Jawel!quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet echt officieel toch?
Ik wil ookquote:
Dan ga jequote:
Zo'n lijstje zouden we wel even moet maken ja!quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie neukt wie?? Want bou's lijstje is veul te oud en Annnet staat er veel te weinig in.
Volgens mij wel!quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?
Dus ze zijn nou officieel liefdesvriendje en liefdesvriendinnetje?
Ik weet sowieso nog wel een paar die nog nooit genoemd zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie neukt wie?? Want bou's lijstje is veul te oud en Annnet staat er veel te weinig in.
voetbal opensnijden kado erin en klaar is hups!quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je![]()
Zal ik een voetbal als surprise maken of een memoryspel?
Maak een hele grote Pedobear van karton, die vul je met 25 euro aan snoep, en die kun je dan gebruiken als pinataquote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je![]()
Zal ik een voetbal als surprise maken of een memoryspel?
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan wordenquote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet sowieso nog wel een paar die nog nooit genoemd zijn.
Noem is!quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan worden
Neequote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak een hele grote Pedobear van karton, die vul je met 25 euro aan snoep, en die kun je dan gebruiken als pinata
Nee dat ga ik dan wel met papier maché maken hequote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
voetbal opensnijden kado erin en klaar is hups!
Is het toevallig ook iemand die alles neukt wat blauw is?quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook niet zo moeilijk, ik weet er ook wel een paar die nooit genoemd gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |