Geen Romantische literatuur?quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
Klucht, tragedie, opera, melodrama.. of een musical!
Da's toch geen toneelstuk?quote:
Niet volgens de TT.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar het leven is meer dan een toneelspel
Je moet ook niet achterom kijken als je gescheten hebtquote:
jij raast ook als een wervelwind door heel het landquote:Op zondag 28 november 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
En weer terug naar t warme Zuiden.
Wat een gerace!
Ja dit weekend was wel een beetje actionpacked.quote:Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij raast ook als een wervelwind door heel het land
nou ja volgens mij heb jij maandag avond gewoon vanaf 20.00 uur een vergaderingquote:Op maandag 29 november 2010 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit weekend was wel een beetje actionpacked.
Ben blij dat t weekend voorbij is. Kan ik ff rusten.
Mja. Ook dat nog.quote:Op maandag 29 november 2010 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja volgens mij heb jij maandag avond gewoon vanaf 20.00 uur een vergadering![]()
jaquote:Op maandag 29 november 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Foto's? Degene die het fototoestel heeft, want dat is blijven liggen.
We moeten om half 8 al bij Judith zijn, dus ik moet a;l vrij haasten vanuit werk om weer naar huis te gaan, om te kleden en te eten. Dus dat zal dan een hele kleine snelle hap worden!
Ga jij ipv Bas?
sssssst... ik ben bang dat ik vanmiddag vast kom te staan op Deventer CS als het echt gaat sneeuwenquote:
Jij bent dan zo iemand die steentjes in de sneeuwballen stopt?quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Ja met zo'n enorm gebouwd sneeuwfort en katapulten en gluhwein (om te gooien want die troep is niet te zuipen)
Denk nog maar eens terug aan de verschikkelijke sneeuwstorm van 25 november een paar jaar terug, en de ellende van de gestrande fokkers van toenquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
sssssst... ik ben bang dat ik vanmiddag vast kom te staan op Deventer CS als het echt gaat sneeuwen
Dennenappels zijn ook heel effectiefquote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij bent dan zo iemand die steentjes in de sneeuwballen stopt?
Ik was gister al bang dat ik niet thuis zou komen vanuit Amsterdamquote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
sssssst... ik ben bang dat ik vanmiddag vast kom te staan op Deventer CS als het echt gaat sneeuwen
En daarna warme choco en gluhwein en elkaar afdrogen voor de open haard!quote:
Ik zweer de alcohol voorlopig ook even af.quote:Op maandag 29 november 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
choco is goed, afdrogen ook
Gluhwein mag je houden
Hoezo zweer je de alcohol af?quote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zweer de alcohol voorlopig ook even af.
Op pann geen druppel gedronken, en gister tijdens het concert ook niet.
Ik heb het voorspeld, we krijgen een strenge winter!quote:Op maandag 29 november 2010 10:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen met een quote dan?quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het voorspeld, we krijgen een strenge winter!
Jagermeister dan om op te warmen ?quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Nou alcohol maakt me niet uit... maar ik vind Gluhwein echt te smerig
Ik was dramatisch vrijdagquote:
Zeg overdrijven is ook een kustquote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dramatisch vrijdag
Hoezo dat ben je toch altijd al?
NOG dramatischer!
Nee tegenover jou stond ik niet half te janken neequote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg overdrijven is ook een kust
je hebt tegen mij in elk geval geen wartaal uitgeslagen
Je was er vorige maand ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom een keer niet op Friso en gelijk slaan mensen een modderfiguur
Nou ja mijn verschijving om 3.45 uur in de rookruimte was natuurlijk wel OM te janken :>)quote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee tegenover jou stond ik niet half te janken nee
Wat doe jij ook zo ver van huisquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Bartjebart het volgende:
Oh nu heb ik zin in Gluhwein
Maar das nergens te krijgen volgens mij (ja in flessen natuurlijk wel, maar ik bedoel warm)...
En zoals Ang3l het omschrijft is sneeuw wel heul leuk, maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren hier op Deventer CS
Ja dat zie ik nog half voor me.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja mijn verschijving om 3.45 uur in de rookruimte was natuurlijk wel OM te janken :>)
Hoe kan dat nu, er is bij Judith helemaal geen lift aanwezig, laat staat dat er leuke jongens voor staan als de deur open gaatquote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
@Stroek: Wedden dat ik vanaaf weer een rooie boei krijg tijdens de vergadering?
Zit die niet dichterbij? moet je daar Twente voor uit en Salland in ?quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
@Stroek; met afstuderen bezig op de pabo...
Als mijn leven tot nu toe een musical zou zijn, dan zou het de volgende nummers moeten bevatten:quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
Klucht, tragedie, opera, melodrama.. of een musical!
gelukkig was ik gistermiddag weer schoon zodat mijn neefjes en nichtjes geen lastige vragen hoefden te stellen over zwarte orenquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nog half voor me.
Zwarte wallen en zo!
Dinges. Niet Stijn, die ander. Die had op pann nog steeds 6 dikke lagen eyeliner, zo leek 'tquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig was ik gistermiddag weer schoon zodat mijn neefjes en nichtjes geen lastige vragen hoefden te stellen over zwarte oren
en die kringen rondom de ogen, ach dat was gewoon vermoeidheid
quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, er is bij Judith helemaal geen lift aanwezig, laat staat dat er leuke jongens voor staan als de deur open gaat![]()
Je telefoontje toen je koud binnen was in de kleedkamer wierp wel weer vragen op bij Stijn, dus die heb ik de situatie maar in 3 zinnen geschetstdus daar is nu ook eindelijk het kwartje gevallen
Scott??quote:Op maandag 29 november 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinges. Niet Stijn, die ander. Die had op pann nog steeds 6 dikke lagen eyeliner, zo leek 't
Je hebt een aardig vriendjequote:
O. En dat het die dus was aan de telefoon?quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb alleen nog eens die scene in de lift beschreven
quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. En dat het die dus was aan de telefoon?
hier viel er om 13.00 uur al sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 14:07 schreef Bartjebart het volgende:
Willen de mensen in het zuiden de sneeuw hebben die hier nu valt?
Aaaaah? Toe?
Mja. Misschien dat het daar wel ff over zal gaan ja. Was ook een beetje stom van mij.quote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
en voor de rest zal het toch wel meevallen, volgens mij waren alleen Stijn, Scott en ik daarvan getuigen. Hooguit alleen dat er nog een opmerking over afsluiten van Siamak komt die naar huis toe wilde gaan maar jou dus "kwijt" was
ja jij hebt staan zsaaien met een peuk maar ook trekjes genomen, weet alleen niet je ook een Bill Clinton hebt gedaan of nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Misschien dat het daar wel ff over zal gaan ja. Was ook een beetje stom van mij.
Waar was ik toen eigenlijk? In de rookruimte toch?
Oew... ik heb gerookt!
It;'s all coming back to me now!
nee was toch niet stom, ik heb gevraagd aan collega van barman of hij er voor kon zorgen dat jij je jas en tas uit de kleedkamer kon krijgen omdat Siamak en ik niet op ons geweten willen hebben dat jij door de kou een blaasontsteking zou krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Misschien dat het daar wel ff over zal gaan ja. Was ook een beetje stom van mij.
Waar was ik toen eigenlijk? In de rookruimte toch?
Oew... ik heb gerookt!
It;'s all coming back to me now!
Ja dat wist ik dus niet, dus ik voelde me een beetje dommig dat ik die pas niet ingeleverd had en zoquote:Op maandag 29 november 2010 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee was toch niet stom, ik heb gevraagd aan collega van barman of hij er voor kon zorgen dat jij je jas en tas uit de kleedkamer kon krijgen omdat Siamak en ik niet op ons geweten willen hebben dat jij door de kou een blaasontsteking zou krijgen
Nee niet de drankpas was het probleem maar de kleedkamer pasquote:Op maandag 29 november 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet, dus ik voelde me een beetje dommig dat ik die pas niet ingeleverd had en zo
Die had ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet de drankpas was het probleem maar de kleedkamer pas
Jee, dat moet erg zijn geweest...quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was dramatisch vrijdag
Hoezo dat ben je toch altijd al?
NOG dramatischer!
Nogal.quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee, dat moet erg zijn geweest...![]()
Uhm. Ja. Redelijkquote:En nu heb je dingen gedaan die je liever niet wilde doen
Ach je moet mensen gewoon niet met tranen in de ogen vertellen dat je ze al bijna 7 jaar leuk vindtquote:
Nee dat wisten Siamak en ik dus dat jij de kleedkamer pas niet had, daarom kwam ik dus om 4.15 uur nog even controleren maar jij was toen in vertrouwde effenaar handen dus konden Siamak en ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik nietMaar idd, dan had ik niet m'n jas aangekunnen.
wat een leuk ideequote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef creno het volgende:
[..]
Als mijn leven tot nu toe een musical zou zijn, dan zou het de volgende nummers moeten bevatten:
- Opening: Born to be alive
- Jeugd: J'aime la vie
- Puber: We are the children of the night
- eind puberjaren: believe
- coming out: it's my life
- nu: (gewoon omdat t'een lekker nummer is) only girl
als het dat was geweest was ik na de peuk van 3.45 uur niet vertrokkenquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Weet je zeker dat het bezorgdheid was en geen nieuwsgierigheid Stroek?
Is dat zo? O dan is alles goed gegaanquote:Op maandag 29 november 2010 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat wisten Siamak en ik dus dat jij de kleedkamer pas niet had, daarom kwam ik dus om 4.15 uur nog even controleren maar jij was toen in vertrouwde effenaar handen dus konden Siamak en ik met een gerust hart gaan slapen
en drankpassen kunnen toch bij elke willekeurige effenaar medewerker ingeleverd worden, alleen kleedkamerpassen moeten toch bij de avond coordinator van effenaar ingeleverd worden ?
Had ik toen mijn kleren al uit?quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het dat was geweest was ik na de peuk van 3.45 uur niet vertrokken
jongens met eyeliner, of een recent zwarte pieten verledenquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig was ik gistermiddag weer schoon zodat mijn neefjes en nichtjes geen lastige vragen hoefden te stellen over zwarte oren
en die kringen rondom de ogen, ach dat was gewoon vermoeidheid
daar waren toen nog vrouwen bij dus dat zal wel niet, of was dat om te bewijzen dat jij inderdaad lichter was dan dat meisje en jullie de omvang van armen en benen van elkaar aan het vergelijken warenquote:
KK een vriendje??quote:
O jaquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar waren toen nog vrouwen bij dus dat zal wel niet, of was dat om te bewijzen dat jij inderdaad lichter was dan dat meisje en jullie de omvang van armen en benen van elkaar aan het vergelijken waren
Jeroen?quote:Op maandag 29 november 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jongens met eyeliner, of een recent zwarte pieten verleden
Gad. Ver. Dam. Me.quote:
ja eentje zat er vroeger op voetbal maar moest daar vanaf in verband met knie problemenquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Dat waren de collega's van barman2
ja als het straks echt gaat vallen en er kans is op lawine gevaar ga ik niet vergaderen maar gewoon braaf recht naar huis toequote:
Jeroen heb ik opgegeven, hij accepteert me niet eens op twitter of facebook, zuiver proffesionele vriendelijkheid van zijn kant uit dus.quote:
Hier houd het rond 18 uur op met sneeuwen hoorquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als het straks echt gaat vallen en er kans is op lawine gevaar ga ik niet vergaderen maar gewoon braaf recht naar huis toe
Ja hoor. Netjesquote:Op maandag 29 november 2010 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jeroen heb ik opgegeven, hij accepteert me niet eens op twitter of facebook, zuiver proffesionele vriendelijkheid van zijn kant uit dus.
Maar je moet het me toe geven dat ik in ieder geval mijn kansen heb gewaagd op een "oudere" jongen
Ow. Helemaal niet meegekregenquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja eentje zat er vroeger op voetbal maar moest daar vanaf in verband met knie problemen
aaaaiiiii nee, dat lijkt mij niet de juiste manier op zoiets mee te delenquote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je moet mensen gewoon niet met tranen in de ogen vertellen dat je ze al bijna 7 jaar leuk vindt
Ja dan durf ik niet naar Juultje hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als het straks echt gaat vallen en er kans is op lawine gevaar ga ik niet vergaderen maar gewoon braaf recht naar huis toe
en nu op de nieuwe bank kan ik niet crashen bij je en Cocagne zit vast helemaal volquote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan durf ik niet naar Juultje hoor!
waar is Mieke eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef MisterO het volgende:
Heb ik nog drama's binnen het topic gemist de afgelopen paar maand?
Ik heb geen idee. Ik zag hem alleen op fok en ben hier al een tijdje niet geweest. Geen idee dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar is Mieke eigenlijk gebleven?
die zit nu toch nog niet Thailand ?
G_E en KK hebben ruziequote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef MisterO het volgende:
Heb ik nog drama's binnen het topic gemist de afgelopen paar maand?
Als dat allemaal waar is, heb ik echt wat gemist hier!quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
G_E en KK hebben ruzie
KK heeft een vriendje
Steve & Vlarp doen aan trio's
Vulture is verloofd met z'n ball 'n chain
TMM is geslaagd
Ik doe alsof ik een barman heb
Wonderer is een man
Mieke is een vrouw
Stroekie is opa geworden
maar beloof je dan vanaf nu ons niet weer zo lang te verwaarlozen en weer wat regelmatiger hier te komen ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als dat allemaal waar is, heb ik echt wat gemist hier!
En dat was slechts nog de samenvatting van vorige weekquote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als dat allemaal waar is, heb ik echt wat gemist hier!
je vergeet de musical die van 'mijn leven tot nu toe' is gemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
G_E en KK hebben ruzie
KK heeft een vriendje
TMM is geslaagd
Wonderer is een man
Mieke is een vrouw
Stroekie is opa geworden
geduld, vanuit Duitsland is er een groot sneeuwgebied onderweg naar het westenquote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef creno het volgende:
en hier is het nog steeds normaal, ik wil ook wittigheid !
Kugari Ken of Keukenkastquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Huh?
En wie is KK eigenlijk?
jah. Bah.quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Het sneeeeeeeeuwt!
First snow! First snow!
Ik heb al genoeg liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Het sneeeeeeeeuwt!
First snow! First snow!
GE en KK ruzie? oh ja? Waarover?quote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
G_E en KK hebben ruzie
KK heeft een vriendje
TMM is geslaagd
Wonderer is een man
Mieke is een vrouw
Stroekie is opa geworden
Ew, is dat Budel?quote:
Dank je. Dat ha dik nou net al jaren verdrongenquote:
Mares is heul wa anders.quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Dank je. Dat ha dik nou net al jaren verdrongen
Ja. Dat is ook nog niet verdrongen.quote:
Die is jarig vandaag.quote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens met mijn nichtje nog over meneer Tim de fitnessjongen gehad
Want 2 nichtjes en een tante sporten daar!
Wie had gezegd dat jij mocht antwoorden?quote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Daar willen Steef, Tim en ik geen antwwoord op geven!
Ik wil een foto zien!quote:Op maandag 29 november 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Tim is een jongen die een sportschool heeft. In Budel. En hij is homo. En hij is sexy.
Lol, Tim Rutten? Die is nie sexy!quote:Op maandag 29 november 2010 16:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt hem op je facebook toegevoegd staan.!
Misschien niet heel handig idd..quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon voluit zijn naam noemen hier... zal die jongen leuk vinden
als we allemaal bij hem in de sportschool gaan sporten welquote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon voluit zijn naam noemen hier... zal die jongen leuk vinden
Ach wellesquote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, Tim Rutten? Die is nie sexy!
Heb hem een keertje gesproken op een feestje van een gezamenlijke vriend.quote:
Neuh. maar Steef en ik kennen hem van vroegah en nu. Omdat ie uit Budel komt. En bij mij op school heeft gezeten. En we hem nu wel eens tegenkomen met uitgaan. En op de een of andere manier komt zijn nama bij mij in de familie ook wel eens op tafelquote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb hem een keertje gesproken op een feestje van een gezamenlijke vriend.
Is hij een soort van nieuwe god van het topic ofzo?
He's not my type. Ik heb maar 1 typequote:
Dat soort brede dassen kunnen echt niet meer!quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
He's not my type. Ik heb maar 1 type![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn vriend is ook niet zo into wat hip is of nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat soort brede dassen kunnen echt niet meer!
nee dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb hem een keertje gesproken op een feestje van een gezamenlijke vriend.
Is hij een soort van nieuwe god van het topic ofzo?
Oh ik ook en dan meedoen en alles en dan thee drinken en koffie en alles en dan gezellig en Set spelen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou bijna naar buiten rennen om sneeuwballen te gooien, en een sneeuwpop te maken enzo. Om daarna binnen speculaas met warme chocolademelk te drinken, intussen opdrogend bij de kachel.
waarom doe je dat dan nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zou bijna naar buiten rennen om sneeuwballen te gooien, en een sneeuwpop te maken enzo. Om daarna binnen speculaas met warme chocolademelk te drinken, intussen opdrogend bij de kachel.
Heerlijk toch? maar ben je niet gewend om onafhankelijk te zijn?quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn soms om onafhankelijk te zijn, ik zou naar de film gaan vanavond, maar ik blijf lekker binnen, ik heb geen zin, gek he dat ik van die vrijheid zo kan genieten
jawel maar over het algemeen ben ik me te weinig bewust van de voordelen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heerlijk toch? maar ben je niet gewend om onafhankelijk te zijn?
Ik ben naar de film, Scott Pilgrim vs The World! here weeee gooo,
Chillax
dat is ook maar 1 weekje hoor, volgende week zijn zelfs de nachttemperaturen weer boven 0quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel keigrappig dat jullie winter op dit moment strenger is dan de onze
Ja, maar toch. Geinig.quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is ook maar 1 weekje hoor, volgende week zijn zelfs de nachttemperaturen weer boven 0
Ik ben ook veilig thuis gekomenquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaasde me erover dat de NS geen problemen had.... maar nu is de situatie op de weg weer om te janken
Maar hij is prachtig gestriktquote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat soort brede dassen kunnen echt niet meer!
Dat komt omdat je alleen zou gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn soms om onafhankelijk te zijn, ik zou naar de film gaan vanavond, maar ik blijf lekker binnen, ik heb geen zin, gek he dat ik van die vrijheid zo kan genieten
precies, daarom voelt het ook zo fijn, anders had het als een verplichting gevoeld.quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen zou gaan.
Als je met mensen had afgesproken dan was 't anders geweest
laat je die straks wel thuis, daar hebben wij geen behoefte aan :>)quote:Op maandag 29 november 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Tot zover mijn tirade.
*ademt in en weer uit*
Je mentaal voorbereiden wil toch niet zeggen dat het minder irritant is als je haast hebt?quote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, daarom voelt het ook zo fijn, anders had het als een verplichting gevoeld.
En over je tirade, ik had je gewaarschuwd, je had je mentaal in kunnen stellen op vertraging en dergelijke door sneeuw.
Nu maak je je kwaad over iets wat totaal geen zin heeft
+1quote:
Ik was op de fiets vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Alleen als je niet hoeft te werken of ergens op tijd moet zijn of geen afspraken hebt ... dan is sneeuw leuk. Maar niet in de auto
Op de terugweg, en als ik nergens meer heen zou hoeven, dan zou ik dat ook niet zo vervelend vinden, zo'n fiets met zo'n muts en zo'n ding wat je dan moet voortbewegen, zo'n trapper. Dan gaat het misschien nog wel sneler als met de auto.quote:Op maandag 29 november 2010 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was op de fiets vandaag
En ik zag allemaal forensjes in de file staan
En toen was ik best blij met m'n fiets, handschoenen, muts en capuchon
Er is ook Set voor de iPadquote:Op maandag 29 november 2010 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik ook en dan meedoen en alles en dan thee drinken en koffie en alles en dan gezellig en Set spelen.
Nou ja!quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er is ook Set voor de iPad
onderhand...quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
En nou mag de sneeuw weg.
Ik ben d'r nou zo ondehand wel klaar mee
Omdat ik reageerde op een post die niet eens meer op ze zelfde pagina bleek te staanquote:
dat denk ik niet, ik denk dat barman 2 wel even in de serie blijft.quote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Omdat ik reageerde op een post die niet eens meer op ze zelfde pagina bleek te staan
Ik wilde zeggen dat fitness-tim barman3 werd
Maar met een happy story of een dramaverhaal?quote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat denk ik niet, ik denk dat barman 2 wel even in de serie blijft.
Het karakter van Ang3l maakt een ontwikkeling door, er zat hier een motorisch moment, onder invloed van alcohol welliswaar, maar het personage brak emotioneel, daarom denk ik dat het personage van barman 2 een nieuw karakter in de serie blijft
ik zet in op een happy end, ik wil onderhand wel eens bruidsmeisje zijnquote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar met een happy story of een dramaverhaal?
Dominionquote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja!
Ja maar dat is voor onderweg of in de pauze. Ik wil gewoon de kaartjes en dan echt zo gezellig met zijn allen.Of dat andere, waarvan ik de naam even kwijt ben met die kelder en goud en heks enzo.
*zucht*
Die trein stopt wel gewoon in DB lijkt me als ie naar Utrecht rijdt...quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
per 12 dec geen nachtnet meer naar Den Bosch en Tilburg?
alleen nog maar Eindhoven Utrecht en Rotterdam...
nieuwe dienstregeling per 12 december:
Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
dan staat het toch raar uitgelegd op de NS site, nu lijkt het dat ze niet stoppen in Den Bosch maar rechtstreeks door rijdenquote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die trein stopt wel gewoon in DB lijkt me als ie naar Utrecht rijdt...
D is toch barman 2?quote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Snap ik het nou niet maar het was toch juist D. en niet barman 2 waar Ang3l zijn gevoelens tegen heeft geuit?
Dat was de broer van die glazenwasser.quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
die van 21 was geen barman toch?
en wie was nou die taxichauffeur?
Sarcasm is wasted on you. As are PI's.quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onderhand...
het ligt er nog geen dag!!!
Zeikerd
Maar Tilburg en DB zijn toch gewoon de stations waar ie tòch al overheen gaat als ie van Utrecht naar Eindhoven gaat? Wat dom dat ze dan niet ff een stopje maken. Wat kost dat nou extra?!quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
per 12 dec geen nachtnet meer naar Den Bosch en Tilburg?
alleen nog maar Eindhoven Utrecht en Rotterdam...
nieuwe dienstregeling per 12 december:
Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
Barman2 = Dquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Snap ik het nou niet maar het was toch juist D. en niet barman 2 waar Ang3l zijn gevoelens tegen heeft geuit?
Er rijdt tussen Tilburg en DB geen nachtnet meer, tussen Eindhoven en DB nog wel. Je kunt dus niet meer rechtstreeks van Tilburg naar DB 's nachts, maar moet via Eindhoven reizen... duidelijk toch?quote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan staat het toch raar uitgelegd op de NS site, nu lijkt het dat ze niet stoppen in Den Bosch maar rechtstreeks door rijden
Oooow is dat alles? Dat boeit nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er rijdt tussen Tilburg en DB geen nachtnet meer, tussen Eindhoven en DB nog wel. Je kunt dus niet meer rechtstreeks van Tilburg naar DB 's nachts, maar moet via Eindhoven reizen... duidelijk toch?
ja ik vond het ook vreemd, vandaar dat ik het postte, ik dacht misschien weet iemand hoe het zitquote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Tilburg en DB zijn toch gewoon de stations waar ie tòch al overheen gaat als ie van Utrecht naar Eindhoven gaat? Wat dom dat ze dan niet ff een stopje maken. Wat kost dat nou extra?!
Nou, Vlarp was dus de redderquote:Op maandag 29 november 2010 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik vond het ook vreemd, vandaar dat ik het postte, ik dacht misschien weet iemand hoe het zit
en ik was niet eens zatquote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barman2 = D
Stroek was blijkbaar ook al in de war.
"Ja ik heb gevraagd aan die collega van D of ie wilde zorgen dat alles goed kwam met je. Die met die rode blouse aan".
Uh... dat wàs D
Misschien omdat ie er helemaal niet uitziet als mijn type
Ik sta als gast op de lijst bij Stroekquote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef Ang3l het volgende:
O voor degenen die nog naar Neon Glitter Kerstbal feat. Friso in de Effenaar willen?
De kaartverkoop gaat enorm hard, dus niet te lang meer wachten.
Kan waarschijnlijk geen gastenlijst regelen (want entree is niet Friso, maar Neon Glitter), dus kopen!
Grote zaal, kleine zaal, café en foyer
Is eigenlijk ieder jaar nog uitverkocht geweest.
Ja vandaag werd dus gezegd dat het onduidelijk is OF we wel een gastenlijst hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik sta als gast op de lijst bij Stroek
Toch?
quote:
wellicht moet friso gastenlijst inkorten maar ik regel wel wat voor jequote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik sta als gast op de lijst bij Stroek
Toch?
heb hem vrijdag vrijwel niet gesproken weet wel dat hij vorige maand wel een bakkie op hadquote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was 1 van de weinigen blijkbaar
Ik hoefde me niet te schamen. Ingmar kwam meer ter sprake![]()
altijd tochquote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb hem vrijdag vrijwel niet gesproken weet wel dat hij vorige maand wel een bakkie op had
Ingmar?quote:
ik ken hem alleen maar dronken op de feestjesquote:
Ik vind het verhaal mooier en de graphics zijn 1000x beter.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Deceit het volgende:
Ang3l, hoe is FFXIII??
Ik hield van FFX. Is dit deel beter? Of vergelijkbaar?
Wil jouw recensie ervan horem
ok dan bestel ik m!quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal mooier en de graphics zijn 1000x beter.
maar het begin (de eerste paar uuuuren) zijn erg lineair, dat is het grootste probleem.
maar... voor mij waren de karakters en het verhaal absoluut voldoende om door te blijven spelen
Er lag bij ons in Oss gisteravond volgens mij beduidend minder dan hier in Eindhoven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat had ik nou gvd gezegd over die sneeuw?!
Dat ik er onderhand kláár mee was!!
Ja maar, Ja maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat had ik nou gvd gezegd over die sneeuw?!
Dat ik er onderhand kláár mee was!!
Ik vertoon scheuren in 't ijsquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, Ja maar
U bent toch de ijskoningin
door uw adem is de sneeuw nog niet gesmolten
Ga jij nu al de eerste tekenen van een midlife crisis vertonen en aan alles twijfelen ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vertoon scheuren in 't ijs
I'm skating around the truth who I am, and I've noticed the ice is getting thin.
Ja, hele avond zitten kleuren!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:40 schreef Bartjebart het volgende:
@TV; dat was gister al
Heb jij ook een kleurplaat uitgeprint en in de buurt opgehangen?
Ja anders gaan ze 'm nooit vindenquote:
We weten hoe belangrijk je het vindt om van alles op de hoogte te zijn he!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Stroekie het volgende:
Wat jammer nu dat ik dag televisie en het sinterklaas journaal moet missen
maar gelukkig zijn er wel Fokkers die ons hier op de hoogte houden
ja want ik stond zondagmiddag bij de neefjes en nichtjes wel met de bek vol tanden omdat ik niet wist wat er die week door Dieuwertje Blok allemaal verteld wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We weten hoe belangrijk je het vindt om van alles op de hoogte te zijn he!
Dat laat je toch gewoon je neefjes vertellen? Mijn neefjes vinden het juist leuk om te vertellen wat er allemaal aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Stroekie het volgende:
ja want ik stond zondagmiddag bij de neefjes en nichtjes wel met de bek vol tanden omdat ik niet wist wat er die week door Dieuwertje Blok allemaal verteld was
deed ik ook, maar is toch leuker/gemakkelijker meespelen als ik al in grote lijnen weet welk verhaal er komt zodat ik juist "gericht" kan participerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat laat je toch gewoon je neefjes vertellen? Mijn neefjes vinden het juist leuk om te vertellen wat er allemaal aan de hand is.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit eens zwarte piet gespeeld en daarom echt bewust die afleveringen allemaal gekeken... als een soort karakter-voorbereiding
Het was ook cynisch bedoeld hequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat is ook een heel lastig karakter om je in in te leven. Diepgang, karakterontwikkeling, motivatie en zo!
Zoals Bramquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja je moet wel creatief zijn denk ik om goed in je rol te blijven
jij was de handtaspiet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:21 schreef TheVulture het volgende:
ik heb ooit eens zwarte piet gespeeld en daarom echt bewust die afleveringen allemaal gekeken... als een soort karakter-voorbereiding
Hip!quote:
OMGquote:
O ja, diequote:
quote:
Oeh 16 miljoen Bartjebarts in Nederlandquote:Op woensdag 1 december 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ach we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn
Dat zou me een orgie worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh 16 miljoen Bartjebarts in Nederland
Ultieme masturbatie?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat zou me een orgie worden..
Bovenste *zet stempel*quote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even twee foto's voor het slapen gaan.
Ja die heb jij nog meegemaakt!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Koud? Welnee. Fris. Fris was 't wel. Die hel van 63.
En Chris Unox' worstje in je aan het eind van de avond!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Precies! Met Chris Seegers en een UNOX mutsje op me!
Dan kun je beter zelf met 'm gaan rommelen....quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel op het moment?
maar die meneer was toch weer terug bij de dames ?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je beter zelf met 'm gaan rommelen....
Anale sex is leuk totdat het jou overkomtquote:
Je praat erover alsof het iets verschrikkelijks isquote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Anale sex is leuk totdat het jou overkomt
pak voor mij die onderste maar in danquote:
wie was die Unox muts dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Precies! Met Chris Seegers en een UNOX mutsje op me!
Het lijk me dan ook iets verschrikkelijks, verschrikkelijk vreselijk pijnlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het iets verschrikkelijks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |