Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:
Dank u, downloading
Mind illusion: Wil hem wel proberen op FTD te krijgen, dan krijg je aardig wat downloads en dan gaat het veel sneller voor de mensen die usenet hebben. Dan heb ik hem binnen 20 sec binnen.
Vond de feestfabriek een aardige tegenvaller eerlijkgezegd.quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef stoeltafel het volgende:.
Zijn hier mensen dit jaar naar de feestfabriek geweest ? Hoe meer ik er naar luister vetter ik het vond. Dit was mijn eerste hardstyle feest sinds een paar jaar weer. Wat een vette dj's stonden daar te draaien zeg. Ben wel veel vergeten maar vond het echt vet, ook dikke show tijdens de opening. In december komt de dvd uit.
Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaatsquote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom ? Welk feest vond je wel vet ?
owja, Emporium helemaal vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Emporium dit jaar was toch wel hét feestje voor mij dit jaar... Met daarbij Q-base en Decibel een gedeelde 2e plaats
Wat Remcore zegt o.a.quote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom ? Welk feest vond je wel vet ?
OMG! Met wie ga je ?quote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef JortK het volgende:
Gratis kaarten voor Thunderdome. Vooruit maar.
alleen voor deze neem ik hem al meequote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
09. Machinehead Headwave (Zatox Remix)
Amen to that.quote:Op maandag 29 november 2010 12:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is Showtek - Breakbeat Junky dik!
Ik hou echt niet van dat type "zeurende" vocals, verder vind ik hem "wel oke"quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:14 schreef Bombshell het volgende:
Hardstyle zonder reverse bass is bagger!
En wie zegt van niet die liegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |