Dan huur ik Eldrick in! voor 50 cent!quote:
Ja! Ik kan niet zomaar mijzelf prijs geven hier.quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik weet waar wel t heit wordt, onder jouw voete hahahahaha
Die horen we al zes weken iedere avondquote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En als jullie nu denken: NEEEE NIET NATACHA, dan IS HET JULLIE EIGEN DOMME SCHULD!!
Nee ik ook niet, maar ook omgeving Helmond cirkel 10 km of wa zei je net...quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja! Ik kan niet zomaar mijzelf prijs geven hier.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef Merel het volgende:
Nou ik vind dat Floris moet winnen, maar Lorenzo had er als eerste uit gemoeten vanavond!
Deurne?quote:Op zondag 28 november 2010 22:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ook omgeving Helmond cirkel 10 km of wa zei je net...
Nohquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
Zetten ze nu ook de stemmen weer op 0?Dan moeten jullie allemaal weer opnieuw beginnen met smsen
quote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Eindelijk wat nuttigs replies in dit topicWerd eens tijd!
Nee jij glijd van de bank af voor micheal om zijn intelligentiequote:
Door zijn enkel denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
wat gaat lorenzo doen
10 dubbele schroef
Ja haha, hij boort de vloer in.. En dan zijn we m kwijt.quote:Op zondag 28 november 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
wat gaat lorenzo doen
10 dubbele schroef
Nee, voor zijn dans.quote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Nee jij glijd van de bank af voor micheal om zijn intelligentie
nee niet eensquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind Floris heel lief en aardig maar het heeft me nooit echt uitermate geboeid, zijn dansen. Ben ik de enige hier? Ja he? Ja he?
maar hij gaat doorquote:
T is de laatste solo.... Niet echt gebruik van gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |