Das waar. En ze waren heel lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?En ik had daar al heel lang op staan bakken
ik ook wel maar ik ken mijn grenzen welquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb altijd al een gezonde eerlust gehad
Ik gok dat als hij de volgende dag nog eens een flinke hoop bammetjes smeert de grens nog lang niet bereikt was.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook wel maar ik ken mijn grenzen wel
behalve als ik een euforische vreet kick heb dan snaai ik wel en veel ook
op een normale dag eet ik 1 boterham beetje groente en een stukje vleesquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gok dat als hij de volgende dag nog eens een flinke hoop bammetjes smeert de grens nog lang niet bereikt was.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een normale dag eet ik 1 boterham beetje groente en een stukje vlees
meer niet
is dit een subtiele diss?quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik had 3 pannenkoeken op....
en dat waren er eigenlijk ook 3 teveel
Mijne is bijna klaarquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat mijn eten klaar moet zijn.
Ik voorzie een pannenkoek meet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een volgende meet wil ik wel weer pannenkoeken bakken en dan een pak of 2 meer![]()
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voorzie een pannenkoek meet.
Komt:
Woeste_Woerd
Over 1 minuut is mijn soep gemagnetronneerdquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat mijn eten klaar moet zijn.
Ik hoorde dat je vaker in Zwolle was, dan kom je toch een keer met Trev?quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voorzie een pannenkoek meet.
Komt:
Woeste_Woerd
Tsss. Dan ga ik wel een privemeet houden met Marijke en gaan we samen 2 meter aan pannenkoeken bakken.quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoeken
doe dat, maar je mag niet zomaar een meet organiseren hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tsss. Dan ga ik wel een privemeet houden met Marijke en gaan we samen 2 meter aan pannenkoeken bakken.
Barbecuemeetquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoeken
Eerste keer van dit jaar eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vaker in Zwolle was, dan kom je toch een keer met Trev?
Wie zitten er dan in de 'meet-approval' commissie eh?quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe dat, maar je mag niet zomaar een meet organiseren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |