quote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef benchMarc het volgende:
Zelfs de lijnen zijn al bevroren! De winter is hard.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Hij is nu al buiten adem van deze fantastische vocale prestatie van hem.
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komtquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heujjjj Brabander in the house.
[..]
Maar aan jouw posts te zien bende gij mi heul ander dinger bizzig
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Franneh het volgende:
wat een apenkop.. en niet omdat hij bruin is.
Helmond???quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komt
quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tering eens een teringtyfus eind op jij.
'Skons'. Richting Den Bosch gok ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:58 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Neije, ik zit hier op d'n bank neffe minne vriendin witte wel. Bietje browsen en af en toe over 't scherm kieke of d'r nog wa skons op tv komt
Niks gemist heur.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
En was is dit vals jason, schaam je. En ik heb 9/10 gemist van de dans
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.quote:
Kan hij mooi inbreken na zijn optreden, want veel geld ermee verdienen zal ie hopelijk niet doen.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Franneh het volgende:
wat een apenkop.. en niet omdat hij bruin is.
neffe en kieke is behoorlijk richting Helmond.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
'Skons'. Richting Den Bosch gok ik.
Mijn God wat was dit slecht. Je hebt slecht en je hebt Jason DaRulo.
Da gij oew bakkus es houdt, kapotte trol.quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Flikker eens een teringtyfus eind op jij.
Schup onder z'n kont richting de exit kan ie krijgen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
krijgt ie dalijk nog een goude plaat ofzo
Ja en rot nou maar op.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Da gij oew bakkus es houdt, kapotte trol.
[..]quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.
Dan gok ik Vlijmen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
neffe en kieke is behoorlijk richting Helmond.
BenchMarc verlos ons
Als hij de sleutels heeft hoeft hij niet in te brekenquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bekant goe, straal van 10km d'r neffe.
[..]
Kan hij mooi inbreken na zijn optreden, want veel geld ermee verdienen zal ie hopelijk niet doen.
Erg geil zeg.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Best geil toch, jezelf zo serieus nemen?
Neej dat is heul ver wegquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik Vlijmen.
Weet ik veel ik gok.
Of het ligt aan dr topjequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
Natascha heeft dus geen tieten, lag niet aan de jurk
Nopesquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik Vlijmen.
Weet ik veel ik gok.
Maar wel ass.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
Natascha heeft dus geen tieten, lag niet aan de jurk
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Als hij de sleutels heeft hoeft hij niet in te breken
maar ik kijk naar tietenquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
NopesZuid!
[..]
Maar wel ass.
[..]
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.
Mierlo of Lierrup die kantequote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef benchMarc het volgende:
[..]
NopesZuid!
[..]
Maar wel ass.
[..]
Dan blijft het nog steeds inbreken. Tenzij het zijn eigen huis is.
Geldrop?quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ge zit aardig heit. Gevaarlijk d'rbij, mir ken ik nie verklappe
Miskien ken ik oe welquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ge zit aardig heit. Gevaarlijk d'rbij, mir ken ik nie verklappe
Ik weet waar wel t heit wordt, onder jouw voete hahahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ok nie, maar laten we 't maar in de regionen houden
quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En als jullie nu denken: NEEEE NIET NATACHA, dan IS HET JULLIE EIGEN DOMME SCHULD!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |