mja gister zat de hele kluit bij Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel gaat het volgens mij niet altijd
Kon gisteren makkelijk ook in andere SC's blijven meeposten namelijk
diezelfde die op mijn tenen aan het loeren was, ik dorst gelijk niet meer te bewegenquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet, dat doen zeWelke van de 2 was het?
Geeft niets. Weet niet of ik dit nieuwe Fok! een verbetering vind eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ne
[..]
nee, klopt
godvuah, quoteknop tript...
Nou goed, die avond daarvoor danquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja gister zat de hele kluit bij Marijke
Muck is nog gewoon Muck en heeft mij een jaar geleden ingeruild voor ene TJDoornbos.quote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg MPG, heeft tante Muck d'r naam veranderd of is dat al lang klaar? Of zeg ik nu iets wat niet de bedoeling was? Of heb ik het allemaal compleet bij het verkeerde eind?
quote:
Hildequote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kjoet, dat doen zeWelke van de 2 was het?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
diezelfde die op mijn tenen aan het loeren was, ik dorst gelijk niet meer te bewegen
Zo zie je maar weer wat een omzet wij draaienquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Het vorige topic staat in de lijst met snelst volgepostte.
6.86 posts per minuut - [KSC #2183] Waar veel koffie omgezet wordt
Dude, echt. De Amerikaanse Burgeroorlog is OOK al afgelopen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg MPG, heeft tante Muck d'r naam veranderd of is dat al lang klaar? Of zeg ik nu iets wat niet de bedoeling was? Of heb ik het allemaal compleet bij het verkeerde eind?
We zijn de laatste tijd goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Alleen van deze reeks neem ik aanquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Wat schattig fles!quote:
Dat wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef eer-ik het volgende:
Hmm. Dan ben ik hier echt lang niet geweest.
Nou ja, als je het maar naar je zin hebt jong, dat is het belangrijkst ;-)
Wtf? Meen je dat serieus?quote:Dude, echt. De Amerikaanse Burgeroorlog is OOK al afgelopen.
quote:
mja morgen even dierenarts bellen, kussentje waar hij op lach is gewoon nat :/quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat is balen, moet je ff laten testen op blaasgruis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |