Lekker cashen is dat idd. Ik heb er helaas maar 10 kunnen halen. Volgend jaar pak ik het ook wat groter aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is voor mij uitermate winstgevend.
Heb ongeveer 50 studenten het maximaal aantal aan kaarten laten bestellen. Iedere student krijgt daarvoor van mij 80 euro. De kaarten verkoop ik daarna voor een redelijke prijs door aan anderen en dan maak ik ongeveer ¤ 20.000 winst.
Nergens haal je een dergelijke rendement, het is bijna crimineel.
Lang leve Lowlands
Dat zou natuurlijk wel hilarisch zijn, maar ik zou er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
ik ga zo hard lachen als al die verkopers blijven zitten met die kaarten
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
5 dagen lang in een smerige kut tent op een kutmoddeveld tussen de dronken schreeuwende kutstudenten met een roze kutpet naar linkse kutmuziek luisteren.
Topfeestje TS
Ja en het jaar daarvoor ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef Nikmans het volgende:
Stond Noisia niet op Lowlands vorig jaar?
Ik ga pas echt hard lachen zodra er overal woekerprijzen gevraagd worden. Hoop dat ze volgend jaar nog wat eerder beginnen met de verkoop dan is de chaos compleet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
Kuttent, modderveld en roze kutpetten vindt je op pinkpop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
5 dagen lang in een smerige kut tent op een kutmoddeveld tussen de dronken schreeuwende kutstudenten met een roze kutpet naar linkse kutmuziek luisteren.
Topfeestje TS
Pinkpopquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
kuttent, modderveld en roze kutpetten is op pinkpop.
Ciaooo
Leuk geprobeerd, maar je hebt gefaald.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef Mopst3r het volgende:
Topfeestje TS
Nee, de organisatie van Lowlands moet hier iets aan gaan doen, niet de consument.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef Geo3kant het volgende:
Dat iedereen ophoudt met janken over mensen die 10 kaartjes kopen.. zo werkt de wereld nou eenmaal supply and demand.
Niet tevreden? Ga met ze alle 1 jaar niet naar Pinkpop en Lowlands dat de mensen met 20 kaarten zelf de sjaak zijn. "Ja maar.." -> niet mauwen dan. Mensen kopen het toch wel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is voor mij uitermate winstgevend.
Heb ongeveer 50 studenten het maximaal aantal aan kaarten laten bestellen. Iedere student krijgt daarvoor van mij 80 euro. De kaarten verkoop ik daarna voor een redelijke prijs door aan anderen en dan maak ik ongeveer ¤ 20.000 winst.
Nergens haal je een dergelijke rendement, het is bijna crimineel.
Lang leve Lowlands
quote:Op zondag 28 november 2010 00:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Limburger met humor. Een hoax dus.
Of opgepakt en uitgeknepen worden...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Yreal het volgende:
Zou wel een leuke grap zijnquote:Op zondag 28 november 2010 03:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou het niet geweldig zijn een webshop te starten in de trant van lowlends.nl
Waar je dan voor 165 euro kaartjes verkoopt voor een mooi weilandje zonder bands.
Gouden truc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |