eer-ikquote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Waar de fuck is m'n UI?
Zowel hier als in de OP?
We zullen het in de gaten houden. Succes!quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Ik ga 'ff' mijn moeder bellen....
Eens zien of ik er binnen een uur weer ben
Je tijd gaat nu inquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Hihiquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
net de gedichten gelezen..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
en marijke.. jouw gedicht loopt echt lekker.. er zit een goed ritme in..
nu lekker Resident evil 4 kijken ..
met champagne want ik heb vanmiddag DE jurk gevonden!!
en voor de vermoeide fok!ertjes.. truste!
Hey STquote:
Suc6quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Nee precies. Niemand wist hetquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef eer-ik het volgende:
Veel te jong. Veel te dol. Was dat ineens bekend of wat? Had geen idee dat er iets met 'm was...
Heb ik ook net gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik mag mijn pm-box ook wel weer eens legen ja
Popie jopiequote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik mag mijn pm-box ook wel weer eens legen ja
Hier gaat het goed hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef eer-ik het volgende:
Martin![]()
Goed hoor, werk bij DE, best leuk.
Hoe is 't daar?
Couldn't care less about the UI eigenlijk ook, ik kom hier toch eigenlijk nooit. Puur toeval dat ik vanavond ineens dacht hier te buurten.
quote:
Dat valt mee toch? Ik bel ook vaak een uur met mijn moeder en dat 2x per weekquote:
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehadquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
Haha, MPG kan 't vergeten. Gratis koffie weggeven doe ik alleen aan grote klanten
MPG kun je wel beschouwen als een zeer grote klant, hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
Haha, MPG kan 't vergeten. Gratis koffie weggeven doe ik alleen aan grote klanten
doe maar hoor, ik vermaak me prima in mijn huidige baanquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg fles, ik zoek wel banen die een beetje bij jou passen he... Eerst NS, nu DE...
Hoelang hebben we nou samen op de chaise gezeten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar whatever works for you, snoetje
Kan eer-ik mij gratis koffie sturenquote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Geloof het of niet, maar gisteren is er historie geschreven... de eerste grote KSC-meet die doorging.
Laat MPG trouwens maar niet horen waar je werkt. Voor je het weet, zit je PM-box vol met verzoeken voor gratis koffie.
nou het duurt altijd zo lang en uiteindelijk heb ik nog niet kunnen vragen wat ik wilde vragenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt mee toch? Ik bel ook vaak een uur met mijn moeder en dat 2x per week
MPG drinkt minstens voor het dubbele aan koffie... per maandquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef eer-ik het volgende:
Mijn grote klanten zetten 500.000 euro op jaarbasis om, minstens. Zie ik hem niet doen ;-)
like drie potten leeg voordat hij ging douchenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehad
Ik heb volgens mij nog een filmpje van MPG met koffiepotquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehad
Alleen vanmorgen al 3 kannenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG kun je wel beschouwen als een zeer grote klant, hoor.
Lolquote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een filmpje van MPG met koffiepot.
Hier is het ook vaak luisterenquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou het duurt altijd zo lang en uiteindelijk heb ik nog niet kunnen vragen wat ik wilde vragen
per minuut ja. Wat de Amazone en de Nijl samen aan water afvoeren, doet hij aan koffie. In dezelfde tijd.quote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG drinkt minstens voor het dubbele aan koffie... per maand.
ik zeg...5 secondenquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
Hoelang hebben we nou samen op de chaise gezeten?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
per minuut ja. Wat de Amazone en de Nijl samen aan water afvoeren, doet hij aan koffie. In dezelfde tijd.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
like drie potten leeg voordat hij ging douchen
Ik zzeg jouw jonguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |