Jaaa! Dat had ik net ook! Ik zei nog tegen m'n moeder: het is zo koud in die wc, als ik een man was geweest was het hele zaakje ervan af gevroren. Dat is nog eens erger dan je voeten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef L.no het volgende:
Aaaargh, zelfs de wc bril is hier koud. Ik ben het zat!
maak je het uit met Dean?!quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef L.no het volgende:
Aaaargh, zelfs de wc bril is hier koud. Ik ben het zat!
quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaaa! Dat had ik net ook! Ik zei nog tegen m'n moeder: het is zo koud in die wc, als ik een man was geweest was het hele zaakje ervan af gevroren. Dat is nog eens erger dan je voeten.
Ik ga een kruik uitvinden wat als wc bril gezet kan worden..quote:
Oeh, ik bied 100 euro voor als je m uitgevonden hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga een kruik uitvinden wat als wc bril gezet kan worden..
dat lijkt me echt smerig...! dan ga je op een warme WC bril zitten, strax voelt dat net alsof er net iemand voor je op de wc heeft gezeten...! :Squote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Doe dat, kijk uit dat niet alles eraf vriest.quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef jna het volgende:
Ik ga eens kijken hoe het hier met de wc bril is.
Ik en Dean wonen alleen hier, dus dat boeit op zich niet echt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat lijkt me echt smerig...! dan ga je op een warme WC bril zitten, strax voelt dat net alsof er net iemand voor je op de wc heeft gezeten...! :S
quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Held!quote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warm water er in, opgelost
Wel goed vastzetten, straks val je er nog in.quote:Op maandag 29 november 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warm water er in, opgelost
quote:Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel goed vastzetten, straks val je er nog in.
quote:
Alleen niet voor de kou. Erg lekker warm zal het niet zijn.quote:
Dat plastic wordt niet zo snel koud als de wc bril.quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen niet voor de kou. Erg lekker warm zal het niet zijn.
Dat is waar... Oke, oke, ook de oplossing voor koude wcbrillen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat plastic wordt niet zo snel koud als de wc bril.
Ik ook niet.quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef jna het volgende:
Iedereen zegt dat het sneeuwt maar ik zie als enige nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |