quote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef grindfreakje het volgende:
300 vrouwen bij elkaar in één rij, nee ik zie echt helemaal niets klachtwaardigs hieraan.
Beter zou TS nette kleertjes aandoen, zich even fris scheren en zijn moves proberen.
Gelezen in de krant.quote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom weet jij die prijzen TS? Ook interesse in wat kekke UGG's?
quote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef grindfreakje het volgende:
300 vrouwen bij elkaar in één rij, nee ik zie echt helemaal niets klachtwaardigs hieraan.
Beter zou TS nette kleertjes aandoen, zich even fris scheren en zijn moves proberen.
quote:Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef Zware_jongen het volgende:
Uggs zijn louter voor proletenhoeren. Ik heb gesproken.
Je bent zeker nog maagd?quote:Op zondag 28 november 2010 14:20 schreef devl1nsect het volgende:
UGG. Ontworpen voor de schapenhoeder om zo geen koude poten te krijgen in de ijskoude Australische nachten.
Nu gedragen door stijlloze vrouwen die denken er mooier op te worden en in de rij staan te kou kleumen voor een afgedankte UGG.
quote:Wikipedia:
Concern for animals
Being one of many clothing products made from animal skin, the production of ugg boots has been the subject of criticism by the animal liberation movement.[30] In the decade beginning in 2000, the group called for the boycott of Ugg Boots and their replacement with alternatives not made from animal skin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |