abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:10:23 #101
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_96965040
Het zegt ook wel iets dat het nog steeds niet uitverkocht is, de afgelopen 3 jaar verkocht het steeds eerder uit..

kaartjes zijn nu 170 euro en volgens mij hebben Duitsers echt helemaal niets met Coldplay en Kings of Leon :P als t helemaal niet uitverkoopt in the end is het best wel een blamage.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:31:31 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96973504
Ik snap ook niet dat Kings of Leon headliner is. System of a Down ook niet trouwens.
Dat zijn leuke bands als afsluiter voor de Alterna Stage, maar toch niet als headliner van het festival? Daar haal je toch geen bezoekers mee binnen denk ik?
Coldplay nog wel. Dat is een aardig grote band. Jammer genoeg vind ik het niks.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96973560
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef Komakie het volgende:
Ik snap ook niet dat Kings of Leon headliner is. System of a Down ook niet trouwens.
Dat zijn leuke bands als afsluiter voor de Alterna Stage, maar toch niet als headliner van het festival? Daar haal je toch geen bezoekers mee binnen denk ik?
Coldplay nog wel. Dat is een aardig grote band. Jammer genoeg vind ik het niks.
SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:41:17 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96973803
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:32 schreef MCH het volgende:

[..]

SOAD is wel een dikke headliner. Zeker omdat de shows deze zomer best exclusief zijn en je weet nooit wat hierna nog komt. In Berlijn verkopen ze ook een dikke open-air arena uit.
Misschien dat het dan aan mij ligt. Kings of Leon stond ook in Ahoy dus misschien heb ik het mis, maar ik denk niet dat het een band is waarvoor mensen naar een festival komen. Misschien voor Coldplay ook niet.

Het zijn natuurlijk wel bands die heel vaak leuk gevonden worden door mensen die lekker radio luisteren de hele dag en niet per definitie door festivalgangers. De wat alternatievere headliners doen het dan meestal beter volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_96973909
Ik vind Rock Am Ring vaak ook een beetje een afgezaagde line-up met een stel botte headliners, gewoon lekker ordinair. Dus misschien juist goed voor de mensen die radio luisteren. De laatste jaren neem ik Hurricane dan ook een stuk serieuzer qua headliners, meer voor de echte muziekliefhebber.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 00:45:55 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:27:56 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96974654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:45 schreef MCH het volgende:
Ik vind Rock Am Ring vaak ook een beetje een afgezaagde line-up met een stel botte headliners, gewoon lekker ordinair. Dus misschien juist goed voor de mensen die radio luisteren. De laatste jaren neem ik Hurricane dan ook een stuk serieuzer qua headliners, meer voor de echte muziekliefhebber.
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Ze hebben altijd wel een paar hele grote bands, maar er zijn nou eenmaal ook niet zo heel veel bands die je als afsluiter voor 80000 man kunt zetten.

Maar er staan genoeg bands die je niet zo snel op een bekende zender (neem een 3fm of 538) zult horen, of in ieder geval niet zo snel.

De Foo Fighters en Incubus vind ik in ieder geval net zo bot/ordinair als Coldplay en Kings of Leon. Het komt op hetzelfde neer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:00:54 #107
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_96979092
SOAD - wel RAR headlinerwaardig
Colplay - headliner maar niet voor RAR
KOL - geen van beiden

Als ze coldplay hadden vervangen door Foo Fighters was het denk ik al een stuk beter maar hebben zich af laten troeven door Hurricane. Wat ik vreemd vind want meestal hebben RAR en Pinkpop gedeelde headliners omdat het dan beter betaalbaar is.

Behalve dat ik de Hurricane line up leuker vind, heb ik 40 euro minder hoeven betalen voor een kaartje :o dat vind ik echt heel veel.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:21:02 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96981839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef -Sum- het volgende:
SOAD - wel RAR headlinerwaardig
Colplay - headliner maar niet voor RAR
KOL - geen van beiden

Als ze coldplay hadden vervangen door Foo Fighters was het denk ik al een stuk beter maar hebben zich af laten troeven door Hurricane. Wat ik vreemd vind want meestal hebben RAR en Pinkpop gedeelde headliners omdat het dan beter betaalbaar is.

Behalve dat ik de Hurricane line up leuker vind, heb ik 40 euro minder hoeven betalen voor een kaartje :o dat vind ik echt heel veel.
Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.
Het is jammer dat Iron Maiden al andere dingen voor hun tour had geregeld. Anders zou het een goede headliner zijn geweest.
pi_96982563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind Foo Fighters eerlijk gezegd ook geen headliner.
Het is jammer dat Iron Maiden al andere dingen voor hun tour had geregeld. Anders zou het een goede headliner zijn geweest.
Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 11:37:05 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:07:16 #110
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_96983839
@ Sum
helemaal met je een qua headliners.
Ik vind Soad wel een echte headliner, kijk er ook naar uit.
KoL heb ik echt niks mee, en Coldplay vind ik ook niet bij RaR passen, maar had ik nog wel mee willen pikken. Echter sta ik dan naar Alterna te kijken.

Bij mij past RaR altijd precies in mijn straatje. Metalfestivals vind ik vaak te hard, en andere festivals te soft, alternatief. RaR kan ik dan ook blind kopen en stelt me al 5 jaar op rij niet teleur. Dit jaar weer niet. Er is eigenlijk elk jaar wel een mindere dag. Dat is dit jaar de vrijdag. Dan maar bandjes 'uitproberen' op de clubstage.

Ik vind het trouwens niet erg als t het niet uitverkoopt. Kan je jezelf wat makkelijker manoeuvreren tussen de podia.

Nog maar 2 weekjes!!
Ik heb er weer super veel zin in.
Niet veel nieuwe bands voor mij. (behalve dus de vrijdag), maar wel genoeg leuks.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:22:35 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96984389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ga je niet lekker naar een of ander gaar metalfestival als je die andere bands niet headliner waardig vindt?
Omdat er genoeg muziek komt die ik wel leuk vind :)
De zaterdag (alterna) en de zondag (main) zijn voor mij erg leuk hoor.
Daarnaast hou ik niet alleen maar van metal. Hoewel de voor mij leuke bands die dit jaar komen voornamelijk metalbands zijn....

Ik heb hetzelfde als AgeEll. Dingen als Lowlands en Pinkpop heb ik niet zo veel mee. Te weinig echt leuke bands. Pinkpop is vaak te algemeen en Lowlands wil of kan het niet betalen en is de laatste jaren ook verzand in de wirwar van saaie algemene bandjes.
Metalfestivals vind ik over het algemeen te hard. Dan komen er een paar leuke dingen en de rest vind ik allemaal ruk.
Ik koop tegenwoordig mijn kaartje voor RaR ook blind. Dit jaar is het wat minder dan andere jaren, maar ik kan me nog steeds er goed in vinden en er is altijd wel wat leuks te zien.

Daarnaast is het traditie om er met mijn vriendin naar toe te gaan. Het eerste jaar (2007) was ons allereerste weekendje weg en alleen al daarom blijven we het doen :)

Ik vind alleen de line-up wat headliners betreft wat matig. Ik heb ze wel eens veel grootser gezien.
Vorig jaar alleen al KISS, RATM, Muse en Rammstein. Nu was dat natuurlijk een jubileumjaar dus uitzonderlijk, maar dan nog.
2008: Metallica, RATM en Die Toten Hosen
2007: Linkin Park, The Smashing Pumpkins en Die Artze en je kreeg Muse, Evanescence, The White Stripes, Slayer en KoRn op de koop toe. Geweldig jaar wat grootse bands betreft vond ik.
2006: Guns 'n Roses, Metallica, Depeche Mode
2005: R.E.M. Metallica, Die Toten Hosen
2004: KoRn, Die Toten Hosen en Red Hot Chilipeppers
2003: Linkin Park (zegden alleen af), Iron Maiden, Metallica.

Alleen 2009 vond ik met The Killers, Slipknot en Limp Bizkit wat zwak, maar die line-ups vond ik allemaal grootser dan wat we nu hebben.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:23:24 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96984419
Ik heb trouwens nog een kaartje te koop van een bekende. Mocht iemand nog willen. Hij wil hem geloof ik voor 130 euro verkopen :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:04:37 #113
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_97010680
2006 was een geweldige line up. Mijn eerste jaar op RaR. Dit jaar is het inderdaad iets minder maar ach, geen één festival in juni heeft dit jaar een monster line up en de sfeer op RaR is wel altijd super!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:50:31 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97014854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
2006 was een geweldige line up. Mijn eerste jaar op RaR. Dit jaar is het inderdaad iets minder maar ach, geen één festival in juni heeft dit jaar een monster line up en de sfeer op RaR is wel altijd super!
het is in ieder geval altijd gezellig op rock am ring :)
op de 1 of andere manier touren er niet zo veel band dit jaar in juni blijkbaar.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:52:46 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97014958
Btw, als je op de nordschleife staat. Wat voor voordeel is dat precies? Mijn vriendin dacht dat je dan tribune plaatsen kreeg maar dat id het toch niet?

Het heeft toch alleen met de camping te maken?
pi_97424008
Ik ga er keihard heen, echt zin in!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:14:40 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97428608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:03 schreef Hundehaus het volgende:
Ik ga er keihard heen, echt zin in!
Ik ga er heel zachtjes heen :?
pi_97453224
Mijn eerste RAR, dit jaar. O+
  maandag 30 mei 2011 @ 00:57:46 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97482679
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef Snowcold het volgende:
Mijn eerste RAR, dit jaar. O+
you are in for a treat :)
  maandag 30 mei 2011 @ 09:38:09 #120
10863 AgeEll
pi_97486774
Nog maar 3 dagen *O*
  maandag 30 mei 2011 @ 09:38:36 #121
10863 AgeEll
pi_97486781
En de weersvooruitzichten zien er erg goed uit.

22 graden, geen wind, geen regen.

(maar je weet t nooit in die heuvels)
  maandag 30 mei 2011 @ 10:25:39 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97487960
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 09:38 schreef AgeEll het volgende:
En de weersvooruitzichten zien er erg goed uit.

22 graden, geen wind, geen regen.

(maar je weet t nooit in die heuvels)
Ik weet nog wel vorig jaar.
Prima weer 2 dagen lang en op de 3de dag ineens uit het niets (voor mijn gevoel) keihard waaien en regenen) Vaag :D
  maandag 30 mei 2011 @ 12:32:42 #123
10863 AgeEll
pi_97491739
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik weet nog wel vorig jaar.
Prima weer 2 dagen lang en op de 3de dag ineens uit het niets (voor mijn gevoel) keihard waaien en regenen) Vaag :D
Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:10:29 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97502074
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:32 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Klopt ik heb vorig jaar in mijn korte broek gelopen en 1 dag bijna de hele dag in een poncho gestaan.
Dat was zondag.
Gezien een gebrek aan schone kleren enzo zijn we toen maar naar huis gegaan. Ook omdat we Rammstein niet zo heel nodig meer hoefden te zien.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:57:03 #125
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_97508942
Het weer ziet er echt super uit inderdaad! Wij hopen weer met een stel oude bekenden aan te haken. Die gaan altijd al vroeg op woensdag en hopen dan op B3 te gaan staan. Wij haken op de donderdag aan.

En ja de sfeer is altijd top op RaR!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')