Droog juistquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:16 schreef heloef het volgende:
Slappe, natte frikadellen krijg je dan.
Als ze bevroren zijn (en neem aan dat dat zo is) krijg je dat het water in de frikandel vloeibaar wordt en dus er voor zorgt dat de frikandel nattig en slap wordt. Zo werkt het bij mij meestal.quote:
Loopt dat water er niet uit dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze bevroren zijn (en neem aan dat dat zo is) krijg je dat het water in de frikandel vloeibaar wordt en dus er voor zorgt dat de frikandel nattig en slap wordt. Zo werkt het bij mij meestal.
Het meeste wel ja maar meestal niet alles kan ook aan mij liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loopt dat water er niet uit dan?
Tenzij je smerige pauper frikandel wil natuurlijk.quote:
Nooit gedaan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frilandellen in een broodrooster?
Nee, en gezien dat vocht waar 't net over ging lijkt 't me ook een zeer slecht ideequote:
Zelfde idee als in een pannetje. Ze worden wat krokanter en helemaal niet vettig, maar wel lekker vast en smaakvol. Helaas niet de echte frikandel zoals hij hoort te smaken dus niet goed voor altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, en gezien dat vocht waar 't net over ging lijkt 't me ook een zeer slecht idee.
Ik heb ooit shoarma in zo'n platte broodrooster/grill gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Frilandellen in een broodrooster?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Op de verwarming leggen, net als dat puntje pizza van gisteren. Gaar hoeft een frikandel niet te worden (dat is ie namelijk al) en warm is warm genoeg. Het is toch niet de bedoeling dat je je lippen brandt.
Duidelijk weer wie hier de studenten zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Op de verwarming leggen, net als dat puntje pizza van gisteren. Gaar hoeft een frikandel niet te worden (dat is ie namelijk al) en warm is warm genoeg. Het is toch niet de bedoeling dat je je lippen brandt.
Die tijd ligt al heel lang achter mequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Duidelijk weer wie hier de studenten zijn
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Of je bindt ze vast aan het motorblok van de auto van je vader en je gaat een stukje rijden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Yuck.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je bindt ze vast aan het motorblok van de auto van je vader en je gaat een stukje rijden.
voor de volgende keer nog een tip: wikkel ze in aluminiumfolie. Zo benader je het frituuteffect beter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ze gewoon in de magnetron gedaan en ze smaakten prima hoor![]()
heb er 4 met smaak opgegeten![]()
gewoon 4-5 minuutjes in de magnetron en ze zijn prima te doen
Het spetteren bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
voor de volgende keer nog een tip: wikkel ze in aluminiumfolie. Zo benader je het frituuteffect beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |