quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef htctouch2 het volgende:
Ik zou mijn stiefmoeder wel doen hoor!!
Mijn vader is getrouwd met een vriendin van mij.
toen ik nog veel uit ging (tot mijn 25e) zaten we vaak met de hele vriendengroep bij mijn pa thuis. Een vriendin van mij was zeer gecharmeerd van mijn vader en is toen ze 23 jaar was voor mijn vader gevallen. Mijn vader was toen 48. nu 7 jaar later zijn ze 5 jaar getrouwd.
Het was wel vreemd, mijn stiefmoeder die net zo oud is als mij
Maar ondertussen wel aan gewend..
Je weet dat dochters altijd op hun moeder gaan lijken?quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef harm-1985 het volgende:
Gatverdamme. ik weet zeker dat het me gelukt zou zijn. maar nee ik bedank me.
Blij dat ze wel een knappe dochter kon schieten
waarschijnlijk haar enige ding wat gelukt is op deze aard.
Toffe pa heb jij manquote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef htctouch2 het volgende:
toen ik nog veel uit ging (tot mijn 25e) zaten we vaak met de hele vriendengroep bij mijn pa thuis. Een vriendin van mij was zeer gecharmeerd van mijn vader en is toen ze 23 jaar was voor mijn vader gevallen. Mijn vader was toen 48. nu 7 jaar later zijn ze 5 jaar getrouwd.
De president van Zambia heeft zoiets geflikt. Die heeft een affaire met de vriendin van zijn kleindochter. Die hij overigens ingepikt heeft van zijn zoon...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:09 schreef Pakspul het volgende:
Ik denk altijd maar zo als de kleindochter zo lekker is dan is haar oma ook te doen
Je pa is een baas.quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef htctouch2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |