Ik had er nog wel wat gelustquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
4 nog wel, ik had er na 3 al genoeg
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakkenquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er nog wel wat gelustis het je dan vanmorgen niet op gevallen hoeveel boterhammen ik op had?
Kijk je wel uit voor een druiper?quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje een luidruchtig pannenkoekenbakduo :
Jawelquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er nog wel wat gelustis het je dan vanmorgen niet op gevallen hoeveel boterhammen ik op had?
Je had ook nog genoeg andersquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakken
Jouw timing was ook tot op de seconde nauwkeurig.quote:
Was dat er danquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakken
Pakken?quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat er dan?!?
Ik had er nog wel 2 of 3 meer op gekund.
Ja, die was er nog, maar de stapel was al zo groot, we dachten dat het genoeg wasquote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat er dan?!?
Ik had er nog wel 2 of 3 meer op gekund.
Duh. Ik heb een ingebouwde radar voor lekker etenquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw timing was ook tot op de seconde nauwkeurig.
De pannenkoeken waren klaar en jij belde aan.
Ik dacht dat je mij wel een beetje kendequote:Op zondag 28 november 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die was er nog, maar de stapel was al zo groot, we dachten dat het genoeg was
jij kan echt veel eten hequote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijne avondquote:
Fijne avondquote:
Jij was er nog niet toen ze aan het bakken warenquote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende![]()
![]()
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?quote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende![]()
![]()
Ze wist dat ik zou komenquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijne avond.
[..]
Jij was er nog niet toen ze aan het bakken waren.
Wat je overigens erg goed hebt gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?En ik had daar al heel lang op staan bakken
quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb altijd al een gezonde eerlust gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |