de text van de dame staat buiten het tekstballonnetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar mis mee is
Niets, maar het is wel heel onpersoonlijk omdat je je lover/chick niet in de ogen kijkt, dus het is een standje uit pure lust.....meer iets voor als je al wat verder bent of echt niets wilt met iemand buiten seks.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar mis mee is
Tis plaatjespost dag weer voor WD.quote:
Je hoeft elkaar niet 24/7 in de ogen te kunnen kijken lijkt me. Als het liefde is weet je dat ook wel zonder dat je elkaar constant aankijkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets, maar het is wel heel onpersoonlijk omdat je je lover/chick niet in de ogen kijkt, dus het is een standje uit pure lust.....meer iets voor als je al wat verder bent of echt niets wilt met iemand buiten seks.
Ik vind het persoonlijk ook wel fijner elkaar aan dan te kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar niet 24/7 in de ogen te kunnen kijken lijkt me. Als het liefde is weet je dat ook wel zonder dat je elkaar constant aankijkt.
..dus jij dacht de eerste keer gewoon van laat ik dat standje eens nemen om de relatie op te bouwen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar niet 24/7 in de ogen te kunnen kijken lijkt me. Als het liefde is weet je dat ook wel zonder dat je elkaar constant aankijkt.
Ze kan toch ook soms naar achter kijken .. zo half..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dus jij dacht de eerste keer gewoon van laat ik dat standje eens nemen om de relatie op te bouwen?
Dat komt toch later pas, of ben ik dan echt zo ouderwets?
en dan precies op dat moment kkhard in haar oog cummen zekerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze kan toch ook soms naar achter kijken .. zo half..
Dat is een beetje mijn levensmotto.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon dat hele "Wat gij niet wilt,,,," enzo. Sta ik wel achter.
Van mij ook, maar dat werkt niet wanneer andere mensen die regel niet gebruiken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn levensmotto.
Nee, ik snap post-puberteit best, maar in praktijk is dat gewoon een standje die je of doet enkel uit lust, of wanneer je al gek bent op iemand en de eerste keer met hem of haar al gedaan hebt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze kan toch ook soms naar achter kijken .. zo half..
Dan kan het nog wel leuk zijn voor de 2de keer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik snap post-puberteit best, maar in praktijk is dat gewoon een standje die je of doet enkel uit lust, of wanneer je al gek bent op iemand en de eerste keer met hem of haar al gedaan hebt...
Zo werkt de wereld echt nog wel een beetje...
Hmm niet zo mooi vind ik, weet het niet echt bij deze.quote:
Daarom ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn levensmotto.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm niet zo mooi vind ik, weet het niet echt bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |