En waar staat die tank?
heb ik nog niet kunnen vinden:'(
quote:Dat is de buggy waar Joey in het begin van het spel steeds aan lag te sleutelen. Die verschijnt na de laatste missie voor Joey bij het appartement van zijn vriendin. Dat is in Portland bij El Burros telefoon. Hij staat dan rechts tegen dat gebouw aan. En pas op, hij ligt zo ondersteboven.
Op maandag 03 juni 2002 11:26 schreef BlackXeviL het volgende:
Okey nog 1 vraagje wat is een bf injection (dit is een auto maar ik weet niet welke)
quote:een soort buggy. Die rijdt niet over straat maar hij is te vinden in het eerste level in het parkje achter je hide out.
Op maandag 03 juni 2002 11:26 schreef BlackXeviL het volgende:[..]
Thnx
[..]En nog een keer thnx
Okey nog 1 vraagje wat is een bf injection (dit is een auto maar ik weet niet welke)
Weer ff een plattegrondje
. Komt ie:
code:Waar die xjes staan, daar moet je naar toe. Dat is dat parkje waar ook een payphone staat.---------- | |
| | | |
| Hide | | |
| Out -- |
xx | | | |
xx | | ----------- |
| | | |
| | | |
| | | |
| --------------- |
| |
| --------------- |
| | | |
| | | |
quote:
BF Injector:
Complete the Mafia missions in story mode to unlock the BF Injector Buggy. Return to Portland and go to the Diablo parking lot (where the mission phone is located) between 19:00 to 24:00 to find the same buggy glimpsed in Joey's garage from the Mafia mission. It will appear in the same location and change color each time. This car also has an alarm.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 03-06-2002 15:09]
quote:Op shoreside vale, dat is het 3e eiland, en daar kom je bij als je genoeg missies hebt uitgespeeld.
Op maandag 03 juni 2002 14:58 schreef rbrandt het volgende:
Waar is het vliegveld????
ikke wil ook vliegen!
quote:Zorg eerst dat je een wanted level 6 krijgt (6 sterren). Dan komen er tanks, daar moet je er dan een van stelen. Volgens mij schieten ze niet op andere legervoertuigen, dus met een Barracks Ol' en misschien ook met een Flatbed kan je er zo heen rijden.
En waar staat die tank?
quote:Of als je het spel hebt uitgespeeld kan je een gratis tank ophalen bij het tweede eiland (staunton island) waar je ook een bazooka en shotgun en zo'n andere gun kan kopen
Op maandag 03 juni 2002 15:08 schreef HH het volgende:[..]
Op shoreside vale, dat is het 3e eiland, en daar kom je bij als je genoeg missies hebt uitgespeeld.
[..]Zorg eerst dat je een wanted level 6 krijgt (6 sterren). Dan komen er tanks, daar moet je er dan een van stelen. Volgens mij schieten ze niet op andere legervoertuigen, dus met een Barracks Ol' en misschien ook met een Flatbed kan je er zo heen rijden.
quote:Hey, dat wist ik niet. Ik was in de laatste missie mijn tank kwijt geraakt, dus dat komt wel goed uit.
Op maandag 03 juni 2002 15:10 schreef The.PhantoM het volgende:Of als je het spel hebt uitgespeeld kan je een gratis tank ophalen bij het tweede eiland (staunton island) waar je ook een bazooka en shotgun en zo'n andere gun kan kopen
AMD 1800+@2100+, Geforce 2 MX400 64 mb, en 512 mb DDR... why?
quote:Omdat je de resolutie alleen kunt veranderen vanuit het begin menu, dus voordat je je spel geladen hebt? Je kunt niet tijdens het spelen de resolutie aanpassen...
Op maandag 03 juni 2002 15:19 schreef kariem112 het volgende:
waarom kan ik de resolutie in het spel niet meer veranderen? Ik heb hem ooit eens op de hoogste resolutie gezet, maar wil hem nu op 800x600 maar dat doettie niet meer!!AMD 1800+@2100+, Geforce 2 MX400 64 mb, en 512 mb DDR... why?
quote:Nix kopen, heb inmiddels de goeie executable
Op zaterdag 01 juni 2002 17:30 schreef DJT het volgende:[..]
Had je het spel maar moeten kopen...
De versie die je hebt gedownload is namelijk niet goed gekraakt! KOPEN DUS!
quote:jaja... dat zeggen ze allemaal... maar we mogen geen linx geven naar warez... dus je zult ergens anders moeten gaan zoeken...
Op maandag 03 juni 2002 18:09 schreef Gladiatorr het volgende:
ik wil gta 3 downloaden
waar kan ik dat het beste doen
want ik wil hem eerst uitproberen voor dat ik em ga kopen
die hem natuuuuuuuuuuuuuurlijk gekocht heeft... (ahum) ![]()
-edit-
Misschien tog maar een typcursusje volgen ![]()
-/edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 03-06-2002 18:11]
quote:sure
Op maandag 03 juni 2002 18:09 schreef Gladiatorr het volgende:
ik wil gta 3 downloaden
waar kan ik dat het beste doen
want ik wil hem eerst uitproberen voor dat ik em ga kopen
quote:ok alles op een rijtje
Op zondag 02 juni 2002 22:23 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
Damn gaat me dus weer geld kosten
in iedergeval bedankt voor deze info
800 mhz
64 mb
windows me
pentium 3
videokaart ( GeForce2 mx )
is dit voldoende info ?
quote:640x480 met alles op low msch...
Op maandag 03 juni 2002 18:30 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
ok alles op een rijtje
800 mhz
64 mb
windows me
pentium 3
videokaart ( GeForce2 mx )is dit voldoende info ?
ik heb:
AMD Thunderbird 1Ghz
256MB RAM
GeForce 2 GTS/PRO 64MB DDR
Windows XP
en ik speel hem op 800x600 16 bit en niet alles op max. en het is verre van smooth
quote:GIVEUSATANK
Op maandag 03 juni 2002 14:58 schreef rbrandt het volgende:
En waar staat die tank?
quote:Ik heb GTA3 origineel(jaja
Op maandag 03 juni 2002 18:30 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
ok alles op een rijtje
800 mhz
64 mb
windows me
pentium 3
videokaart ( GeForce2 mx )is dit voldoende info ?
Securicar: geen politiewagen, dat heb ik al geprobeerd..wat is het voor wagen? Moet je eerst een wanted level hebben voordat ze met deze wagen achter je aankomen ofzo?
Mr. Whopee: geen idee welke het kan zijn
Blista: Eveneens
Dodo: lijkt me een logge wagen
En ik moet de bus nog maar die kom ik nog wel tegen..
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..
Verder heb ik een redelijk nieuwe PC met alles erop en draan zeg maar, alleen is bv bloed nog in lokjes en lijkt het spel soms slow motion te lopen.. Ik heb gehoord dat dit komt door Windows XP, maar kan ik hier een Patch voor downloaden of heb ik speciale drivers nodig?
En dan nog 1 vraagje: de straat race, met welke wagen kun je die het best rijden?
Ik heb het al diverse malen geprobeerd met de wagen met open dak uit de showroom vlakbij 8-ball, lig ook elke keer voorop, maar dan is het KABOEM auto uit elkaar..
Kun je zeggen voorzichtiger rijden, maar dat heb ik natuurlijk al geprobeerd..
Het lukt niet gewoon
Ik hoop dat iemand me met (een van de) bovenstaande zaken kan helpen..
BvD
quote:Niet alle wagens zijn op het eerste eiland te vinden. FF wachten tot het tweede en derde eiland dus.
Op maandag 03 juni 2002 22:05 schreef Dr.E het volgende:
Ik ben pas in het 1e gebied zeg maar en ebn op zoek naar die wagens die je in de haven kan inleveren en dat je zo'n hele lijst af moet gaan..als het goed is krijg je een vette bonus als je ze allemaal hebt en kun ej al die wagens daar weer ophalenb..enkele kan ik dus niet vinden of ik weet gewoon niet welke wagen het is..
quote:Die wagen met dat open dak is wel het beste. Je moet die drie andere wagens een kleine voorsprong geven. Die rijden elkaar vrij snel van de weg af. Haal ze dan in en zorg dat je ze voor blijft. Het is ff oefenen, maar zeker te doen. Succes!
En dan nog 1 vraagje: de straat race, met welke wagen kun je die het best rijden?
Ik heb het al diverse malen geprobeerd met de wagen met open dak uit de showroom vlakbij 8-ball, lig ook elke keer voorop, maar dan is het KABOEM auto uit elkaar..
Het lukt niet gewoon
Ik was al uren aan het ronddolen door het 1e eiland op zoek naar die agens.. zitten ze gvd...
AAARRRGGGHH
quote:Ik heb het in een taxi gehaald
Het lukt niet gewoon
quote:wel een vierkante taxi, en geen ronde, die ronde zijn echt bagger
Op maandag 03 juni 2002 22:21 schreef MadMarky het volgende:[..]
Ik heb het in een taxi gehaald
Eerst in de Banshee(met open dak), maar ik kan dat ding nauwelijks op de weg houden in dat drukke verkeer(hebben je mederijders ook last van), dus ik heb het in een taxi gedaan. Redelijk snel, goede wegligging. Je scheurt overal tussendoor, en kunt strak de bochten nemen in zo'n ding.
quote:Het ging vrij makkelijk met een politiewagen. Die dingen accelereren fantastisch en ze kunnen wel een klapje hebben.
Ik zat trouwens nog te denken, ik heb het niet geprobeerd overigens, waarom parkeer je niet eerst een stapeltje auto's vóór de andere deelnemers aan de race en start dan pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |