Bestek is echter wel het laatste wat ze van mij hoeven te upgraden... heb liever wat betere basis zaken, zoals betere stoelen en lounges...quote:Op woensdag 15 december 2010 02:13 schreef hydraulix het volgende:
Tof![]()
Erg leuk design en goed om te zien dat KLM meer gaat letten op de kleine details (aangezien hun business class zeker niet tot één van de betere genoemd kan worden). Dit doet mij denken aan Finnair die voor hun business class gebruikt maakt van Iittala servies/bestek.
Hebbes dus over twee weken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Lunaflame het volgende:
Wanders.
Vanaf 27 april 2011 eet je met Wandersbestek van een Wandersbord, drink je uit een Wandersglas van een Wandersdienblad. Zelfs het peper- en zoutstelletje is door Wanders ontworpen. Je moet er wel World Business Class voor gaan vliegen, want in economy class blijft het lepelen met een stuk plastic uit een doosje.
Je moet dus nog even geduld hebben.
Ben benieuwd, als je nou maar kan vinden waar je telefoon ze heeft opgeslagenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Hebbes dus over twee weken.
Zal foto's maken.
Het klinkt gek, ik weet het, maar je zou zo maar ééns het topic door kunnen lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef samara het volgende:
Wat kost dat als ik vragen mag en waar bestel/koop je dat?
http://shop.klm.com/marcel-wanders.htmlquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef static het volgende:
Vloog vandaag business (voorzover dat bestaat) van Parijs naar Amsterdam, kreeg ik de plastic versies omdat het een korte Europese vlucht was.![]()
Heb wel het originele lepeltje van de stewardess gekregen, ziet er mooi uit. Of het handig is is een tweede. Het personeel vindt het maar niets.
Binnenkort naar HK, dan zien we wel.
Ik ga even offtopic. Mijn vader vliegt ook regelmatig business class i.v.m. zijn werk. Hij legt parcoursen aan voor paardenrennen, voornamelijk Midden Oosten. Maar goed, hij vindt KLM helemaal niet goed, gedateerde stoelen die niet fijn liggen.Hij vliegt liever business class met Oosterse vliegtuigmaatschappijen. Hij is er erg te spreken over Qatar Airways. Is het voor jou een beetje trots om met KLM te vliegen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef static het volgende:
Vloog vandaag business (voorzover dat bestaat) van Parijs naar Amsterdam, kreeg ik de plastic versies omdat het een korte Europese vlucht was.![]()
Heb wel het originele lepeltje van de stewardess gekregen, ziet er mooi uit. Of het handig is is een tweede. Het personeel vindt het maar niets.
Binnenkort naar HK, dan zien we wel.
Dat is precies zoals ik erover denk.quote:Op zondag 24 april 2011 17:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ga even offtopic. Mijn vader vliegt ook regelmatig business class i.v.m. zijn werk. Hij legt parcoursen aan voor paardenrennen, voornamelijk Midden Oosten. Maar goed, hij vindt KLM helemaal niet goed, gedateerde stoelen die niet fijn liggen.Hij vliegt liever business class met Oosterse vliegtuigmaatschappijen. Hij is er erg te spreken over Qatar Airways. Is het voor jou een beetje trots om met KLM te vliegen?
Yep, handig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Essebes het volgende:
[..]
http://shop.klm.com/marcel-wanders.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |