Tijd om degoes te kopen.. *zwijmel*quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een vrouwtje. Ik kan geen goeie pic van Momo vinden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Momo in ieder geval.
Momo is de enige die wil knuffelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd om degoes te kopen.. *zwijmel*
[..]![]()
![]()
Ik heb echt helemaal niets met zulke dieren.quote:
Da's wel leuk, iig toch eentje.. Die van mij waren verwilderd.. Toen ik ze kreeg al.. Heb ze helaas nooit ECHT tam kunnen krijgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Momo is de enige die wil knuffelen.
Met welk soort dieren wel dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met zulke dieren.
Wij hebben vanaf jongs de kooi open gelaten, zodat ze erop konden. tot momo erachter kwam dat hij er vanaf kon springen om het huis te verkennen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel leuk, iig toch eentje.. Die van mij waren verwilderd.. Toen ik ze kreeg al.. Heb ze helaas nooit ECHT tam kunnen krijgen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef Sok. het volgende:
Haha vanavond verkleed als zwarte piet naar fissa
En toen was je m (tijdelijk) kwijt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf jongs de kooi open gelaten, zodat ze erop konden. tot momo erachter kwam dat hij er vanaf kon springen om het huis te verkennen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ik kwam vandaag nog 2 zwarte pieten tegen in de winkel.. Schrok me de pleuris
Mneu, hij springt er nu ook nog wel eens af.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen was je m (tijdelijk) kwijt?
Omdat ze ineens achter me stonden te schreeuwenquote:
Wel fijn dat ie niet wegloopt dan!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, hij springt er nu ook nog wel eens af.Hij gaat altijd in een hoekje zitten.
dan zouden het ook echte negers geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ze ineens achter me stonden te schreeuwen![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zouden het ook echte negers geweest kunnen zijn
tja het is wel de ultieme undercover outfit natuurlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]misschien.. Maar ze hadden wel pietenkleding aan
..
Of dat moet nu opeens ook bij negerts in de mode zijn
Oefffquote:
ZEKERRR!! Hmmm ik ga dit grondig onderzoeken u_uquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja het is wel de ultieme undercover outfit natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |