uhm..quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is was mijn mooie muts:
[ afbeelding ]
1. Ja, het is een hele oude foto
2. Ja, ik ben naar de kapper geweest
3. Ja, ik heb me geschoren hierna
4. Ja, ik heb een andere bril
5. Ja, die unibrow is ook weg
Ik heb nog wel een leuke voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is was mijn mooie muts:
[ afbeelding ]
1. Ja, het is een hele oude foto
2. Ja, ik ben naar de kapper geweest
3. Ja, ik heb me geschoren hierna
4. Ja, ik heb een andere bril
5. Ja, die unibrow is ook weg
edit:
Wastie nou maar blauw: http://link.marktplaats.nl/373287162
Danny - fuck de hit die er in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feywenord
![]()
![]()
Dat Slash zo diep zou zinken om met Fergie samen te werken ..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Het is een lap stof.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft mijn moeder godverdomme mijn muts weggegooid, mijn mooie blauwe muts![]()
omdat er een gat in zat
![]()
mijn muts
MIJN muts, gooit ze zomaar weg
ik was zo gehecht had m al mn hele leven, en dat gooit ze hem in de ZOMER weg, zonder het mij te vertellen, en dan moet ik nu dat nieuws vernemen, IK WIL ROUWVERWERKING!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een lap stof.
Move the fuck on.
Aan de ene kant mee eens, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je aan bepaalde kledingstukken gehecht raakt.quote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een lap stof.
Move the fuck on.
Nee. /Care. C&A zit om de hoekquote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef Waalwijker het volgende:
Zo heeft volgens mij iedereen thuis wel een trui of vest die hij nooit of te nimmer in het openbaar aan zou doen omdat ie er verschrikkelijk uit ziet, maar wel heel lekker zit.
Ik welquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met de winter.
Ah ah ah ah ah... Oe oe oe oe oe .. Ie ie ie ie ie.quote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef borisz het volgende:
Ik hoorde vandaag een plaat van het nieuwe album van Duffy.
Wat een verschrikking. Ze liep op die plaat alleen maar vast met dr gejengel
Ik krijg het er spontaan warm vanquote:
Meer als Cryeyeyeyeyeyeyeyeye Ging om werd vanmiddag gedraaid op r1.quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah ah ah ah ah... Oe oe oe oe oe .. Ie ie ie ie ie.
Zoiets?
Dat zeker.quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik krijg het er spontaan warm van
Doe mij maar een Californisch zonnetje, een hangmat en een kokosnoot svp.
*ril*quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer als Cryeyeyeyeyeyeyeyeye Ging om werd vanmiddag gedraaid op r1.
quote:
Wat Dagoduck zegt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk geen bohemian dinges meer op 1 in de top 2000
Farewell To The Fairground blijft mijn favoriet, by far.quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
WHITE LIESWat maken die zo af en toe toch goede platen!
quote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Farewell To The Fairground blijft mijn favoriet, by far.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Sersjee het volgende:
Ah, White Lies de MH. Da's mooi.
Ja, ik luister dus nu pas voor het eerst sinds, mwah, donderdagavond naar de radio.
Wat Hansie zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |