Net zo kapot als de mijne nu is.quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hart!! Hoe kapot wil je het hebben
Ik ben al 2 keer gestorvenquote:[..]
Ik ben niet voor niets al 3x met je getrouwd
Voorbereiden?quote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben nu al aan het voorbereiden erop
Ja en ik was, en ben nog steeds, dan ook in diepe rouw. Draag al maanden alleen maar zwart incl sluier. Ik heb al een afspraak staan bij de tattooshop voor een blijvende traan onder mijn oog.quote:Op maandag 29 november 2010 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net zo kapot als de mijne nu is.
[..]
Ik ben al 2 keer gestorven
Okequote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Snuitebolletje,
Soms heb ik het heel druk op mijn werk en zie je me dagen niet, soms is het wat rustiger en verveel ik me de pleuris en ga ik dus jullie ook maar vervelen met mijn oeverloze oversekste gezever. Verder eeeh...
Ja, dat ben ik.
Die tattoo mag alleen als je iemand vermoord hebtquote:Op maandag 29 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik was, en ben nog steeds, dan ook in diepe rouw. Draag al maanden alleen maar zwart incl sluier. Ik heb al een afspraak staan bij de tattooshop voor een blijvende traan onder mijn oog.
Tevens!!quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, ik ben Snuitebolletje,
Soms heb ik het heel druk op mijn werk en zie je me dagen niet, soms is het wat rustiger en verveel ik me de pleuris en ga ik dus jullie ook maar vervelen met mijn oeverloze oversekste gezever. Verder eeeh...
Ja, dat ben ik.
Hoe denk je dat hij is gestorven?quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tattoo mag alleen als je iemand vermoord hebt
quote:Op maandag 29 november 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij is gestorven?
Haha, dan word je week waarschijnlijk alleen maar nog beter vanaf nu!quote:Op maandag 29 november 2010 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kloppende tetten die mij welkom heten, wat een maandag, dit gaat een topweek worden
Nee natuurlijk niet. Waarom zou ik mijn hubby dood willen hebbenquote:
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!quote:Op maandag 29 november 2010 10:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, dan word je week waarschijnlijk alleen maar nog beter vanaf nu!
Lipjes het spijt me!quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
niemand die goedemorgen tegen mij zegt
wat heb ik misdaan
Het is maar een plaatje!quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!
En dan sterf ik met het beeld van kloppende tetten aan de binnenkant van mn oogleden..
hoe mooi is dat?!
Ik heb gisteren reportage gekeken. Ging over wurgseks.quote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOG beter?! Dit is al een hoogtepunt waarop ik zeg... Juh, de brui eraan, en sterven maar!
En dan sterf ik met het beeld van kloppende tetten aan de binnenkant van mn oogleden..
hoe mooi is dat?!
Is dat een uitnodiging?!quote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is maar een plaatje!Wacht maar tot je ze in werkelijkheid ziet!
nee was vriend langsgekomen maar heb wel op youtube en uitslag gekekenquote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had jij vrijdag trouwens gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |