quote:
Dat zou gezellig zijnquote:Op maandag 29 november 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de volgende keer is dichtbij![]()
bij mij (hoop ik)
Nog nietquote:
Ik ben voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Al hoe groot mijn maaginhoud wel niet kan zijn, is het ook weleens fijn om ontbijt te eten.
Dus ontbijt en koffie voor ieder die meekomt.
Een beetje frisse lucht is altijd goed, natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Maar zometeen mag de tampon weer uit zijn neus, dus wie weet...
Hij denkt zelf dat hij daarna nog even de stad in gaat
dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Aarti het volgende:
Mensen vragen me wat ik voor mn verjaardag wil, en ik kan niks bedenken.
wat een zegening, ik heb alles wat ik wil
wanneer is die jarig dan?quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet ook nog een kadootje voor mijn vriendje bedenken
wanneer is ie jarig?quote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet ook nog een kadootje voor mijn vriendje bedenken
17 decemberquote:
Ik kan 11 maanden per jaar iets bedenken, behalve de maand voordat ik jarig benquote:Op maandag 29 november 2010 11:04 schreef Aarti het volgende:
Mensen vragen me wat ik voor mn verjaardag wil, en ik kan niks bedenken.
wat een zegening, ik heb alles wat ik wil
ok dan heb je nog eventjesquote:
ik morgenquote:
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan 11 maanden per jaar iets bedenken, behalve de maand voordat ik jarig ben
en ook gewoon niet opschrijven he, en je voornemen om dat het komende jaar wel te doen, maar weer gewoon niet doenquote:
we zijn net een weekendje weg geweestquote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ok dan heb je nog eventjes
heb je al een idee wat je wil kopen? iets tastbaars? een weekendje weg is ook leuk!
quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
Damart, kun je de kleurplaat ff PM'en?
quote:Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ook gewoon niet opschrijven he, en je voornemen om dat het komende jaar wel te doen, maar weer gewoon niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |