Kun je hem niet inscannen in een copyshop?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
Voor niks druk gemaakt, heb me gewoon nog kunnen inschrijven.
*edit* nouja,zodra ik een digitaal kopie van mn diploma ergens vandaar weet te toveren, want blijkbaar is alleen per post een opsturen niet genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
geen digitale camera?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef dotCommunism het volgende:
Mijn eerste idee was om er gewoon een foto met mn telefoon van te maken en die een beetje bij te knippen tot alleen het diploma overblijft. Weet alleen niet of dat goed genoeg is voor de UvA.![]()
Maar goed idee om eens op mijn werk te kijken voor een scanner.
Mijn camera fotografeert toch een stuk beter dan mijn telefoon hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
Niet meer nodig met die telefoons van tegenwoordig die alles kunnen.
Oh, je moet zeker een gecerfiticeerde kopie hebben van je bul?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef dotCommunism het volgende:
Ik maak sowieso nooit fotos, al die apparaten die ik dan maar mee moet slepen, niks voor mij.![]()
Ik kwam er net achter dat ik ook nog naar de VU moet om kopieen te laten maken van mijn diploma.
Gewoon alleen de kopie van de bul opsturen, de cijferlijst hoeft er niet bijquote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef dotCommunism het volgende:
Zat net weer eens naar mijn cijferlijst te kijken en het is toch wel beschamend hoeveel zesjes ik erop heb staan.
Het is maar goed dat de cijferlijst op de bul een geflatteerde cijferlijst isquote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef dotCommunism het volgende:
Mijn eerste drie cijfers die ik op de universiteit haalden waren een 2.5, een 3.4 en een 3.7. Toen had ik toch wel even het idee dat ik misschien het niveau toch niet aankon.
Hihihi, passende naam dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef Steeven het volgende:
Zit nu op 5500/10000. Gaat lekker zo. Maandag nog drie nieuwe boeken ophalen. Verder stuitte ik op een digitale omvangrijke Officiële Bescheiden Bronnenuitgave betreffende de Nederlands-Indonesische Betrekkingen 1945-1950. Wat een schatkist aan informatie. En digitaal kun je op trefwoord zoeken.
Bachelor? Ik ook namelijk. Ga geschiedenis er naast economie bij doenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Näsenbar het volgende:
Zojuist ingeschreven voor geschiedenis aan de UvA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |