Ik zeg juist dat ze niet dik is, maar dat ze er gewoon niet uitziet alsof ze goed in haar vel zit. Lezen is een vak apart.quote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Voerman het volgende:
[..]
Het is maar wat je meteen al 'vies en vadsig' noemt zeg
Leuk voor vrouwen die echt stevig zijn.
Hij kopieerde alleen maar wat jij zei, 'vies en vadsig'.quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ze niet dik is, maar dat ze er gewoon niet uitziet alsof ze goed in haar vel zit. Lezen is een vak apart.
quote:vad·sig bn, bw (dik en) lui
In het Limburgs is vadsig ook een ongezond, vies uiterlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij kopieerde alleen maar wat jij zei, 'vies en vadsig'.
En daarnaast uit Van Dale:
[..]
En als je die vijf nummers achter elkaar hoort val je niet in slaap?quote:Op zondag 12 december 2010 12:43 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Rebecca, erg mooi en een heel mooi jazzy stemgeluid
* oYo ookquote:Op zondag 12 december 2010 02:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Snap toch niet dat iedereen hier zó tegen Cher kan zijn. Vond haar toch het meest uniek van alle andere kandidaten dit jaar.
Cher. Zou haar album zo kopen.
Als ik kijk naar zijn singe, dan zou dat best wel eens kunnen. Ergens tussen Coldplay, U2, Blunt in... af en toe met wat gitaar erbij...quote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef iPat het volgende:
Matt wint het wel. Prima zanger, maar weinig vernieuwend. Ik vraag me af of ze plannen hebben om hem in de alternatieve rock-richting te duwen? Hij heeft de stem ervoor.
Pardon? Ik geloof niet dat ik gezegd heb over talent? Talent hebben ze allemaal wel hoor, haar muziekstijl en stem zijn gewoon niet mijn smaak. Bovendien vind ik haar een bijzonder onsympathieke uitstraling hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 03:08 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dat je geen verstand hebt van nieuw talent is bij deze wel duidelijk.
hier http://www.garthytv.com// en hier http://www.ustream.tv/channel/the-x-factor-uk-livequote:Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef Deceit het volgende:
Voerman heeft gewoon niks beters te zeggen..
Maar kan iemand mij helpen met de Link waar ik het live kan kijken?
Ik ga, omdat het de finale is, en geen reet op tv, het een keer live kijken!
Mee eens, beide singlekeuzes zijn niet echt fantastischquote:
Dan zou ik het 8e seizoen van American Idol niet terugkijken, als je die nog niet had gezienquote:Op zondag 12 december 2010 22:10 schreef Patsy het volgende:
Robbie Williams en Take That beginnen Xfactor stalkers te worden...
En btw, ik hoop toch nog dat Matt wint, zou het wel zielig vinden als je de hele show torenhoog bookie-favorite bent en dan toch nog verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |