Jawel!quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet echt officieel toch?
Ik wil ookquote:
Dan ga jequote:
Zo'n lijstje zouden we wel even moet maken ja!quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie neukt wie?? Want bou's lijstje is veul te oud en Annnet staat er veel te weinig in.
Volgens mij wel!quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?
Dus ze zijn nou officieel liefdesvriendje en liefdesvriendinnetje?
Ik weet sowieso nog wel een paar die nog nooit genoemd zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie neukt wie?? Want bou's lijstje is veul te oud en Annnet staat er veel te weinig in.
voetbal opensnijden kado erin en klaar is hups!quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je![]()
Zal ik een voetbal als surprise maken of een memoryspel?
Maak een hele grote Pedobear van karton, die vul je met 25 euro aan snoep, en die kun je dan gebruiken als pinataquote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je![]()
Zal ik een voetbal als surprise maken of een memoryspel?
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan wordenquote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet sowieso nog wel een paar die nog nooit genoemd zijn.
Noem is!quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan worden
Neequote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak een hele grote Pedobear van karton, die vul je met 25 euro aan snoep, en die kun je dan gebruiken als pinata
Nee dat ga ik dan wel met papier maché maken hequote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
voetbal opensnijden kado erin en klaar is hups!
Is het toevallig ook iemand die alles neukt wat blauw is?quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan worden
Direct Message. Dat chatsysteemquote:
Hmmm, naar ik weet heb ik niets geneukt wat blauw isquote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het toevallig ook iemand die alles neukt wat blauw is?
Smurfinquote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het toevallig ook iemand die alles neukt wat blauw is?
quote:
PEEDEE!quote:Op maandag 29 november 2010 12:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Heey schatjes. Ik ben uit het gips
Honneponquote:
Heeft CC je laten gaanquote:Op maandag 29 november 2010 12:25 schreef Ploertendoder het volgende:
?quote:
Alles goed?quote:
Ja je werd al gemist hierquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, naar ik weet heb ik niets geneukt wat blauw is![]()
WOOHOOO EINDELIJKquote:Op maandag 29 november 2010 12:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Moe. Heel erg moe. En MRI is kut. Ik had een cd meegenomen, maar hoorde bijna niks van de muziek dankzij de herrie van die kut MRIquote:
Hehehe gisteren was ik bij CCquote:
Da's niet moeilijkquote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak een hele grote Pedobear van karton, die vul je met 25 euro aan snoep, en die kun je dan gebruiken als pinata
Leuk geluid is dat hèquote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moe. Heel erg moe. En MRI is kut. Ik had een cd meegenomen, maar hoorde bijna niks van de muziek dankzij de herrie van die kut MRI
Hoe was het bij CC? En wat zat er in het gips dan en waarom?quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moe. Heel erg moe. En MRI is kut. Ik had een cd meegenomen, maar hoorde bijna niks van de muziek dankzij de herrie van die kut MRI
[..]
Hehehe gisteren was ik bij CCEn ik was pas om 01:00 thuis en om 07:00 ging de wekker weer af en moest ik naar het ziekenhuis
Neequote:
Ah bah. Visualsquote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NeeAlsof Vera en Henk aan het neuken zijn
het was erg leuk bij haarquote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij CC? En wat zat er in het gips dan en waarom?
Jij had tenminste nog een cd, ik had helemaal niks.quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Hehehe gisteren was ik bij CCEn ik was pas om 01:00 thuis en om 07:00 ging de wekker weer af en moest ik naar het ziekenhuis
Er lazeren wel veel mensen van hun fiets de laatste tijdquote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
het was erg leuk bij haarEn mijn pols zat in het gips omdat ik op 1 november van mijn fiets af ben gelazerd. Achteraf bleek het dus een kneuzing te zijn
Irritant jaquote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heee!quote:
PD!quote:Op maandag 29 november 2010 12:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik mocht mijn eigen cd meenemenquote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij had tenminste nog een cd, ik had helemaal niks.Lig je daar 10 minuten lang te trillen op zo'n dun bankje wat kut ligt. Terwijl je al 2 uur in het ziekenhuis was, voor en simpele gipswissel
Gozaaaaar! super hoorquote:
Maar jij heb nog stootkussensquote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er lazeren wel veel mensen van hun fiets de laatste tijd
Ja dit ja iddquote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Irritant ja
Een stel bouwvakkers in je oor ofzo
Ik fiets niet. Ik rij auto. Ik ben dus niet gevallenquote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mocht mijn eigen cd meenemenIk had uiteraard de cd van Armin bij me. Maar die koptelefoon kan die bassen niet aan
Het geluidskwaliteit van blik is nog beter
[..]
Gozaaaaar! super hoor
[..]
Maar jij heb nog stootkussens
[..]
Ja dit ja idd
Ik geen rijbewijsquote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik fiets niet. Ik rij auto. Ik ben dus niet gevallen
Ik wist neit eens dat ik de MRI in moest.quote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mocht mijn eigen cd meenemenIk had uiteraard de cd van Armin bij me. Maar die koptelefoon kan die bassen niet aan
Het geluidskwaliteit van blik is nog beter
[..]
Gozaaaaar! super hoor
[..]
Maar jij heb nog stootkussens
[..]
Ja dit ja idd
Een dak boven je hoofd, dronken nog steeds van a naar b komen zonder omvallen en altijd je eigen hitjes bij de hand.. Auto is zooo relaxedquote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik geen rijbewijs(ja alleen brommer
) En een auto heeft voor mij toch niet echt een meerwaarde
Met familie en vrienden aan de andere kant van het land heeft het voor mij dus wel meerwaarde. En te lang knullig boodschappen met de fiets gedaan, vind het heerlijk om nu met de auto boodschappen te doenquote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik geen rijbewijs(ja alleen brommer
) En een auto heeft voor mij toch niet echt een meerwaarde
Dronken rijdenquote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd, dronken nog steeds van a naar b komen zonder omvallen en altijd je eigen hitjes bij de hand.. Auto is zooo relaxed
Ooh zo. Ja dat is kut jaquote:Op maandag 29 november 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat ik de MRI in moest.
Een fiets ook hoor. Zeker als ik al die automobilisten zie kutten om een parkeerplaats te bemachtigenquote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd, dronken nog steeds van a naar b komen zonder omvallen en altijd je eigen hitjes bij de hand.. Auto is zooo relaxed
quote:
Whehehhee. Heerlijk blond.quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
GODVER!!!!!!!!
Net een beetje lopen kitten (badkamer, niet op het toilet met bruine kit), zat er nog wat op mn nagel.. Ik net heel even leuk in mn neus peuteren, is mn neusgat nu dichtgekit
kak!!!
quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
GODVER!!!!!!!!
Net een beetje lopen kitten (badkamer, niet op het toilet met bruine kit), zat er nog wat op mn nagel.. Ik net heel even leuk in mn neus peuteren, is mn neusgat nu dichtgekit
kak!!!
quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoiets nu
[ afbeelding ]
Heb mn neus schoongemaakt met pure dreft. Dat is trouwens ook geen succes
quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoiets nu
[ afbeelding ]
Heb mn neus schoongemaakt met pure dreft. Dat is trouwens ook geen succes
Mijn zusje propte mijn lego haar neus inquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Giet cola in je neus. Dat deed ik vroeger als mijn neus verstopt zat.Ook stopte ik er kraaltjes in. Het hiel nooit, maar het was wel heel kleurvol.
Snot en sanitair kit zijn wel 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Giet cola in je neus. Dat deed ik vroeger als mijn neus verstopt zat.Ook stopte ik er kraaltjes in. Het hiel nooit, maar het was wel heel kleurvol.
Zoutzuur vast welquote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snot en sanitair kit zijn wel 2 verschillende dingen.Dus of cola werkt?
Natuurlijk werkt datquote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bellenblaas isquote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
cola werkt wel voor alles, dus...... nou ja, neus is al schoon, blaas alleen nog wat bellen
Pics :pquote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
cola werkt wel voor alles, dus...... nou ja, neus is al schoon, blaas alleen nog wat bellen
Probeer het gewoon.Het tintelt wel lekker.quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar dat is zo smerig hequote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef lipjes het volgende:
gewoon een menthol sigaret roken, staat je neus zo open
Gadverquote:Op maandag 29 november 2010 13:06 schreef lipjes het volgende:
gewoon een menthol sigaret roken, staat je neus zo open
Nee, heerlijk vers brood van de AH met kaasquote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
had je een vies broodje met de lunch?
3 blikjes Monster hier in de koelkastquote:
Sneeuw hier is ook coolquote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sneeuw is oké, in de alpen als je erop kan boarden
Ik vind sneeuw in Nederland niks, je kan er niks leuks mee, het is alleen glad en koudquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Sneeuw hier is ook cool
heb trouwens ook maar een halve liter Rockstar opengebroken
jawel johquote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw in Nederland niks, je kan er niks leuks mee, het is alleen glad en koud
Epic sneeuwballengevecht houden met je collega's jongen!quote:Op maandag 29 november 2010 13:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw in Nederland niks, je kan er niks leuks mee, het is alleen glad en koud
Dat ook ja!quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Epic sneeuwballengevecht houden met je collega's jongen!
ik voel me plots heel oud wordenquote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
jawel joh
je kan zo een mega sneeuwpop maken !
en die dan opblazen met vuurwerk
hoezoquote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik voel me plots heel oud worden
Ik heb geen collega'squote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Epic sneeuwballengevecht houden met je collega's jongen!
Dan gooi een een sneeuwbal omhoog, ren je wat naar voren dat die op je kop land.quote:
Blijft toch beter als bushokjes en prullebakken e.d.quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met vuurwerk sneeuwpoppen opblazen.. oh my, dat is minimaal 10 jaar geleden!
Hee! Alweer een nieuwe in deze SC, gaat wel snel! Alles goed? Gezelligquote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met vuurwerk sneeuwpoppen opblazen.. oh my, dat is minimaal 10 jaar geleden!
quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan gooi een een sneeuwbal omhoog, ren je wat naar voren dat die op je kop land.
je lacht, maakt een nieuwe en herhaalt het proces
quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Hop Hop Hop, Stuiter Stuiter Stuiter.... Whaaaaaa zie me gaan dan!......................
Ondertussen gaat ie weer prima na wat neus perikelenquote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Alweer een nieuwe in deze SC, gaat wel snel! Alles goed? Gezellig
Kiek 'em goaaaaan!quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Hop Hop Hop, Stuiter Stuiter Stuiter.... Whaaaaaa zie me gaan dan!......................
Da's goed om te horen!quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ondertussen gaat ie weer prima na wat neus perikelen
Houd dat lang genoeg vol en er gaan vast mensen meedoenquote:
Kiekt die titties stuiterereeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Boem Boem Boem!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kiekt die titties stuiterereeeeeeeeeeeee!!
Hehehe dat wil je niet wetenquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe was het gister eigenlijk met CC?
Limburgquote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
meinse dat ich twents bin aant kalle.. de bis gek jong dat is Limburgs
Nederland heeft wel een grote lul!quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Limburg.
De penis van Nederland.
LIMBURGquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Limburg.
De penis van Nederland.
Reservebelgenquote:
Misschien moet je haar fobo bekijkenquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Pics van CC.. er wordt iedere keer over gepraat maar ik ben nieuw hier he!
Kijk maar in haar foboquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
TYPO JONGEN!quote:
quote:
De zachte G bashenquote:
Wiens? CC of heeft ze een langere naam?quote:Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien moet je haar fobo bekijken
in mijn foboquote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Met zachte g pratenquote:
Je bentquote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De zachte G bashen
De zachte G
De zachte
De
quote:
quote:
QFTquote:
Ik bijna 14.000 en nu?quote:
Da's maar goed ookquote:Op maandag 29 november 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrijwillig wonen.
Die is van iedereen, niet alleen van mijquote:
300 haal je makkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is van iedereen, niet alleen van mij![]()
Laten we een uitvoerig gesprek voeren zodat ik die 300 posts vandaag nog haal, want morgen heb ik geen tijd
300 red je makkelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is van iedereen, niet alleen van mij![]()
Laten we een uitvoerig gesprek voeren zodat ik die 300 posts vandaag nog haal, want morgen heb ik geen tijd
Een forum met één userquote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
er was ook op internet een forum met maar een user die 37000 posts heeft
Botjes.quote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
er was ook op internet een forum met maar een user die 37000 posts had
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ez, je hebt hem al, maar hij moet gewoon nog een keer
Wat doe je daar dan nog?quote:Op maandag 29 november 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet vrijwillig wonen.
Ja effectief ookquote:
Kansloosquote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij reageerde alleen maar op zichzelf enzo
Hm, ik zit op 37435quote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef tdrone het volgende:
er was ook op internet een forum met maar een user die 37000 posts had
Ze wacht totdat jij je kelder vrij gemaakt hebt voor haar..quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor
[..]
Wat doe je daar dan nog?
Schizoquote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hij reageerde alleen maar op zichzelf enzo
Oh, die staat al lang klaar!quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze wacht totdat jij je kelder vrij gemaakt hebt voor haar..
Denk ik dan
quote:Op maandag 29 november 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?Ik heb geen geld.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze wacht totdat jij je kelder vrij gemaakt hebt voor haar..
Denk ik dan
de kelder van ezquote:Op maandag 29 november 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen?Ik heb geen geld.
quote:
Registreer jij dat domein?quote:
Het sneeuwt hier meer dan een beetjequote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef Michhas het volgende:
HET SNEEUWDE NET EEN BEETJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIiiiehoooooo
Dus, wanneer kan ik je verwachten? PM/DM maar voor detailsquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef tdrone het volgende:
heb artikeltje erover gevonden:
You can find an Internet forum for pretty much anything, from fans of My Little Pony to people who like to get peed on by fans of My Little Pony. So at first glance, the Bloody Board, a forum for fans of Buffy the Vampire Slayer, seems comfortingly normal. They post tweets from former cast members of the show (mostly about how much it sucks to work at this gas station now), speculate about plot points, discuss favorite episodes and fan art -- the usual stuff. But on close inspection, something's just a little off ...
[ afbeelding ]
One user, "jamie_marsters" appears to be quite prolific, posting and replying many, many times a day. We suppose it's sort of creepy that she's taken the name of Buffy star James Marsters, and changed it to Jamie to imply familiarity, like an ex-girlfriend or an old babysitter might. A quick look at the profile statistics and things get much worse. Look at the number of total posts "jamie" has made:
[ afbeelding ]
Huh, she must be really into the community to make almost 40,000 posts. The only problem being: There's no community. There is only jamie_marsters. Scrolling through the archives reveals that there are virtually no other users, just this one, posting non stop, replying to herself, over and over again, every minute of every day for the last six years, alone inside her own dark little echo-chamber of madness.
van: http://www.cracked.com/ar(...)t.html#ixzz16fvpM024
Echt een no-liferquote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef tdrone het volgende:
You can find an Internet forum for pretty much anything, from fans of My Little Pony to people who like to get peed on by fans of My Little Pony. So at first glance, the Bloody Board, a forum for fans of Buffy the Vampire Slayer, seems comfortingly normal. They post tweets from former cast members of the show (mostly about how much it sucks to work at this gas station now), speculate about plot points, discuss favorite episodes and fan art -- the usual stuff. But on close inspection, something's just a little off ...
[ afbeelding ]
One user, "jamie_marsters" appears to be quite prolific, posting and replying many, many times a day. We suppose it's sort of creepy that she's taken the name of Buffy star James Marsters, and changed it to Jamie to imply familiarity, like an ex-girlfriend or an old babysitter might. A quick look at the profile statistics and things get much worse. Look at the number of total posts "jamie" has made:
[ afbeelding ]
Huh, she must be really into the community to make almost 40,000 posts. The only problem being: There's no community. There is only jamie_marsters. Scrolling through the archives reveals that there are virtually no other users, just this one, posting non stop, replying to herself, over and over again, every minute of every day for the last six years, alone inside her own dark little echo-chamber of madness.
FPquote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef lipjes het volgende:
en sorry dat ik het zeg, maar dit artikel Amsterdam krijgt Apple Store lijkt wel door apple gesponsort te worden.
elke negatieve reactie wordt weggehaalt.
zelfs elke vraag erover e.d.
Ik zie genoeg negatieve reactiesquote:Op maandag 29 november 2010 13:55 schreef lipjes het volgende:
en sorry dat ik het zeg, maar dit artikel Amsterdam krijgt Apple Store lijkt wel door apple gesponsort te worden.
elke negatieve reactie wordt weggehaalt.
zelfs elke vraag erover e.d.
mijn eerste vraag was waarom dit zo belangrijk zou zijn, weg.quote:
quote:
denk dat dat meer aan jou ligt dan aan je reactie.quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
mijn eerste vraag was waarom dit zo belangrijk zou zijn, weg.
er was nog een reactie op, ook weg.
daarna vroeg ik daar waarom, ook weg.....
Ah dat. Nja dat soort reacties zijn ook niet welkom. Ik moest ook dergelijke reacties verwijderenquote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
mijn eerste vraag was waarom dit zo belangrijk zou zijn, weg.
er was nog een reactie op, ook weg.
daarna vroeg ik daar waarom, ook weg.....
whut de fuckquote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik reageer altijdo ntopic, dit was de eerste keer offtopic...quote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
denk dat dat meer aan jou ligt dan aan je reactie.
FP moderator lijkt mij echt kut om te zijn. Geen leuke sluitpost, geen slotjes, alleen maar posts verwijderen en waarschuwenquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah dat. Nja dat soort reacties zijn ook niet welkom. Ik moest ook dergelijke reacties verwijderen
Ik vond het wel leuk om te doen. ik moest soms zelfs op sommige nieuwsberichten een slotje zettenquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
FP moderator lijkt mij echt kut om te zijn. Geen leuke sluitpost, geen slotjes, alleen maar posts verwijderen en waarschuwen
quote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
hihi ik mag hier niet meer posten want ik ben alweer thuis.
Dat weet niemandquote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
dan ga je maar pics van jezelf naar mij sturen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
Duurt nog wel ff voordat dat hier isquote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef lipjes het volgende:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
KIEKT HET KOMEN!
watvoor pics?quote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ga je maar pics van jezelf naar mij sturen.
Je moet toch wat te doen hebben vandaag..
Dan ben je erg stoutquote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
Tietenquote:
Bij mij is het er al, en het blijft komenquote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff voordat dat hier is
Noooooooooooooooooes! Ik zat net in de trein toen het begon te sneeuwen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef lipjes het volgende:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
KIEKT HET KOMEN!
valt wel mee.quote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff voordat dat hier is
Dan zie ik het vanavond wel hierquote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bij mij is het er al, en het blijft komen
Ik denk dat het allemaal al gevallen is voordat het bij jou komtquote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zie ik het vanavond wel hier
Ik woon in het westen hequote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
valt wel mee.
dit is btw een heerlijke site en lekker betrouwbaar:
http://www.yr.no/sted/Nederland/Nord-Brabant/breda/
moet je alleen even boven je plaats intypen, dan gaat die ook naar engels
quote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal al gevallen is voordat het bij jou komt
quote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik in het zuid-westen
daar bij breda
Met dank aan de mediaquote:Op maandag 29 november 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
Sneeuw legt meestal het hele land plat. Iedereen raakt in paniek
Wat nou als ik niet akkoord ga?quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Dan moet je opzoutenquote:Op maandag 29 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat nou als ik niet akkoord ga?
De vervoersmaatschappij grijpen alles aan om maar niet te hoeven rijdenquote:
Kun je niets plaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat nou als ik niet akkoord ga?
Ga nou niet klagen over Nederland. In Engeland gaat het ook vaak zat misquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vervoersmaatschappij grijpen alles aan om maar niet te hoeven rijden
Ik heb nergens specifiek gesproken over Nederland. Inderdaad, hetzelfde geldt hier ookquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga nou niet klagen over Nederland. In Engeland gaat het ook vaak zat mis
My bad.. sorryquote:Op maandag 29 november 2010 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nergens specifiek gesproken over Nederland. Inderdaad, hetzelfde geldt hier ook
Je voelt je gedwongen?quote:Op maandag 29 november 2010 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik het er maar mee eens
Ja, dat is wel het makkelijkstquote:Op maandag 29 november 2010 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik het er maar mee eens
Neem voor mij ff vuurwerk mee uit Essenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben laatst nog in belgie geweest
24 dec weer ongeveer
Kom hierheen dan. Hier wel sneeuwquote:
Hier zij wel hoorquote:
Logisch wel.quote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ze wil niet eens delen met mij.. Schandalig!![]()
Ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, je hebt me heul nog niet gezien, iedereen wil seks met mij!
Heb je nettings wel eens gezien? Die heeft ze echt voor het uitkiezen hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, je hebt me heul nog niet gezien, iedereen wil seks met mij!
Ok.quote:
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
zal ik straks wel weer vertraging met de bus hebben
Hmmm, mjah.. nou ja, dat hoekje waar ik in zat, zat eigenlijk best prima!quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nettings wel eens gezien? Die heeft ze echt voor het uitkiezen hoor.
Dus waarom zou ze jou dan kiezen?
Ze heeft mij en Ez al
Ik ben naar het hoekje waar nettings en ez zitten verhuisdquote:Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, mjah.. nou ja, dat hoekje waar ik in zat, zat eigenlijk best prima!
hoekjes? Ik stop jullie in hokjes. haremhokjes.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben naar het hoekje waar nettings en ez zitten verhuisd
Tof, jij ook alquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Annnet het volgende:
[..]
hoekjes? Ik stop jullie in hokjes. haremhokjes.
Je weet dat jij bij de Ez harem hoort he.quote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Annnet het volgende:
[..]
hoekjes? Ik stop jullie in hokjes. haremhokjes.
Jij negert mijquote:
zonder seks.quote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat jij bij de Ez harem hoort he.
Ik zou je nooit zwart maken.quote:
As ifquote:
Daar voel ik mij nog te jong voor, sorry.quote:
asap aubquote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef honkeytonk het volgende:
Maar Annnet, wanneer kan ik de sneeuw ophalen?
Is ook behoorlijk onmogelijk om mij zwart te krijgenquote:
Emmer met pek en verenquote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk onmogelijk om mij zwart te krijgen
You wouldn'tquote:
hoe weet je adt ik naar essen gaquote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Neem voor mij ff vuurwerk mee uit Essen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |