precies zo ging t. echt slechtquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef IbeBen het volgende:
Het was inderdaad wel zo van: De winnaar is Floris! Iedereen gehoord, tis Floris!! Nou okéDoei dan he tot volgend jaar
ja beetje jammerquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef IbeBen het volgende:
Het was inderdaad wel zo van: De winnaar is Floris! Iedereen gehoord, tis Floris!! Nou okéDoei dan he tot volgend jaar
Doe! Nog een excuus om verder te lullenquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef -Peach het volgende:
Ja laten we over dit programma een topic maken
Door Lorenzo die de mic afpakte van Dennis en een speech gaf.quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef IbeBen het volgende:
Ik snap ook niet echt waar die uitloop vandaan kwamDe dansen zijn allemaal getimed, de tussenstukjes zijn allemaal van te voren opgenomen, de reclametijden zijn bekend en nog gewoon 35 uitlopen
quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
jamaar jamaar
ik voel en donker gat aankomen op mijn zondag avond...
eenzaamheid
Inderdaad, ik heb ook geen school morgen, dus.. heb niets meer te doenquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
jamaar jamaar
ik voel en donker gat aankomen op mijn zondag avond...
eenzaamheid
ongelijkquote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef -Peach het volgende:
Nou jongens, dat was het dan. Ik zal jullie missen.![]()
Tot het volgende topic!
School? ojee dat is voor mij al lang geleden.quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook geen school morgen, dus.. heb niets meer te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |