Hier dwarrelt het nog een heel klein beetjequote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef jna het volgende:
Iedereen zegt dat het sneeuwt maar ik zie als enige nog niks
Word je hard van!quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar het moet ook nog even wachten, want straks rijles.
Succesquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goed, m'n 50ste les ofzoquote:
Lukt vast welquote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goed, m'n 50ste les ofzomaar volgende week afrijden
(voor de eerste keer, want ik faal).
weet je hoe tof rijles is met sneeuw! ik heb een keer de hellingproef moeten doen met sneeuw en ijs op de weg. Lukte me niet, dus deed de rijlesinstructeur het even voor. Wat dacht die gek, dat het hem wel zou lukken op een ijsweg?quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
You can do itquote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goed, m'n 50ste les ofzomaar volgende week afrijden
(voor de eerste keer, want ik faal).
Zelf rijden in de sneeuw is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je hoe tof rijles is met sneeuw! ik heb een keer de hellingproef moeten doen met sneeuw en ijs op de weg. Lukte me niet, dus deed de rijlesinstructeur het even voor. Wat dacht die gek, dat het hem wel zou lukken op een ijsweg?
Hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 15:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet je hoe tof rijles is met sneeuw! ik heb een keer de hellingproef moeten doen met sneeuw en ijs op de weg. Lukte me niet, dus deed de rijlesinstructeur het even voor. Wat dacht die gek, dat het hem wel zou lukken op een ijsweg?
zeker!quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelf rijden in de sneeuw is veel leuker
quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef jna het volgende:
Maar buienradar zegt dat ik nog ongeveer 15 minuten moet wachten
Net nog gedaan. Altijd lachen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker!beetje met de handrem door de bochtjes enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |