Jij snapt het!quote:Op zondag 28 november 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sean
Roger
George
Timothy
Pierce
Daniel
Zeg het maar zoals het is hoor: spannende sex vannacht.quote:Op zondag 28 november 2010 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben er nog hoor. Of wéér eigenlijk
Bij paps en mams frietjes gegeten. En dat betekent: happie snuf, bakkie pleur en een zoete bek toeDus dat wordt stuiteren vannacht
Doe nou met ons meekijken naar lekkere mannen.quote:
Whahahahaquote:Op zondag 28 november 2010 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Zeg het maar zoals het is hoor: spannende sex vannacht.
Ik ben ondertussen aan het werk, dus het is meer luisteren dan kijken hierquote:Op zondag 28 november 2010 00:49 schreef Cat22 het volgende:
Doe nou met ons meekijken naar lekkere mannen.En vrouwen. Voor ieder wat wils.
Ook niet als je flink hard stuitert?quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whahahaha
Nee dus
De beeb slaapt al en in m'n eentje is het nooit zo spannend op een of andere manier
Hij is nu pas afquote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
Hoewel ik Greys en APK hier heul niet heb zien posten hoe de film was, misschien zijn ze wel in slaap gevallen omdat het een slechte film was
Wrom werk jij niet gewoon overdag? En zeg niet dat je dan moet bijslapen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen aan het werk, dus het is meer luisteren dan kijken hier
*wappert*quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Hij is nu pas af
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?quote:
Nah, zelfs dan nietquote:
Ik werk meestal overdag, maar als er niet genoeg 'overdag' is, dan werk ik 's avonds en 's nachts ook nog een beetje. En op de momenten dat de rest van het huisgezin wakker & thuis is, doe ik ook nog graag iets aan gezinsleven. Dus dan blijven dit soort momenten over.quote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
Wrom werk jij niet gewoon overdag? En zeg niet dat je dan moet bijslapen.
Jan was de leukste act van die avond.quote:
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into herquote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?
James Bond niet, maar wij posten ook gewoonquote:Op zondag 28 november 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Hij is nu pas af
Jij kijkt toch ook?quote:Op zondag 28 november 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is die vriend van Gb een closet gay of kijkt ze dit soort films alleen?
Aha, je bent aan de beterende handquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
En een beetje into Scarlet. Daar zou ik het ook mee kunnen, trouwens![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Scarletquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into her
Ja maar jullie zijn nog jong en scherp.quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
James Bond niet, maar wij posten ook gewoon
quote:
Huishouden en (bokkige) miniatuurtjes zijn ook belangrijk.quote:[..]
Ik werk meestal overdag, maar als er niet genoeg 'overdag' is, dan werk ik 's avonds en 's nachts ook nog een beetje. En op de momenten dat de rest van het huisgezin wakker & thuis is, doe ik ook nog graag iets aan gezinsleven. Dus dan blijven dit soort momenten over.
Werken houdt nu overigens weinig in hoor. Ik klooi een beetje aan
quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, je bent aan de beterende hand
Wie is Scarlet?
Aah, he's really into herquote:Op zondag 28 november 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Nee, de vriend van Gb is gewoon heel erg into her
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |