Iddquote:
lekker aan de warme theequote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zit aan de 7-up, ik lijk wel Tjibbe.
Goed bezig! Heb het wel in huis incl slagroom. Weekje geleden voor het eerst weer van chocolademelk gehad, maar het smaakte wat waterig. De volgende keer maar een iets kleiner kopje nemenquote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met een toef slagroom zul je bedoelen.
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanochtend zat ik overdreven veel aan de warme chocolademelk. Ik had alleen geen slagroom...
En lekkere worst.quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!
Beetje jammer alleen dat er geen Hema op het Mediapark zit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!
dat kan..quote:
ben je daar dan ?quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat er geen Hema op het Mediapark zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |