Net zo kapot als de mijne nu is.quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hart!! Hoe kapot wil je het hebben
Ik ben al 2 keer gestorvenquote:[..]
Ik ben niet voor niets al 3x met je getrouwd
Voorbereiden?quote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben nu al aan het voorbereiden erop
Ja en ik was, en ben nog steeds, dan ook in diepe rouw. Draag al maanden alleen maar zwart incl sluier. Ik heb al een afspraak staan bij de tattooshop voor een blijvende traan onder mijn oog.quote:Op maandag 29 november 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net zo kapot als de mijne nu is.
[..]
Ik ben al 2 keer gestorven
Okequote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Snuitebolletje,
Soms heb ik het heel druk op mijn werk en zie je me dagen niet, soms is het wat rustiger en verveel ik me de pleuris en ga ik dus jullie ook maar vervelen met mijn oeverloze oversekste gezever. Verder eeeh...
Ja, dat ben ik.
Die tattoo mag alleen als je iemand vermoord hebtquote:Op maandag 29 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik was, en ben nog steeds, dan ook in diepe rouw. Draag al maanden alleen maar zwart incl sluier. Ik heb al een afspraak staan bij de tattooshop voor een blijvende traan onder mijn oog.
Tevens!!quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, ik ben Snuitebolletje,
Soms heb ik het heel druk op mijn werk en zie je me dagen niet, soms is het wat rustiger en verveel ik me de pleuris en ga ik dus jullie ook maar vervelen met mijn oeverloze oversekste gezever. Verder eeeh...
Ja, dat ben ik.
Hoe denk je dat hij is gestorven?quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tattoo mag alleen als je iemand vermoord hebt
quote:Op maandag 29 november 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij is gestorven?
Haha, dan word je week waarschijnlijk alleen maar nog beter vanaf nu!quote:Op maandag 29 november 2010 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kloppende tetten die mij welkom heten, wat een maandag, dit gaat een topweek worden
Nee natuurlijk niet. Waarom zou ik mijn hubby dood willen hebbenquote:
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!quote:Op maandag 29 november 2010 10:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, dan word je week waarschijnlijk alleen maar nog beter vanaf nu!
Lipjes het spijt me!quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
niemand die goedemorgen tegen mij zegt
wat heb ik misdaan
Het is maar een plaatje!quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!
En dan sterf ik met het beeld van kloppende tetten aan de binnenkant van mn oogleden..
hoe mooi is dat?!
Ik heb gisteren reportage gekeken. Ging over wurgseks.quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!
En dan sterf ik met het beeld van kloppende tetten aan de binnenkant van mn oogleden..
hoe mooi is dat?!
Is dat een uitnodiging?!quote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is maar een plaatje!Wacht maar tot je ze in werkelijkheid ziet!
nee was vriend langsgekomen maar heb wel op youtube en uitslag gekekenquote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had jij vrijdag trouwens gekeken?
Nee, dat dacht ik alquote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee was vriend langsgekomen maar heb wel op youtube en uitslag gekeken
(ik vond jennifer met nick best goed)
Al de hele dag alle CD's aan het luisterenquote:
ik ben donderdag & vrijdag als het goed is vrij dusjaquote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouTeleurstelling beste lipjes, teleurstelling.
neequote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je je wel geschoren? want stoppels tegen stoppels is niet zo lekker met zoenen hoor!
zondag disturbedquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ben donderdag & vrijdag als het goed is vrij dusja
donderdag disturbed
Misschien!quote:
Goede! Ga is ook maar eens aan beginnen!quote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al de hele dag alle CD's aan het luisteren
Minifokmeetquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
donderdag disturbed
Zeker wel! heb er echt zin in!quote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
donderdag disturbed
Belabberd, zonder fatsoen en oversekst. Klinkt prima toch?quote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien!Ligt eraan hoe je je gedraagt!
Eerst zien dan geloven!quote:Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Belabberd, zonder fatsoen en oversekst. Klinkt prima toch?
zondag ?quote:
quote:
Dan ben je niet de enigequote:
Je past er prima tussen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Belabberd, zonder fatsoen en oversekst. Klinkt prima toch?
Bijlmer Biertent jongen!quote:
cadeautjes gekregen?quote:Op maandag 29 november 2010 10:23 schreef lipjes het volgende:
Tevens vrijdag naar SINT geweest
wel lache
Niemand krijgt mij!quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Who knows.. Maar ik heb net gezegd dat ik jou eigenlijk heul niet hoef!
En toch willen ze je allemaalquote:
Meid, gaan we nu moeilijk lopen doen? Je weet dat dat kat en muis spel al jaren geleden verbeurd verklaard is he?quote:
Ik heb je alquote:
I do not care! Ik ben al voorzien van liefde!quote:Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meid, gaan we nu moeilijk lopen doen? Je weet dat dat kat en muis spel al jaren geleden verbeurd verklaard is he?
Ja maar jij bent Eze!quote:
* Huppelmuts gaat scheidingsadvocaat bellenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Eze!![]()
En Michhas die sjoemelt!
Even Bram pingen, moment.quote:Op maandag 29 november 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat scheidingsadvocaat bellen
Je bent gemeen vandaagquote:
Een zeer vergankelijke liefde...quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef NBT het volgende:
[..]
I do not care! Ik ben al voorzien van liefde!![]()
quote:
Echt niet!quote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een zeer vergankelijke liefde...
* Huppelmuts gaat in een hoekje zitten huilenquote:
Het komt wel goed schatje! jij mag Michhas hebben!quote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat in een hoekje zitten huilen
Ik vind het zo sexy als jij zo nat bentquote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik nou ineens het sletje van GRTDOJW geworden?quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje! jij mag Michhas hebben!
Ik ben al ruim een jaar met Ez getrouwd en nu dumpt hij me keihardquote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje! jij mag Michhas hebben!
Voor de verandering...... JA!quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben ik nou ineens het sletje van GRTDOJW geworden?
Kom je bij me zitten danquote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het zo sexy als jij zo nat bent
Ohwww.....quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar met Ez getrouwd en nu dumpt hij me keihard
geworden?quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben ik nou ineens het sletje van GRTDOJW geworden?
quote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet! Uitbreiding van de harem!quote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een jaar met Ez getrouwd en nu dumpt hij me keihard
Omdat jij altijd zin in sex heb!quote:
Waarom mag ik dan niet met nettings trouwenquote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heul niet! Uitbreiding van de harem!
En kom op, een trio met NBT, kan het nog beter worden?
Ach, we trouwen me wel lekker met zijn 4en, wat maakt het nog uit!quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet met nettings trouwen
Welk koppie bedoel je preciesquote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me erg fijn, mag ik dan wel met mn hoofd tussen je boobies liggen?
Ik zeg doenquote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, we trouwen me wel lekker met zijn 4en, wat maakt het nog uit!
welke man niet? Seks uit het vuistje is ook seks!quote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar...
En ik heb ook altijd sex
Dat mag nu ook!quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet met nettings trouwen
Dan gaan wij ook trouwen he!quote:
Mannen hebben heus niet altijd zin in seks.quote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
welke man niet? Seks uit het vuistje is ook seks!
Uhu. Dump je huidige liefde, en trek bij mij in. Ik kan je meer bieden dan hemquote:
Nu?quote:
Vroeger voelde ik me nog wel eens speciaalquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, ik hou weer van jullie allemaal
En ik danquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Dump je huidige liefde, en trek bij mij in. Ik kan je meer bieden dan hem
Dat is dus een fabeltjequote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen hebben heus niet altijd zin in seks.
Als hun favo voetbalploeg net heeft verloren dan hebben ze de neiging om geen zin te hebben
Nee hoor, jij mag dat ten alle tijde.quote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu?
Zo van ik heb backup dus dan mag jij ook.
Dat ben jij ook. Wat wij hebben valt niet met woorden te beschrijven, dat weet je toch?quote:[..]
Vroeger voelde ik me nog wel eens speciaal
Daar geeft Michhas geen neuk omquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hun favo voetbalploeg net heeft verloren dan hebben ze de neiging om geen zin te hebben
Fijn het lag dus gewoon aan mijquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dus een fabeltje
Als er dan een wulpse 19 jarige in kort rokje voor die betreffende man gaat staan, der schoenen gaat strikken, nou, elke man heeft dan zin om zijn pielemuis er even flink doorheen te jassen en de agressie van het verlies even goed eruit te stoten.
Of juist wel. Maar ik kan niet garanderen dat het voor de vrouwelijke partij dan ook prettig isquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je rokje was te lang...quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn het lag dus gewoon aan mij
I'll bet you say that to all the girlsquote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag dat ten alle tijde.
[..]
Dat ben jij ook. Wat wij hebben valt niet met woorden te beschrijven, dat weet je toch?
Nee, alleen tegen jou!quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'll bet you say that to all the girls
Ja, da's best frisjes.quote:
quote:
Samen delen?quote:
Dan moet je maar een kwartet voorstellen, heb jij ook nog wat plezier..quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
lekker
mijn vriendin wil nog wel eens een trio, maar dan ook 1 met 2 mannen
hmm...
mjaquote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een kwartet voorstellen, heb jij ook nog wat plezier..
En weet je vriendin dat je er vanuit gaat dat jij weer vrijgezel wordt?!quote:Op maandag 29 november 2010 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja
denk dat ik een trio nog wel even lekker laat zitten voor als ik een keer vrijgezel ben
Jawel hoorquote:
Daar ga ik niet vanuit hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En weet je vriendin dat je er vanuit gaat dat jij weer vrijgezel wordt?!
Geef me 5 minuten.quote:
Okquote:
OMG!quote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef lipjes het volgende:
de pizzahut de pizza hut, kentucky fried chicken en de pizzahut.....
kut 538Party
whehe, ik ken je niet, geen idee wie je bent, maar nu kom je wel heul simpel op me overquote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef lipjes het volgende:
kut 538Party
McDonaldsquote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef lipjes het volgende:
kut 538Party
Daar hebben ze nu een knopje voor he? Iets met DM.quote:
DWquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu een knopje voor he? Iets met DM.
Goedemorgen mensen.
Dag dagquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen.
Sorryquote:
Nee hoor ik doe moeilijkquote:Op maandag 29 november 2010 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, ik ken je niet, geen idee wie je bent, maar nu kom je wel heul simpel op me over
Yeaquote:
DW!quote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen.
DWquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen.
Dat maakt mijn mening alleen nog maar sterker. Je hebt er serieus moeite voor gedaan om deze muziek op te zetten! Pak dan arrow jazz oid, ook zonder reclame en lekkere muziek.quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef lipjes het volgende:
Nee hoor ik doe moeilijk
Telefoon geeft Internet aan een pc naast me en via daar lusiter ik nederland.fm
maar omdat je op 538Party geen reclame hebt en redelijk goeie muziek heb ik die opstaan.
nu wonderful days
Nee heb het niet zo op Jazz.quote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat maakt mijn mening alleen nog maar sterker. Je hebt er serieus moeite voor gedaan om deze muziek op te zetten! Pak dan arrow jazz oid, ook zonder reclame en lekkere muziek.
Michquote:
motortjequote:
Lekker wijfquote:
oh lipjes, ik wil je lipjes voelenquote:
hahaquote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
En verder vind ik de naam lipjes heel erg kut!
Iedere keer als ik dat bij de laatste post zie staan zie ik 2 heerlijk lief zacht geharste lipjes voor me waar je het liefste je wang even tegenaan drukt en je neus tussen drukt.. en dan klik ik... en deceptie jonge!
Bestaat VF radio niet meer? Dat is veel beterquote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee heb het niet zo op Jazz.
Rock, Metal, Dance, Trance, en romantiek zoiets
mmm YEAHquote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh lipjes, ik wil je lipjes voelen![]()
![]()
![]()
schaars gekleed, das het enige wat telt.quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
ja sorry
ik vind hem wel grappig.
Zal binnenkort wel in mijn fobo een foto van een mooie dame zetten.
NBT, DW of Lutte, intresse ?
Nee zie wel Vi Radio ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bestaat VF radio niet meer? Dat is veel beter
ff kijken wie zich aangesproken voeltquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
schaars gekleed, das het enige wat telt.
Whut?quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
ja sorry
ik vind hem wel grappig.
OEH BABY O BABYquote:
SPANK ME BABYquote:
hmm ken ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dit, maar alleen de EBM staat er nog.
HELL YEAH!quote:
Zullen we het over Haiti hebben met de cholera en het politieke stelsel waar het mis gaat op het moment?quote:
Neen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het over Haiti hebben met de cholera en het politieke stelsel waar het mis gaat op het moment?
Maakt niet uit, blote handen/riem mag ook.quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm ken ik niet
[..]
HELL YEAH!
Ben alleen door mijn gespijkertje zweepjes heen
quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het over Haiti hebben met de cholera en het politieke stelsel waar het mis gaat op het moment?
DW ik was gisteren in Elstquote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou trouwens serieus een Senseo UI?
Bah snuit.quote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan maar seks en alle vuige varianten ervan.
Jongeeeeeeh, dat was uit de tijd dat senseo nog helemaal hip was! 1998 ofzo, toen het nog te pruimen was..quote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij nou trouwens serieus een Senseo UI?
Whut.....quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Natte handdoekquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, blote handen/riem mag ook.
Dat is je eigen schuld he! het hoeft niet nat, je kan ook gewoon glijmiddel op siliconen basis nemen.quote:
Wat deed jij in Elst? Ik ben gisteren alleen de deur uit gegaan toen ik een vriend op t station moest droppen, voor de rest heb ik deh ele dag met mn ochtendhoofd en trainingsbroek in bed gelegen.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld he! het hoeft niet nat, je kan ook gewoon glijmiddel op siliconen basis nemen.
Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jongeeeeeeh, dat was uit de tijd dat senseo nog helemaal hip was! 1998 ofzo, toen het nog te pruimen was..
Nee.quote:
Ik bedoelde zaterdagquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat deed jij in Elst? Ik ben gisteren alleen de deur uit gegaan toen ik een vriend op t station moest droppen, voor de rest heb ik deh ele dag met mn ochtendhoofd en trainingsbroek in bed gelegen.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je mist je fafo onderwerp.
en nu ben ik roken
OKE. Trein die om half 8 in Nijmegen aankwam toevallig?quote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde zaterdag
Ik zat in de trein naar Nijmegen, en de trein stopte nog even bij station Elsthet was een kort doch plezierig bezoek.
Ik had toch al een nicpic voor je gemaakt!!!quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha
ja sorry
ik vind hem wel grappig.
Wtf much?quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je op zoek naar user icoontjes kom ik dit tegen
http://img.vandaag.be/tmp(...)fantje-bij-slurf.jpg
Nu mogen jullie raden wat ik intypte in google
Ja, ik stalkte je natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKE. Trein die om half 8 in Nijmegen aankwam toevallig?Daar zat ik in.
Geil.quote:
Nee. Ik moet eigenlijk over 3 kwatier in de trein zitten maar ik moet nog douchen en ontbijten en mn spullen pakkenquote:
Nou, weet je wat? Ga jij dat maar doen, dan doe ik niksquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik moet eigenlijk over 3 kwatier in de trein zitten maar ik moet nog douchen en ontbijten en mn spullen pakken
Wel een bazenUIquote:
Die heb ik gemistquote:Op maandag 29 november 2010 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik had toch al een nicpic voor je gemaakt!!!
Baas.quote:
Nah. Ik skip het wel.quote:Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, weet je wat? Ga jij dat maar doen, dan doe ik niks![]()
Jawel, die enge sinterklaas.quote:Op maandag 29 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
Niemand complimenteert mijn UIIedereen vind hem eng en emo
Hij is niet emo
Hij is eng en emoquote:Op maandag 29 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
Hij is niet emo
quote:
quote:
Dank dank!quote:
Puike UIquote:Op maandag 29 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
Hij is niet emo
Dan moet je even terug zoekenquote:
Maar niemand snapt hemquote:
Ik moet er ook nog eentje voor jou maken...quote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef tdrone het volgende:
ik heb op mijn nicpic ook jou staan lipjes (zie fobo NBT)
voor jou heb ik ook allang 1 gemaakt!quote:
Ik sta daar toch ook op?quote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef tdrone het volgende:
doe ik vanavond wel als ik het niet vergeet:Pquote:
Had ik gezien jaquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef tdrone het volgende:
Ja maar mensen zijn nu eenmaal bang voor clowns. Ik niet, ewl voor poppen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar niemand snapt hemEen huilende clown, hoe tegenstrijdig is dat
Ik had eerst een veel engere clown
Hoe kan je die van mij nou vergeten!quote:
Ik zal eens kijken of ik hem zo gauw even zie.quote:Op maandag 29 november 2010 11:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
doe ik vanavond wel als ik het niet vergeet:P
Met blokjesquote:Op maandag 29 november 2010 11:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe kan je die van mij nou vergeten!Ik had zo erg mijn best gedaan!
Gefeliciteerd.quote:
Eindelijkquote:
Wasberenquote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef lipjes het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes, doe maar in de, wasmachine
rukmuziek af en toe joh
Ik ging dat zaterdag zingen toen ik de was ging doenquote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef lipjes het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes, doe maar in de, wasmachine
rukmuziek af en toe joh
quote:
Omgquote:Op maandag 29 november 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging dat zaterdag zingen toen ik de was ging doen
Een vriend van me was hier. Ik ging er ook sexy bij dansen enzo.quote:
haha, film het de volgende keerquote:Op maandag 29 november 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van me was hier. Ik ging er ook sexy bij dansen enzo.
Whut ?quote:
Nee, niemand hoeft mijn vieze was te zien.quote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha, film het de volgende keer
[..]
Whut ?
goede muziek hoor
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha, film het de volgende keer
[..]
Whut ?
goede muziek hoor
Vieze remsporen vann DWquote:Op maandag 29 november 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, niemand hoeft mijn vieze was te zien.
Neeeheee, geen remsporen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak
[..]
Vieze remsporen vann DW
toch wel! [GRTDOJW] #784 Waar ik nu niet weet waar het over gaatquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef NBT het volgende:
[..]
toch wel! [GRTDOJW] #784 Waar ik nu niet weet waar het over gaat
Pas maar op straks krijg je nog billenkoekquote:
De vraag is wie je nu bedoeldquote:
Not reallyquote:
Ploertendoder en geen ideequote:
Al het vrouwelijk schoon alhier.quote:
Ook niet.quote:
Iedereen weet dat Ezechielk de enige echte Blonde God isquote:
Al?quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al het vrouwelijk schoon alhier.
Nu je het zegt.quote:
Shinen als een motherfucker.quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ezechielk de enige echte Blonde God is
Ik ben dan ook donkerblondquote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ezechielk de enige echte Blonde God is
Dat is niet goddelijk genoegquote:
Wat doen? Die foto in die folder? JAquote:
Meer tieten, meer vreugd.quote:
Ik sla over.quote:
quote:
En zo is het maar net!quote:
Even je fanfoto zoeken, moment.quote:
Staatie niet meer op je achtergrond?quote:Op maandag 29 november 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even je fanfoto zoeken, moment.
Nee maar even serieus, ze hadden gisteren toch afgesproken?quote:Op maandag 29 november 2010 12:06 schreef NBT het volgende:
Tja, CC is er ook niet... maar die is er sowieso weinig overdags he?
dat is toch al een poosje!quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ze hadden gisteren toch afgesproken?
Zijn ze nou in een liefdesrelatie verwikkeld met elkaar?
Afwisseling.quote:Op maandag 29 november 2010 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb er aan 2 genoeg hoor
je hebt toch maar 2 handen
quote:
Naisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |