanochtend
Hoe was jullie dag?
voor deze keer danquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. das een beetje ver..
ander keertje ok??
Wat was er kut dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
de monteur was te vroeg hiermaar de ketel is wel gemaakt
![]()
slot in het appartement is kapot dus morgen een nieuwe kopen en erin zetten maar het witten is wel bijna klaar
Liebchenquote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
oh noes, wat ging er stuk dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen![]()
En lieve pgr
![]()
Hoe was jullie dag?
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwtquote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was er kut dan?
En fijn dat je bijna klaar bent
Ach zeur toch niet zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er dus nog vroeger uit moest, dat het slot kapot en dat het sneeuwt
Liebchen!quote:
Uiteraard iets duursquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
oh noes, wat ging er stuk dan?
*knuffel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |