helemaal met je eens girlquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris verdient het gewoon, hij is nog jong en is nu al goed op zijn leeftijd en kan nog veel leren wanneer die wint.
Plus het is gewoon een normale keren met een goeie instelling, ipv zo'n arrogante flikker als Lorenzo die te overgeacteerd loopt te doen. Alleen daarom moet die Lorenzo er al uit.quote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris verdient het gewoon, hij is nog jong en is nu al goed op zijn leeftijd en kan nog veel leren wanneer die wint.
Ja, het is heel mooi, maar dan moet je gewoon even wat martial arts en freerunning filmpjes opzoeken, en dan kom je er achter dat hij op dat gebied waardeloos is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef IbeBen het volgende:
Je kan ervan vinden wat je wil, maar spectaculair ist wel
qft.quote:
Ja ik heb 'm dus eens zien freerunnen, en dat was echt slecht, alles mislukte.quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, het is heel mooi, maar dan moet je gewoon even wat martial arts en freerunning filmpjes opzoeken, en dan kom je er achter dat hij op dat gebied waardeloos is.
ik zou een bitchslap gevenquote:
ik typte eerst stront, misschien ook een optie?quote:
Je bedoelt Like a Virgil?quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
He dat is die neger van vorig seizoen ik ben zijn naam kwijt!!
quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, NU (ja, nu pas), ga ik Lorenzo ook bloedirritant vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |