Heb je problemen op werk, thuis? Veel stress?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:00 schreef Braddie het volgende:
Ik weet niet wat er met me aan de hand is
Ik heb geen problemen op m`n werk(verre van zelfs) thuis ook niet echt...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:02 schreef Sandeeer het volgende:
Ga sporten! Na het sporten voel ik me altijd veel beter!
[..]
Heb je problemen op werk, thuis? Veel stress?
Meld je aan bij de sportschool, beweging geeft een goed gevoel en je valt af. Misschien dat je die kut dan nog eens mag aanraken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen op m`n werk(verre van zelfs) thuis ook niet echt...
Stress?.. mwa.
Het komt door een meid die ik leuk vind, en ze ziet me niet echt staan, aangezien ik 15 kg te zwaar ben... nja, dan weetje het wel he?
Ik krijg ook veel negatieve opmerkingen van haar naar m`n hoofd toe, en ik word steeds depressiever en depressiever, zelfs als ik haar een tijd niet zie blijf ik depressiever worden...
Klingt een als een Burn outquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef Braddie het volgende:
Ik werk 40+ uur per week en zelfs dat word steeds zwaarder voor me om een of andere reden(Ook pas sinds 2 weken)
Ik heb nergens meer zin in(Geen zin om een track te maken, of om wat dan ook te doen qua muziek... niet naar buiten, niet uitgaan, niks...)
Probeer een beetje uit die negatieve sfeer te raken, ga wat ondernemen. Beetje sporten, wat muziek maken, beetje naar buiten gaan. Want TS, je weet best dat wij helemaal niks kunnen doen, en ik weet zeker dat je mijn tips ook prima zelf had kunnen verzinnen. KOM OP DOE WAT!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stress?.. mwa.
Het komt door een meid die ik leuk vind, en ze ziet me niet echt staan, aangezien ik 15 kg te zwaar ben... nja, dan weetje het wel he?
Ik krijg ook veel negatieve opmerkingen van haar naar m`n hoofd toe, en ik word steeds depressiever en depressiever, zelfs als ik haar een tijd niet zie blijf ik depressiever worden...
Probeer andere, leukere dingen te gaan doen zoals 1 avond in de week zwemmen ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef Braddie het volgende:
Ik werk 40+ uur per week en zelfs dat word steeds zwaarder voor me om een of andere reden(Ook pas sinds 2 weken)
Ik heb nergens meer zin in(Geen zin om een track te maken, of om wat dan ook te doen qua muziek... niet naar buiten, niet uitgaan, niks...)
Ah, je gaat afvallen. Gezonder eten en leven. Mooi plan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stress?.. mwa.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef Nee het volgende:
Contra-gedrag uitvoeren. Dus lachen als je depressief bent. Door je lachspieren aan te trekken worden de hersenen voor de gek gehouden en maken ze automatisch weer meer serotonine aan.
Nu nog die overtollige huid wegwerken en you're good to go.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al redelijk aan het afvallen, ben nu 23 kilo kwijt....
Serieus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:28 schreef Braddie het volgende:
Ik ben al redelijk aan het afvallen, ben nu 23 kilo kwijt....
3 maanden dmv het atkins dieet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Serieus?
Knap van je. Dat is echt een fikse prestatie..
Hoe heb je dit gedaan? En hoelang ben je bezig met afvallen?
3 maanden 23 kilo verliezen klinkt voor mij veel in korte tijd.quote:
Atkins is toch dat dieet van Dr. Frank?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |