Het interne geheugen van de TomTom staat soms op de onderkant aangegeven met 512M (512Mb) of 1/2G (1 en 2Gb)quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Fruitsalade het volgende:
Zal foto's gaan maken. Met SD-kaart slot. Intern geheugen weet ik niet, heb wel dit gevonden:
Processor Samsung S3C2412
Kloksnelheid MHz 266
RAM MB 32
Flash ROM MB 1.024
Opslag SD/MMC
Link
Ik zie niks op de onderkant staan. Volgens mij is de SD slot en het intern geheugen überhaupt amper gebruikt, dus heb er ook geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef PureShadow het volgende:
[..]
Het interne geheugen van de TomTom staat soms op de onderkant aangegeven met 512M (512Mb) of 1/2G (1 en 2Gb)
1024 Flash rom zal waarschijnlijk betekenen dat er 1Gb op zit.
Ik moet even kijken of ik genoeg kan krijgen van familie voor mijn XL IQ routes (met de een na laatste kaart).
Hier kan namelijk geen SD kaart in
Genoteerd, maar nog te weinig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:47 schreef freud het volgende:
Hmm, woon in Delft, heb nog kerstkado nodig, maar budget is te weinig waarschijnlijk, maar ¤75. Jammer...
Owkee bedankt, dan heb ik geen interesse.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:27 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Hij heeft geen aparte rijbaan aanduiding bij splitsingen etc.
Waarom noteer je het danquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Genoteerd, maar nog te weinig.
Gewoon even aangeven dat het gelezen is, noemen ze attent gedragquote:
Of om er wellicht nog op te reageren en een tegenbod te doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven dat het gelezen is, noemen ze attent gedrag
Haha, ja, dat ook. Het probleem is meer het budget. Voor de kerst is het net even wat teveel, sorry.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Of om er wellicht nog op te reageren en een tegenbod te doen.
Had je reactie over het hoofd gezien, er zitten geen fietskaarten in en de accuduur is 2 uur.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Shispeed het volgende:
kun je er ook fietsroutes mee laten berekenen?
en wat is de accuduur van dit apparaat?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef TheBoogieMan het volgende:
Hoe lang werkt die zonder oplader?
+Kickquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Had je reactie over het hoofd gezien, er zitten geen fietskaarten in en de accuduur is 2 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |