ik had dat gewoon besloten en niemand sprak mij tegenquote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wie zitten er dan in de 'meet-approval' commissie eh?
Ik weiger je gezag te erkennen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had dat gewoon besloten en niemand sprak mij tegen
dus
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en STquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vrouwen en multitasking is ook wel handig bij pannenkoeken bakken gok ik zo.
Het lukt mij met veel moeite om nog een ovenschotel te maken. Ik was iets te verwend met mijn ex.quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en ST![]()
Enfer ging het nog het beste af![]()
Haat je buuv ons al MZ??
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weiger je gezag te erkennen.
Niets gehoord, dus het zal welquote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en ST![]()
Enfer ging het nog het beste af![]()
Haat je buuv ons al MZ??
Ja, het was echt super leukquote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?
mis je weer zo'n enorm gezellige avond
Ja, maar dan krijg ik wel een pannenkoekenmeet voor terug.quote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?
mis je weer zo'n enorm gezellige avond
Het was met Haley Joel van The Sixth Sensequote:Op zondag 28 november 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe zag ie eruit?
Ik moet ook broodnodig een nieuwe na le 5 decembre!
Neem wel eentje met het hoofd van Einstijn (:
Met appelquote:
Ahaquote:
Klinkt goed. Ben daar overigens nooit geweest. Wel ooit op een schip in Beverwijkquote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met appelEn eigenlijk, als het even kan van 't pannenkoekenrestaurant in 't Amsterdamse bos
Die hebben echt de beste pannenkoekenquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben daar overigens nooit geweest. Wel ooit op een schip in Beverwijk
Ja, ik ben voor. Als ik namelijk in Nederland verblijf is dat bijna altijd in Hoofddorpquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die hebben echt de beste pannenkoekenVolgende meet daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |