Ja. Iddquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef TAV74 het volgende:
In de serie mensen die dood moeten
http://www.onlineticketshop.nl/lowlands-kaarten
Weet je hoe koud het buiten is Steer.quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
idd van die korte spijkerrokjes met een maillot of leggingeronder
quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
idd van die korte spijkerrokjes met een maillot of leggingeronder
niets eronder
Hier in Braboland nog geen witte deken buiten in ieder geval.quote:
Wat denk je van meer dan 200 euro boven verkoopprijsquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Care. Het oog De carriere wil ook wat.
Eén wandelende blaasontsteking, éénquote:
Ja, zo koud.quote:
Leuk!quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Aure het volgende:
Dan geef ik het oog de vrouwelijke versie van slash
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BLYPXN7B.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZLCE4HKQ.jpg
Ik keek trouwens expres zo boos hoorMeer foto's komen deze week denk ik! Er was iemand die heeft echt supertoffe foto's gemaakt van iedereen
Er was een Amy Winehouse, Lady Gaga, David Bowie, Courtney Love en nog wat random rockers op mn rockstar party
Lady Gaga is eigenlijk niet rock, maar mn klasgenootje lijkt zoveel op haar dat het voor deze keer wel mocht hahahaha.
* iPhone wallpaper insteltquote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Aure het volgende:
Ik keek trouwens expres zo boos hoorMeer foto's komen deze week denk ik! Er was iemand die heeft echt supertoffe foto's gemaakt van iedereen
Er was een Amy Winehouse, Lady Gaga, David Bowie, Courtney Love en nog wat random rockers op mn rockstar party
Lady Gaga is eigenlijk niet rock, maar mn klasgenootje lijkt zoveel op haar dat het voor deze keer wel mocht hahahaha.
quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Aure het volgende:
Ik heb daar niet echt last van. Gisteren was t min 2, jurkje aan, panty en laarzen.. (met als secret touch: dikke sokken in mijn laarzenquote:Op maandag 29 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap idd niet hoe vrouwen in korte rokjes nog kunnen lopen buiten. Zo'n maillot moet toch ook fokking koud zijn
Dat zei mijn man net ook toen ie op de fiets van zijn werk thuis kwam (11 kilometer). Ik heb maar snel de verwarming hoger gezet...quote:
Het ging er juist over dat ondanks de kou je echt enorm veel korte rokjes ziet buitenquote:Op maandag 29 november 2010 15:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het buiten is Steer.
Je hebt helemaal gelijk DE. Ik draag ook rokjes in de winter. Geen punt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt last vanGisteren was t min 2, jurkje aan, panty en laarzen.. (met als secret touch: dikke sokken in mijn laarzen
) en dat zit prima
Ik ga er geen uren mee buiten lopen nee, dat klopt. Maar zo van huis, naar de auto, naar een verjaardag/feestje/restaurant/even de stad in oid kan makkelijk vind ik.
Sterker nog een broek vind ik kouder vaak omdat die los om mijn benen zit.. een maillot zit veel warmer
Dat ja. Ik heb vandaag ook een rokje aan, met een dikke maillot. En het was -15 vanmorgen. Warmer dan een broek! Als het echt koud word doe ik een panty onder de maillot aan...quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb daar niet echt last van. Gisteren was t min 2, jurkje aan, panty en laarzen.. (met als secret touch: dikke sokken in mijn laarzen) en dat zit prima.
Ik ga er geen uren mee buiten lopen nee, dat klopt. Maar zo van huis, naar de auto, naar een verjaardag/feestje/restaurant/even de stad in oid kan makkelijk vind ik.
Sterker nog een broek vind ik kouder vaak omdat die los om mijn benen zit.. een maillot zit veel warmer
maareh... je hebt definitief geen piercings meer in ivm Mac store werk?quote:
-15quote:Op maandag 29 november 2010 15:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb vandaag ook een rokje aan, met een dikke maillot. En het was -15 vanmorgen. Warmer dan een broek! Als het echt koud word doe ik een panty onder de maillot aan...
echt?quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
-15
Zo koud gaat het vrijdagavond worden hier.
nou, haal je slee maar van zolder!quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef MissHobje het volgende:
Woehoei het begint te sneeuwenzo lief
en nog vrij
joepie
Hey Dudequote:
je weet hopelijk dat het aantrekken van meerder strakke kleding niet helpen om het warm te krijgen/houden.quote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:
ik heb (buiten bovenkleding) een maillot en 2 paar sokken aan en nog koude voeten
De mr is lekker warm maar die moet centjes verdienen voor ons dus die is weer naar boven getogen
On een eventueel volgend huis komt er zéker vloerverwarming! (en dat mijn onderburen in Spanje zitten helpt ook niet )
dan word het hier wat warmer, zegt men, zo rond de -9. Donderdag zal het stervenskoud zijn hier, zo rond de -25...Vrijdag, dan ben ik in NL.quote:Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
-15
Zo koud gaat het vrijdagavond worden hier.
Ik heb geen zolderquote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, haal je slee maar van zolder!
Je spreekt uit ervaring, z80?quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet hopelijk dat het aantrekken van meerder strakke kleding niet helpen om het warm te krijgen/houden.
beter is 1 dikkere laag, b.v. oudewetse gebreide sokken, of een lekker los zittende trui.
ipv maillot met strakke sokken er overheen. dit klemt de bloed doorvoer af, en er zit geen lucht tussen als isolatie.
De winterpeen van Artyquote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
last van ijspegels?
golfer-modus off
je kan het gerust onder de D_H-modus doen hoor, die is meestal nog banaler dan die van mijquote:
Skiën? Wanneer ga je en met wie?quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als het goed is wel.
en tijdens het skien wordt het mogelijk weer onder de 20 graden
Jawel! Heb hem doorgeprikt, was wel zeer pijnlijkquote:Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
maareh... je hebt definitief geen piercings meer in ivm Mac store werk?
Die is er alleen op do en vrijquote:Op maandag 29 november 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag je stagiaire of ze voor je wil fokken.
Oeh, wanneer krijg je die?quote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is er alleen op do en vrij
Oh en ik ben onverwahcts donderdag vrijDus alleen nog vrijdag werken
I love ouwewijvendagen
quote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[ [url=http://v1-www.buienradar.nl/imagespec.aspx?type=3uurforecast]afbeelding[/url] ]
oh, er zat ineens een post tussenquote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat zit jij nou weer in de ruimte te lachen?
November Rainquote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Aure het volgende:
Jammerquote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Jawel! Heb hem doorgeprikt, was wel zeer pijnlijkDe volgende keer haal ik er eentje helemaal uit (want die groeit niet zo snel dicht) en van die andere haal ik alleen het balletje eraf. Ik heb er nu een doorzichtig staafje door gedaan
zomer en winter altijd in overhemd of polo, en zelden een jas aan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, z80?
Volgens mij zijn meerdere dunne laagjes beter ivm meerdere warmtegradiënten over de lagen heen.
Bloes: 'Hey muts, typ eens dubbelepunt - apostrof - haakje sluiten en druk op invoeren!'quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, er zat ineens een post tussen
Het idee van Steer om Bluezz d'r stagiaire te laten FOK!ken vond ik grappigik zag 't ook al helemaal voor me
![]()
!
Hahahahahahaquote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloes: 'Hey muts, typ eens dubbelepunt - apostrof - haakje sluiten en druk op invoeren!'![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef rijsttafel het volgende:
Makkelijkste mondelinge tentamen ooit..
Professor stelt een vraag.. ik wist 't antwoord eigenlijk maar half.. Toen ging hij het uitleggen en kreeg ik een 7.
Prima
quote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, net nieuwe plantenpotten bij gehaald. Ik ergerde me aan de 2 verschillende zilveren potten op de vensterbank. Heb nu 2 donker grijze met ribbels gekocht. Staat een stuk leuker bij de bank ook
Beetje mooi meelullen en dingen die je dan toevallig wel weet aanvullen op een manier die niet al teveel opvalt.quote:
Thx!quote:
Het is me wat op de montessori school tegenwoordigquote:Op maandag 29 november 2010 15:42 schreef rijsttafel het volgende:
Makkelijkste mondelinge tentamen ooit..
Professor stelt een vraag.. ik wist 't antwoord eigenlijk maar half.. Toen ging hij het uitleggen en kreeg ik een 7.
Prima
quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast: er wordt in januari niet gesproken over het herinrichten van mijn huis, ok
Tuurlijk wel, we nemen allemaal een checklistje mee en gaanquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik waarschuw alvast: er wordt in januari niet gesproken over het herinrichten van mijn huis, ok
Als het aan de dames ligt moet je alles nieuw en in 2-voud aanschaffen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij willen ze ons gewoon weghebben voordat die regeling ingaat die ze per student gemiddeld 6000 euro gaat kostenquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is me wat op de montessori school tegenwoordig
oeh wordt er gemeetquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ze mogen dus niet de nieuwe IKEA catalogus meenemen en alvast je boodschappenlijstje voor 't magazijn invullen?quote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze mogen dus niet de nieuwe IKEA catalogus meenemen en alvast je boodschappenlijstje voor 't magazijn invullen?
Vanaf je 45e toch al of zo?quote:Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef Duderella het volgende:
Oeh, wanneer krijg je die?![]()
Ik ben ook echt een heel oud wijf namelijk.
Over 2 weken, met de studiequote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Skiën? Wanneer ga je en met wie?
Zouden we doen ja, ware het niet dat het nu al sneeuwtquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef rijsttafel het volgende:
Hé, zouden we niet nog een herfstwandeling meet doen? of heb ik die nu gewoon gemist?
We moeten nog een keer bij Mopper lansg en dat gaan we in januari maar eens doen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh wordt er gemeetvertel es?
(disclaimer, dit is dus een nieuwsgierigheidpostmeer niet voor als mensen dat denken
)
Waaaaaaaaaaa sneeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 november 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[ [url=http://v1-www.buienradar.nl/imagespec.aspx?type=3uurforecast]afbeelding[/url] ]
Gezeligquote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We moeten nog een keer bij Mopper lansg en dat gaan we in januari maar eens doen.
Eerste sneeuwvlokjes zijn nu inderdaad hier ook zichtbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Waaaaaaaaaaa sneeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Arme nieuwe autootjeEn de velsertunnel staat ook al vast hoor ik net van g.
Nice! Waar ga je heen?quote:
Mooi dat het goed ging.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi
terug thuis en hard aan t werk vanaf pc.
dienst was erg mooi en psalm voorlezen ging heel goed hoorde ik(gelukkig)
straks als ik mail heb weggewerkt lees ik ff bij
Ik zeg winterwandeling.quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zouden we doen ja, ware het niet dat het nu al sneeuwt
doe ik toch altijd?!quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah, jij bofferd
wel je netjes gedragen he?![]()
![]()
ik hou de pow-reports in de gatenquote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. iPhone zegt nu ook Light Snow Shower. Toch maar ff naar buiten om te kijken.
Ik kan niet het tegendeel beweren want ik ken je niet persoonlijk, dus ja; je zal gelijk hebbenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes: 'Hey muts, typ eens dubbelepunt - apostrof - haakje sluiten en druk op invoeren!'![]()
Geen probleem! Ik neem aan dat de dames dan ook voor de financiering zorgen?quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan de dames ligt moet je alles nieuw en in 2-voud aanschaffen.
Hier zag het er om half 2 al zo uitquote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze mogen dus niet de nieuwe IKEA catalogus meenemen en alvast je boodschappenlijstje voor 't magazijn invullen?
huh? voor die 4 vlokken?quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze buren zijn al weer neurotisch met de sneeuwschep in de weer![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Eindelijk mogen ze weer, wat zullen ze zich lekker voelenquote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh hemel , voor die paar vlokjes?quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. er ligt toch al snel 3 cm hier hoor.. maar ja, ze zijn nu en da wat neurotischquote:
Even gegoogled. Zijn dat van die boekenkasten?quote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welMits dat lijstje IVAR-spul bevat
Hoewel dat denk ik deze week al gaat komen
De DVD's hebben genoeg opgeleverd om die kast alvast uit te breiden
Lekker puh, Dude![]()
Dat is een vrij open systeem van staanders en planken zonder voor, zij of achterkant. Dude vond het meer een systeem voor in de garage, maar ik ben er blij meequote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Even gegoogled. Zijn dat van die boekenkasten?![]()
Als ik later groot ben zou ik het echt tof vinden om zo'n boekenkast die langs de halve wand van de kamer gaat te hebben.
Zoals dit:
[ afbeelding ]
Ja zoiets zag ik op de foto ja! Tof is dat.quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is Billy Rijst. Daar hebben wij een grote opstelling van
beide: idemquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ik de enige die kou/sneeuw niet leuk vind? rijden in de sneeuw grr![]()
en ik draag ook echt geen rokjes dan. eigenlijk draag ik nooit rokjes
3 cm?quote:Op maandag 29 november 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. er ligt toch al snel 3 cm hier hoor.. maar ja, ze zijn nu en da wat neurotischVorig jaar speelden ze het klaar op zondag ochtend al voor 8 uur de achtertuin sneeuw vrij te scheppen
Owja ik heb ook zo'n garagekast van de Zweed in m'n woonkamer staan. Werkt prima, was goedkoop en ik vind 't ook wel tofquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is een vrij open systeem van staanders en planken zonder voor, zij of achterkant. Dude vond het meer een systeem voor in de garage, maar ik ben er blij meeEn men was het er ook over eens dat het wat rommelig ingericht was bij mij, maar heee....that's me
Ik heb ditquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik op de foto ja! Tof is dat.
De overburen hebben ook zoiets. Ziet er echt gezellig uit. Als zo'n kamer waar 's avonds een oude man zijn pijp rookt en een potje schaakt met de dominee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
FF; te boeken voor al uw feesten en begrafenissenquote:Op maandag 29 november 2010 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Crematie van een oom die ruzie had met de rest van de familie. Ze moest een lange Psalm voor gaan lezen tijdens de uitvaart.
Weer wat anders dan danspasjes.
quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb diten de kast ziet er nu anders ingericht uit hoor
Alleen die zooi erbovenop is gelijk gebleven
hallo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
[..]
Zo'n stellagekast staat bij ons in de badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een enkele, dat wel
Ja doei.
brrr ik heb gewoon pijn in de kou. kom ook uit Azië hequote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef Sarabi het volgende:
@FFT ik ben echt een winterkind en ik heb altijd rokjes aan
Zal trouwens wel rustig zijn zo op mijn werk met dit weer....
ik zat net te kijken! Wat mooi is 't gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 16:10 schreef MissHobje het volgende:
Heb foto's neergeknald in klustopic voor wie wil gluren bij mij
nee niet gehuild. vond vooral mn oma heel sterk, voor haar is t het allerverdrietigst. als zij moest huilen ging ik ook zeker weten maar heb haar een dikke knuffel gegevenquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi dat het goed ging.
Moest je erg huilen of viel het mee?
een netpanty helaas nietquote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Sarabi het volgende:
en @ Steer in het vorige topic
een panty houd de warmte echt goed vast hoor
[..]
Ja, zo'n kast heb ik dus ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kast is niets mis mee, maar een beetje opruimen zou geen kwaad kunnen inderdaad
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
3 cm?
Ik zag op de radar dat het hier rond zessen of of iets later gaat sneeuwen. Ben benieuwd.
Nee daar moet je ook eerst nog een andere onder dragen danquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, zo'n kast heb ik dus ook!vind het aardig opgeruimd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kast is niets mis mee, maar een beetje opruimen zou geen kwaad kunnen inderdaad
ik mis de pijltjes
Winterpretquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
minimaal
![]()
Ik ging vanmiddag bij het tuincentrum al even slippen in de sneeuw op de parkeerplaats![]()
das tof. met een netpanty zie je van veraf niet dat je een panty aan hebt, tenminste; huidskleur danquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee daar moet je ook eerst nog een andere onder dragen dan
Ik heb nu een mooie panty met een patroon zoals de netpanty, maar dan heb je dus wel de een gewone panty aan
Die van Rijst wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het aardig opgeruimd.
ik mis de pijltjes
Jij moet er altijd eentje aan met dansen he?quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das tof. met een netpanty zie je van veraf niet dat je een panty aan hebt, tenminste; huidskleur dan
quote:Op maandag 29 november 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welMits dat lijstje IVAR-spul bevat
Hoewel dat denk ik deze week al gaat komen
De DVD's hebben genoeg opgeleverd om die kast alvast uit te breiden
Lekker puh, Dude![]()
jes netjesquote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij moet er altijd eentje aan met dansen he?
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het aardig opgeruimd.
ik mis de pijltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Verder hou ik ook van jou hoor, Dudetjequote:
De 11e? En dan gelijk mee-eten?quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Sarabi het volgende:
P? kan ik de 11e langskomen voor de dvd's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten we de mee-eetplannen maar verzettenquote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 11e? En dan gelijk mee-eten?
edit: ik zie dat de 11e wel kan, maar dat ik dan een fotoclub-jaardiner heb
Is goed! Hoe laat ben je er ongeveer? Of zal ik je gewoon voor de hele middag inplannen?quote:Op maandag 29 november 2010 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moeten we de mee-eetplannen maar verzetten![]()
Denk niet dat ik ze anders nog voor kerst kan komen ophalen
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Actueel:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Krijg ik dan een lekkere lunch?quote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed! Hoe laat ben je er ongeveer? Of zal ik je gewoon voor de hele middag inplannen?
quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]Minus de onderste twee planken denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik pm je wel ffquote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijg ik dan een lekkere lunch?
Hoelaat moet jij weer weg dan? Zullen we anders dit in een pm doen
quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]Ik vond het ook al niet echt een boekenkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond deze op internet:![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Wel coolquote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik vond het ook al niet echt een boekenkast![]()
Vond deze op internet:![]()
[ afbeelding ]
Hier kwam ie vandaan:quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:home sweet homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh..de flessen kunnen toch liggen?quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Die is gaaf zeg!!
Alleen weer minder handig als je ook je whisky er in kwijt moet
Whiskey raak ik ergens anders wel in kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Die is gaaf zeg!!
Alleen weer minder handig als je ook je whisky er in kwijt moet
Jaaaaaahoeeeeeeeeeeeee Dexterquote:Op maandag 29 november 2010 16:35 schreef golfer het volgende:
Was ik toch helemaal vergeten om de afleveringen van gisteravond van Dexter en The Boardwalk Empire binnen te hengelen.![]()
Snel maar even gedaan en op DVD gebrand.
Het nieuwe otootje heeft verlichting en verwarming, dat weet je hopelijk wel te vinden?quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot nog naar buiten, maar ik heb net ff naar buiten gekeken, tis al donker ook
Er ligt hier al een halve meter bijna.quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hier in R'dam zie ik tot op heden nog niks. Ben benieuwd zometeen. Ik hoop vanavond toch nog ff IKEA te gaan doen voor die sneeuw
Ik kan alles op de tast vinden you knowquote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe otootje heeft verlichting en verwarming, dat weet je hopelijk wel te vinden?
Ik krijg nou ook zin om zelf een boekenplank te ontwerpen..quote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan alles op de tast vinden you know
Wat een leuke kastensite risotto
quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef rijsttafel het volgende:
Ik krijg nou ook zin om zelf een boekenplank te ontwerpen..
Nu nog een goed idee
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Actueel:
[ afbeelding ]
Ik zie David Eddings en de Reiziger serie en de rad des tijds ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:
Je vergeet de balquote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
weer braaf 45 min Pilates gedaan, thuis Pilates doen werkt prima!
Enige wat je nodig hebt is matje, elastiek en wat instructies
Eddings?? Die andere kloppen jaquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zie David Eddings en de Reiziger serie en de rad des tijds ook toch?
Ja die (donker)rode boven in met dat plaatje ..quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eddings?? Die andere kloppen ja
quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die (donker)rode boven in met dat plaatje ..
Oh ziet t zelfde eruit qua stijlquote:Op maandag 29 november 2010 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is Thea Beckman. Ik ken Eddings niet
Ow ik dacht dat dat de Engelse Harry Potter wasquote:Op maandag 29 november 2010 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is Thea Beckman. Ik ken Eddings niet
Dat kan, heb wel vaker dat ik een boek denk te herkennenquote:Op maandag 29 november 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ziet t zelfde eruit qua stijl
Die hebben we wel (boven) maar die lijkt er totaal niet op! Althans, niet de versies die wij hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 17:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat de Engelse Harry Potter wasDie ziet er ook zoiets uit.
Vreselijk die aanstelleritis..quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn god! Stelletje spijbelaars hier. Mijn collega's zijn dus allemaal gevlucht voor de sneeuw"Ja, er komt sneeuw...kom...we moeten allemaal naar huis". Flikker toch op en doe je werk
![]()
Gaat nog een lange winter worden voor hun....mietjesquote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn god! Stelletje spijbelaars hier. Mijn collega's zijn dus allemaal gevlucht voor de sneeuw"Ja, er komt sneeuw...kom...we moeten allemaal naar huis". Flikker toch op en doe je werk
![]()
gebeurd hier ook regelmatig. Werkweigeraarsquote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Owquote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die hebben we wel (boven) maar die lijkt er totaal niet op! Althans, niet de versies die wij hebben.
De bovenste (middelste) plank is gereserveerd voor Beckman, Dracht en Dahl
Yeah!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
whoaah ik werd net gebeld, heb positieve feedback gekregen van Apple, dus ik mag blijven werken
quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
whoaah ik werd net gebeld, heb positieve feedback gekregen van Apple, dus ik mag blijven werken
slaap is overratedquote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Aure het volgende:
Jaa en dat terwijl ik echt nauwelijks heb geslapen, ben zo blij!![]()
Maar nu ga ik huiswerk makenfijne avond allemaal
Zat er ook wel in. Nederland staat altijd gelijk stil als het beetje begint te sneeuwen, of flink hard gaat regenen. Treinen zijn niet veel beter, die hebben alweer last van vierkante wielen als er 3 blaadjes van de bomen zijn gevallen.quote:
Zoiets vraag je niet aan een damequote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeli Aure!
Rijst; hoe weinig weeg jij?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef rijsttafel het volgende:
Daarnaast heb ik geen idee. Waarom zou ik mezelf wegen?
Maar bovenal.. wáárom wil je dat weten?
Ik weeg vast wel iets te licht volgens die BMI-ongein. Maar dat is ook maar iene-miene-mutte - hier ligt de grens. Ik ben gewoon gezond, dus kan het me niet schelen. Ik weet dat ik voldoende en gezond eet. Maar als ik veel eet komt er gewoon niet aan. Maar wat niet is kan nog komen, want m'n vader had dit ook vroeger.. en als je 'm nu ziet denk je wel andersquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon niet meedoen aan die dikke buiken- en gewichtsfetisjisten.
Woeiquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Ik moet een machine ontwerpen maar mijn creativiteit laat me de hele week al in de steek.
Bedankt Barabas!quote:
Likewise Peequote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verder hou ik ook van jou hoor, Dudetje
ik lees in een ander topic dat jij een vriendin zoekt die niet zwaarder is dan jij. ik vind je behoorlijk mager eruit zien dus ik dacht; onmogelijke taak om een meisje te zoeken, of ze moet 13 zijnquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zoiets vraag je niet aan een dame![]()
Daarnaast heb ik geen idee. Waarom zou ik mezelf wegen?
Maar bovenal.. wáárom wil je dat weten?
A-ha!quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lees in een ander topic dat jij een vriendin zoekt die niet zwaarder is dan jij. ik vind je behoorlijk mager eruit zien dus ik dacht; onmogelijke taak om een meisje te zoeken, of ze moet 13 zijn
Lekker, maar die zalmsticks heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
joepie, vis- en zalmsticks vnv
ik ook niet maar lijken mequote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, maar die zalmsticks heb ik nog nooit geprobeerd.
quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unilever: 'Hmm, jongens, we moeten iets doen met de restzalm bij onze productie'
Slimme marketeer: 'Zalmsticks?'
Unilever: 'Owkee.'
whehe ...quote:Op maandag 29 november 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Unilever: 'Hmm, jongens, we moeten iets doen met de restzalm bij onze productie'
Slimme marketeer: 'Zalmsticks?'
Unilever: 'Owkee.'
Ow, maar dat lukt makkelijk hoor. Bijna alle dames voldoen daar wel aan. Jij ongetwijfeld ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lees in een ander topic dat jij een vriendin zoekt die niet zwaarder is dan jij. ik vind je behoorlijk mager eruit zien dus ik dacht; onmogelijke taak om een meisje te zoeken, of ze moet 13 zijn
en hoeveel procent vis zit hier in?quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neejoh, lekkerrrr
[..]
van Kapitein Iglo
quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow, maar dat lukt makkelijk hoor. Bijna alle dames voldoen daar wel aan. Jij ongetwijfeld ook![]()
M'n ex was 1.80m, ook lichter dan ik en echt geen gratenzak ofzo. Het is trouwens gewoon een iets nettere manier om te zeggen dat ik niet op te dikke vrouwen val
Dat gaat niet op de kilo ofzo.
![]()
Uit m'n hoofd was het bij de normale vissticks ongeveer 80% vis, dacht ik.quote:Op maandag 29 november 2010 18:02 schreef z80 het volgende:
[..]
en hoeveel procent vis zit hier in?
het zal namelijk wel weer meer paneer dan vis zijn.
Knuffel!! Ik hoop dat ie er snel is! Het is echt bizar koud... Bleghh..quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
hallo! Aure, feli met je baan! Ik zit even te vernikkelen van de kou, wegens de sneeuw haal ik kaas op van zijn werk. En om brandstof te sparen, heeft de motor van de auto uitgestaan. Koud! Hij komt er zo aan hopelijk haha.
Kan maar zo, ik vind het bij vissticks erg meevallen, korstje hoort paneer te zijn, rest is gewoon vis.quote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd was het bij de normale vissticks ongeveer 80% vis, dacht ik.
Meen je dit nu serieus of zit je gewoon naar complimentjes te vissen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat wordt dus niks tussen ons rijst
Ik ben gewoon aan t kuttenquote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus of zit je gewoon naar complimentjes te vissen?
Mooiste kont van de SCquote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan t kuttenmaar ik weet wel zeker dat ik zwaarder ben hoor
Zijn ze ookquote:
Zijn we van je gewend.quote:
Dan eet ik toch maar patat vanavond ipv m'n broccoliquote:maar ik weet wel zeker dat ik zwaarder ben hoor
Ongenuanceerde Steer-quotequote:
What happened to LieLie love?quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het achtste wereldwonder heeft geen nuance nodig.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het achtste wereldwonder heeft geen nuance nodig.
yuck diepvries spinazie...quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
http://allerhande.ah.nl/#(...)-snel/?recipe=674364
Goed te kanen moet ik zeggen.
Die a-la-creme vind ik ook niet zo top, maar gewoon ingevroren spinazie is niet zoveel mis mee in zulk soort gerechten vind ik.quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
yuck diepvries spinazie...
(een van de dingen die ik echt niet te eten vind)
Het begon hier vanmorgen ook met poederquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef DarkElf het volgende:
nou wij hebben ook eindelijk sneeuw hoor(meer poeder dan sneeuw maar toch
)
Ik PM je m'n adres wel.quote:
Erg he..quote:
Nice workquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
Goeie vraag, als je er achter bent, PM mij het antwoord dan ook evenquote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heWaarom kan opeens half NL niet meer autorijden als ze regen of sneeuw zien?
Jij blij dat de Mr. gewoon veilig en warm boven zitquote:
Minder grip enzulksquote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heWaarom kan opeens half NL niet meer autorijden als ze regen of sneeuw zien?
quote:
Doe ikquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goeie vraag, als je er achter bent, PM mij het antwoord dan ook even
Het hele grip-verhaal speelt nu nog geen rolquote:
Zag anders vanmiddag een overenthousiaste bestuurder nog bijna een verkeersbord van dichtbij bekijken.quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Het hele grip-verhaal speelt nu nog geen rolMorgenochtend wordt het opeens een stuk interessanter
Over comfortfood gesproken.. Morgen ga ik linzensoep fabriceren denk ik. Heeft iemand een lekker receptje?quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor comfortfoodBonenschotel met kip staat op te warmen
Zo ja, dan hou ik me ook aanbevolen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Over comfortfood gesproken.. Morgen ga ik linzensoep fabriceren denk ik. Heeft iemand een lekker receptje?
morgen moet hij naar a'damquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij blij dat de Mr. gewoon veilig en warm boven zit
Ouderwets Joods receptquote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
Over comfortfood gesproken.. Morgen ga ik linzensoep fabriceren denk ik. Heeft iemand een lekker receptje?
Oh, dat was reuze lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
Nou toevalligerwijs ga ik morgen mulligatawnysoep maken! Met rode linzen dus
als jullie willen kan ik t recept wel overtikken?
quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
Nou toevalligerwijs ga ik morgen mulligatawnysoep maken! Met rode linzen dus
als jullie willen kan ik t recept wel overtikken?
Owja.. en dan liefst zonder (schapen)vleesquote:
CF's linzensoep is lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |