abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89383955
Er zijn al veel adviezen gegeven en ik kan er niet veel meer aan toevoegen. Denk ook aan jezelf in deze situatie. Ik snap goed dat je de link met je ouders niet zomaar kunt doorknippen, maar in deze cultuur is het helemaal niet gek dat je op je 24e het huis uitgaat. Wat vindt jouw zus er eigenlijk van? Kun je met haar erover praten en kan zij je hierbij helpen? Ik hoop dat je eruit komt. Veel succes TS!
  woensdag 1 december 2010 @ 14:01:39 #104
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89384052
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef J0SIE het volgende:
Er zijn al veel adviezen gegeven en ik kan er niet veel meer aan toevoegen. Denk ook aan jezelf in deze situatie. Ik snap goed dat je de link met je ouders niet zomaar kunt doorknippen, maar in deze cultuur is het helemaal niet gek dat je op je 24e het huis uitgaat. Wat vindt jouw zus er eigenlijk van? Kun je met haar erover praten en kan zij je hierbij helpen? Ik hoop dat je eruit komt. Veel succes TS!
Ach het is voor TS ieder geval wel duidelijk, dat wanneer ze hulpt zoekt die er ook wel redelijk snel is.
Ik hoop niet voor TS dat ze een internet ban van haar ouders heeft gehad.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:09:10 #105
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89389453
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef MissDior het volgende:
Mijn ouders hebben mij heel mijn leven klein gehouden. Mijn zus had als kind zijnde al "betere vrienden" want als zij kwamen was het niet zo'n rommel in huis. Mijn zus had sneller haar rijbewijs en was dus beter. Mijn zus is jong getrouwd en het huis uit gegaan. Ik mocht ze vervolgens overal mee helpen. Ik weet dat mijn zus het hiervoor ook heel veel heeft gedaan en misschien moet ik gewoon niet zeuren en klink ik nu gewoon ontzettend verwend en ondankbaar. Mijn ouders zeiden altijd dat ik dom was als ik in hun ogen een fout maakte. Mijn ouders zeiden vanavond dat zij het ook niet leuk vinden om boos naar mij te doen maar ik moet wel volgens hun regels leven.
Deze post bewijst al helemaal dat TS zo snel mogelijk weg uit hun slechte invloed moet.

Poll: Wat moet TS doen?
wegwezen daar!
bij haar ouders blijven!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 35% gewijzigd door slashdotter3 op 01-12-2010 16:16:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')