quote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Winnen met een eigen doelpunt en buitenspelgoal, je zal er maar trots op zijn.
Bedoelde Verhoeven en Mido dus het zijn er 4quote:
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.quote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof het voor Feyenoord in deze fase van de competitie ook maar iets uitmaakt hoe de punten worden behaald.
je bent de enige die het een penalty vindtquote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.
Nee hoor...kijk de beelden er maar op na. De bal rolt gewoon door terwijl de benen van Wijnaldum onderuit worden gehaald. Zo simpel is het. Of je nu voor Feyenoord bent of niet, het was gewoon een penalty. Punt.quote:Op zondag 28 november 2010 14:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bent de enige die het een penalty vindt
Lol, ik zeg dat toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.
Jan van Halst vond het ook geen penalty en ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor...kijk de beelden er maar op na. De bal rolt gewoon door terwijl de benen van Wijnaldum onderuit worden gehaald. Zo simpel is het. Of je nu voor Feyenoord bent of niet, het was gewoon een penalty. Punt.
Dat doet het 'm!quote:Op zondag 28 november 2010 14:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan van Halst vond het ook geen penalty en ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |