SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef Komakie het volgende:
Ik snap ook niet dat Kings of Leon headliner is. System of a Down ook niet trouwens.
Dat zijn leuke bands als afsluiter voor de Alterna Stage, maar toch niet als headliner van het festival? Daar haal je toch geen bezoekers mee binnen denk ik?
Coldplay nog wel. Dat is een aardig grote band. Jammer genoeg vind ik het niks.
Misschien dat het dan aan mij ligt. Kings of Leon stond ook in Ahoy dus misschien heb ik het mis, maar ik denk niet dat het een band is waarvoor mensen naar een festival komen. Misschien voor Coldplay ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:32 schreef MCH het volgende:
[..]
SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Ze hebben altijd wel een paar hele grote bands, maar er zijn nou eenmaal ook niet zo heel veel bands die je als afsluiter voor 80000 man kunt zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef MCH het volgende:
Ik vind Rock Am Ring vaak ook een beetje een afgezaagde line-up met een stel botte headliners, gewoon lekker ordinair. Dus misschien juist goed voor de mensen die radio luisteren. De laatste jaren neem ik Hurricane dan ook een stuk serieuzer qua headliners, meer voor de echte muziekliefhebber.
Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef -Sum- het volgende:
SOAD - wel RAR headlinerwaardig
Colplay - headliner maar niet voor RAR
KOL - geen van beiden
Als ze coldplay hadden vervangen door Foo Fighters was het denk ik al een stuk beter maar hebben zich af laten troeven door Hurricane. Wat ik vreemd vind want meestal hebben RAR en Pinkpop gedeelde headliners omdat het dan beter betaalbaar is.
Behalve dat ik de Hurricane line up leuker vind, heb ik 40 euro minder hoeven betalen voor een kaartjedat vind ik echt heel veel.
Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.
Het is jammer dat Iron Maiden al andere dingen voor hun tour had geregeld. Anders zou het een goede headliner zijn geweest.
Omdat er genoeg muziek komt die ik wel leuk vindquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?
het is in ieder geval altijd gezellig op rock am ringquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
2006 was een geweldige line up. Mijn eerste jaar op RaR. Dit jaar is het inderdaad iets minder maar ach, geen één festival in juni heeft dit jaar een monster line up en de sfeer op RaR is wel altijd super!
Ik ga er heel zachtjes heenquote:
you are in for a treatquote:
Ik weet nog wel vorig jaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:38 schreef AgeEll het volgende:
En de weersvooruitzichten zien er erg goed uit.
22 graden, geen wind, geen regen.
(maar je weet t nooit in die heuvels)
Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel vorig jaar.
Prima weer 2 dagen lang en op de 3de dag ineens uit het niets (voor mijn gevoel) keihard waaien en regenen) Vaag
Dat was zondag.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |