auwquote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
Ohja en ik hing mijn zak in de thee
En hij was nog wel gewaarschuwd door Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Het bekertje van Trev kromp gewoon![]()
Theewater was zo heet
Ik heet Phenoquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Als je terug leest en je leest de crypto's van de meet. dan denk je echt van "Hmmm... ben ik nu in KPD beland? of is dat maar mijn eigen verbeelding?
"
Daarnaast werd heel erg rot wakker vandaag, ik keek op de wekker en dacht dat ik door mijn les was heen geslapen. meteen het rooster opzoeken. Blijkt dat ik pas om half 1 les heb. maar die stres die je in een keer vrijmaakt. Zo vlak nadat je wakker word.
Eerst maar even koffie.
Goedemorgen , MPG, Lovelylady , Ferrari, Damart en Aarti![]()
Goedemorgen cgmquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Als je terug leest en je leest de crypto's van de meet. dan denk je echt van "Hmmm... ben ik nu in KPD beland? of is dat maar mijn eigen verbeelding?
"
Daarnaast werd heel erg rot wakker vandaag, ik keek op de wekker en dacht dat ik door mijn les was heen geslapen. meteen het rooster opzoeken. Blijkt dat ik pas om half 1 les heb. maar die stres die je in een keer vrijmaakt. Zo vlak nadat je wakker word.
Eerst maar even koffie.
cablekrulmasterquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
"
Eerst maar even koffie.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen cgm.
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen na de quiz waarin je als enige met een negatieve score eindigde?.
Uiteindelijk een hele goede avond gehadquote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nu ben ik gisteren jarig! Ah well... was ook druk voor mij
.
Had sjans in de kroeg in Groningen , tja had de laatste trein gemist naar hoogezand maar in Groningen dan maar de kroeg in. Vervolgens een heel leuk meisje tegen gekomen bleek ze lesbisch te zijn. althans dat zei ze ... iets in me zei dat ik keiharde burnout had gekregen.![]()
Shit happensbeter 100 keer proberen en flalen en 20x winnen (als ik geluk heb )dan nooit proberen :p.
Ik had voor de meet al een gezichtquote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cablekrulmaster![]()
door de meet heeft opeens iedereen een gezicht
niet in mijn hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had voor de meet al een gezicht
Ja, dan had je +7 ipv -6 gehadquote:Op maandag 29 november 2010 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk een hele goede avond gehadHumeur was top , ondanks dat ik afgewezen ben.
De score kon me niet zo heel erg boeienAls ik niks had geantwoord had ik meer punten gehad
![]()
Mogguh Kabelquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
"
Eerst maar even koffie.
ja, of jullie even rustig kunnen zijn nuquote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zitten allemaal in jou hoofd?
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wij zitten allemaal in jou hoofd?
quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.
quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tijd dat we de waarheid onder ogen komen, cgm, alleen wok bestaat, en wij bestaan uitsluitend omdat wij bestaan in de wereld die hij in zijn hoofd heeft bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |