Waar is dat als ik zo brutaal mag zijnquote:
nog steeds in Hoornquote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is dat als ik zo brutaal mag zijn
quote:
Sorry, korte termijn geheugen enzoquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, korte termijn geheugen enzo
Hoorn is geloof ik ook nog wel aardig te doen in dat geval
Vroeger toen ik nog heel klein was heb ik voor korte tijd in Wijdewormer gewoond. Dat is redelijk dichtbij tochquote:
jawel is richting zaandamquote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog heel klein was heb ik voor korte tijd in Wijdewormer gewoond. Dat is redelijk dichtbij toch
Ik heb ook ff een inkakmomentquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
Ik begin een beetje in de dutten nu.
Volgende keer toch maar zorgen dat mijn luchtbed echt helemaal goed opgepompt is, en dat er geen lucht ontbreekt waardoor ik in een kuil kom te liggen. Als ik me omdraaide leek het alsof ik op een waterbed klotste.
fijne avond giertjequote:
Ik ben zelfs 1x in mijn leven in Hoorn, Bovenkarspel en Hoogkarspel geweestquote:
Wat goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 1x in mijn leven in Hoorn, Bovenkarspel en Hoogkarspel geweest
Ja, vind ik ook wel. Met name in die kleine gehuchten had ik het idee in een heel andere wereld te zijnquote:
* Stuart mocht helaas niet komenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Hadden jullie een meet in Zwolle gisteren?
Nee, waar was men niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als men in Timeless was en er iemand compleet debiel stond te doen op Turbo, dan was ik dat [ afbeelding ]
goed he?quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Hadden jullie een meet in Zwolle gisteren?
ik ga ook op tijd hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben je hondje nog niet tegengekomen LLMaar zal morgen even verder zoeken, ja?
En ik heb net even wat gegeten, voel me wel weer iets fitterMaar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Zo niet: Hup, stemmen op Marijke en pgr.
Ik heb gedoucht, en net een kop thee naar binnen gegoten en voel me ook wel weer iets minder duf. Maar ook ik ga het zeker niet laat maken vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben je hondje nog niet tegengekomen LLMaar zal morgen even verder zoeken, ja?
En ik heb net even wat gegeten, voel me wel weer iets fitterMaar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed
![]()
Ze lachte mij vanmiddag nog uit om mijn druiperquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over Enfer gesproken... hebben we na de meet nog iets van haar vernomen?
Da's niet zo raarquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed![]()
Ik ga zeker stemmen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Vooral strakjes met de finale op ons stemmen
Pgr is in elk geval door met z'n V&A gedicht
![]()
hihihihiquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet zo raarJe rebbelde iedereen de oren van de kop vanoggel pffffffff
![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze lachte mij vanmiddag nog uit om mijn druiper
Alleen vanochtend?quote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Smoel houden en maffenquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
GMTAquote:
Sorryquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Vond ik welquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stiekem was dat wel heel gezellig he
Keequote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het maakte het nog gezelliger.
Ik ook... alleen is er een witte vlek te zien op de plek van zijn blote onderbenen... en ik gebruikte niet eens een flitserquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Van MPG heb ik nog wel een charmant portret
Oh ik zal gisteravond zelf ook best nadrukkelijk aanwezig geweest zijnquote:
das toch alleen maar fijn?quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond ik welEn sorry als ik wat druk was, maar dat kwam omdat ik me wel goed voelde bij jullie
![]()
Ga ik nu zo doenquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Zo niet: Hup, stemmen op Marijke en pgr.
Dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het maakte het nog gezelliger.
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
net de gedichten gelezen..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
en marijke.. jouw gedicht loopt echt lekker.. er zit een goed ritme in..
nu lekker Resident evil 4 kijken ..
met champagne want ik heb vanmiddag DE jurk gevonden!!
en voor de vermoeide fok!ertjes.. truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |