Nog nooit van gehoordquote:
Rotterdam Alexander, had gisteren 2 tassen (met 2 jurkjes, een winterjas, 2 tassen, 3 paar schoenen, armbandjes en pantys en nog veul meer) voor 40 euro.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:04 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordVast zo'n spectaculaire koopjeswinkel die alleen vrouwen vinden
Dank voor de info, ik zal het doorgeven aan alle vrouwen die ik ken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander, had gisteren 2 tassen (met 2 jurkjes, een winterjas, 2 tassen, 3 paar schoenen, armbandjes en pantys en nog veul meer) voor 40 euro.
Daar sta ik helemaal niet voor in de rij, ajaxquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mannen staan in de rij voor kaartjes Ajax - Real Madrid, en vrouwen in de rij voor Uggs. Zo hebben we allemaal iets geks.
Doe dat want het is helemaal fantastischquote:Op woensdag 29 december 2010 15:11 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
Dank voor de info, ik zal het doorgeven aan alle vrouwen die ik ken.
Roda JCquote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar sta ik helemaal niet voor in de rij, ajax____________!!!!!!
Ben een paar jaar geleden wel om 5 uur voor de sigarenwinkel gaan staan om kaartjes voor de bekerfinale Feyenoord - Roda JC te halen. En ik had ze
Jij hebt wel echt van die furher trekjes he?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Saarbarbaar het volgende:
Echt, vrouwen die staan te dringen om UGG's (x1000). Als we al die UGG's-dragers het land uitzetten wordt Nederland lekker opgeschoond, zijn we ook van al het Tokkie-volk/br33z4h-sletjes af
Haha, juistquote:Op woensdag 29 december 2010 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt van die furher trekjes he?
JAWOHL FRAULEIN!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Haha, juistMijn moeder zei gister ook al zoiets, toen ik een preek zat the houden thuis (niet ongebruikelijk) over het feit dat ik vond dat misdadigers de doodstraf zouden moeten krijgen enzo
hoe is het met je dieet, chubbie?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Haha, juistMijn moeder zei gister ook al zoiets, toen ik een preek zat the houden thuis (niet ongebruikelijk) over het feit dat ik vond dat misdadigers de doodstraf zouden moeten krijgen enzo
Z'n gangetje, z'n gangetje... Heb ondertussen al 2x bloed moeten prikken, moet in februari weer. En ik eet sinds een maand geen vlees meer, dus kan ik me lekker met allerlei groente volproppenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
hoe is het met je dieet, chubbie?
Ik snap niet dat iemand 200+ euro uitgeeft aan schoenen die al bij aanschaf kankerlelijk zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef TheHappyPrince het volgende:
Mijn zusje heeft laatst voor de 2e keer UGG's gekocht omdat de oude kapot waren (binnen een jaar). Ik snap niet dat je 200+ euro uitgeeft voor schoenen die zo snel scheuren en met een beetje sneeuw meteen verkleuren zodat je nog op een zwerver lijkt ook.
Is je zusje soms een downie? Dat ligt namelijk toch echt aan haarzelf hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef TheHappyPrince het volgende:
Mijn zusje heeft laatst voor de 2e keer UGG's gekocht omdat de oude kapot waren (binnen een jaar). Ik snap niet dat je 200+ euro uitgeeft voor schoenen die zo snel scheuren en met een beetje sneeuw meteen verkleuren zodat je nog op een zwerver lijkt ook.
Sletquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Juminelle het volgende:
Al die legerkisten-dragende maagden hier
Die schoenen zijn gewoon van kankerkwaliteit. En dan zou je haar wel gezien hebben, jullie hebben toch elk jaar zo'n kamp?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Juminelle het volgende:
Al die legerkisten-dragende maagden hier
[..]
Is je zusje soms een downie? Dat ligt namelijk toch echt aan haarzelf hoor.
Als je die schoenen gewoon goed verzorgd gebeurt er niets mee hoor. Ik heb ze zelf ook en ik heb nog bij geeneen paar gehad dat het ging verkleuren en/of scheuren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Die schoenen zijn gewoon van kankerkwaliteit. En dan zou je haar wel gezien hebben, jullie hebben toch elk jaar zo'n kamp?
Vreemder is dat moslims op Uggs lopen. Terwijl het schapenvachtje echt niet van een halal schaap komt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef DE_krumpel het volgende:
Slacht een schaap en je hebt gratis uggs.
toch vreemd dat die moslims er na het slachtfeest niet op lopen, genoeg materiaal om uggs te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |