Iddquote:
lekker aan de warme theequote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zit aan de 7-up, ik lijk wel Tjibbe.
Goed bezig! Heb het wel in huis incl slagroom. Weekje geleden voor het eerst weer van chocolademelk gehad, maar het smaakte wat waterig. De volgende keer maar een iets kleiner kopje nemenquote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met een toef slagroom zul je bedoelen.
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanochtend zat ik overdreven veel aan de warme chocolademelk. Ik had alleen geen slagroom...
En lekkere worst.quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!
Beetje jammer alleen dat er geen Hema op het Mediapark zit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij de hema kun je toch verdomd lekker warme chocolademel(k) met slagroom kopen !!
dat kan..quote:
ben je daar dan ?quote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat er geen Hema op het Mediapark zit.
Chocolade worst ?quote:Op maandag 29 november 2010 19:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie daarvan alleen wat minder geslaagd..
Ja, ik weet niet, ik kan maar niet wennen aan een bak chocolademelk met een knoepert van een worst er in...quote:
en wat doe je daar danquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
O.a. ja, werk er een groot deel van de week.
Het proberen waard.quote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik kan maar niet wennen aan een bak chocolademelk met een knoepert van een worst er in...
Webdevelopment, dus 3FM.nl, de Serious Request-site en bijv. ook Social Radio (webcam met twitter/shoutbox/enz.)quote:
ahaaquote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webdevelopment, dus 3FM.nl, de Serious Request-site en bijv. ook Social Radio (webcam met twitter/shoutbox/enz.)
Ja, maar dus ook nieuw bouwen vanaf niks.quote:Op maandag 29 november 2010 19:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ahaa, je moet dus dat bijhouden enzo ?
je moet ook werken he..quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar dus ook nieuw bouwen vanaf niks.
Golden Brownquote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar dus ook nieuw bouwen vanaf niks.
En aangezien we het hier over chocolade hebben... zou Shanks & Bigfoot - Sweet Like Chocolate niet een leuke request zijn?
Die is ook wel erg mooiquote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook tof.
En ik verwacht eigenlijk ook nog wel Winter van Tori Amos...
quote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor White Winter Hymnal...quote:Op maandag 29 november 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook tof.
Ik denk dat hun internetlijntjes bevroren zijn, en het daardoor even duurt voordat berichten aankomen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Iedereen weg? Dan ga ik ook maar, Airplane! en The Naked Gun liggen klaar...
Nee ik zit vrouwenseries te kijken met mijn vrouw op Net 5quote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Pff... zit iedereen soms voetbal te kijken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |