abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:43:55 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89214009
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:58:48 #2
15080 static
pi_89240704
Niemand? ;(
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin zondag 28 november 2010 @ 01:25:58 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89246207
Niet, is in opdracht gemaakt. dus je moet het 'lenen'van de KLM
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 01:27:21 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89246240
Oh, en verder heeft de Bijenkorf Waanders spullen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 01:54:16 #5
15080 static
pi_89246756
Maar niet dat bestek. :(
pi_89935658
Net hier gelezen: http://www.designtop100.com/blog/item/wanders-ontwerpt-voor-klm

Door: Suzanne Dijkstra
Uitgegeven: 25-11-2010 11:11

Of het vliegtuigvoedsel er beter door smaakt, is te betwijfelen, maar het serviesgoed van Marcel Wanders geeft het eten in de vliegtuigen van KLM meer cachet. Wanders kon zich goed inleven in de opdracht, omdat hij vaak vliegt. "Het is dankzij alle ergonomische, technische, economische en logistieke eisen een servies op het niveau van een toprestaurant”, zegt Marcel Wanders.

Vanaf 27 april 2011 eet je met Wandersbestek van een Wandersbord, drink je uit een Wandersglas van een Wandersdienblad. Zelfs het peper- en zoutstelletje is door Wanders ontworpen. Je moet er wel World Business Class voor gaan vliegen, want in economy class blijft het lepelen met een stuk plastic uit een doosje.

Volgens KLM past het nieuwe servies in 'de reis vol inspiratie' die ze haar passagiers wil bieden. Bij de ontwikkeling heeft Wanders rekening gehouden met het milieu, de wensen van de KLM en de werkwijze van het cabinepersoneel. Het is bovendien lichter dan het vorige tafelgoed.

Eigenlijk zou de introductie van de nieuwe besteklijn een jaar eerder plaatsvinden, maar vanwege de economische crisis was het even uitgesteld.

Krijg je er geen genoeg van na het vliegen? Jatten is niet nodig, want KLM verkoopt de serie van Marcel Wanders straks ook in haar eigen shop op Schiphol.

Je moet dus nog even geduld hebben.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_89946083
Tof :o
Erg leuk design en goed om te zien dat KLM meer gaat letten op de kleine details (aangezien hun business class zeker niet tot één van de betere genoemd kan worden). Dit doet mij denken aan Finnair die voor hun business class gebruikt maakt van Iittala servies/bestek.
pi_89948322
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 02:13 schreef hydraulix het volgende:
Tof :o
Erg leuk design en goed om te zien dat KLM meer gaat letten op de kleine details (aangezien hun business class zeker niet tot één van de betere genoemd kan worden). Dit doet mij denken aan Finnair die voor hun business class gebruikt maakt van Iittala servies/bestek.
Bestek is echter wel het laatste wat ze van mij hoeven te upgraden... heb liever wat betere basis zaken, zoals betere stoelen en lounges...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 20 april 2011 @ 18:30:58 #9
15080 static
pi_95770277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Lunaflame het volgende:
Wanders.

Vanaf 27 april 2011 eet je met Wandersbestek van een Wandersbord, drink je uit een Wandersglas van een Wandersdienblad. Zelfs het peper- en zoutstelletje is door Wanders ontworpen. Je moet er wel World Business Class voor gaan vliegen, want in economy class blijft het lepelen met een stuk plastic uit een doosje.
Je moet dus nog even geduld hebben.
Hebbes dus over twee weken. *)

Zal foto's maken. :P
pi_95773769
mooi bestek zeg. Wat kost dat als ik vragen mag en waar bestel/koop je dat?
pi_95791870
Mooi O+
Jammer dat KLM WBC verder nog steeds huilen met de pet op is :')
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_95798712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef static het volgende:

[..]

Hebbes dus over twee weken. *)

Zal foto's maken. :P
Ben benieuwd, als je nou maar kan vinden waar je telefoon ze heeft opgeslagen :D ;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  donderdag 21 april 2011 @ 17:21:33 #13
15080 static
pi_95812722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef samara het volgende:
Wat kost dat als ik vragen mag en waar bestel/koop je dat?
Het klinkt gek, ik weet het, maar je zou zo maar ééns het topic door kunnen lezen.
pi_95832915
Nou nou ik heb wel degelijk je topic doorgelezen! Ik dacht dus dat het online te koop zou zijn? Ik moet er dus voor naar schiphol? Fijn bedankt.
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:28:26 #15
15080 static
pi_95903128
Vloog vandaag business (voorzover dat bestaat) van Parijs naar Amsterdam, kreeg ik de plastic versies omdat het een korte Europese vlucht was. :P

Heb wel het originele lepeltje van de stewardess gekregen, ziet er mooi uit. Of het handig is is een tweede. Het personeel vindt het maar niets. :P

Binnenkort naar HK, dan zien we wel.
pi_95921022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef static het volgende:
Vloog vandaag business (voorzover dat bestaat) van Parijs naar Amsterdam, kreeg ik de plastic versies omdat het een korte Europese vlucht was. :P

Heb wel het originele lepeltje van de stewardess gekregen, ziet er mooi uit. Of het handig is is een tweede. Het personeel vindt het maar niets. :P

http://shop.klm.com/marcel-wanders.html
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zondag 24 april 2011 @ 17:18:32 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_95923618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef static het volgende:

Ik ga even offtopic. Mijn vader vliegt ook regelmatig business class i.v.m. zijn werk. Hij legt parcoursen aan voor paardenrennen, voornamelijk Midden Oosten. Maar goed, hij vindt KLM helemaal niet goed, gedateerde stoelen die niet fijn liggen.Hij vliegt liever business class met Oosterse vliegtuigmaatschappijen. Hij is er erg te spreken over Qatar Airways. Is het voor jou een beetje trots om met KLM te vliegen?
  zondag 24 april 2011 @ 17:28:49 #18
15080 static
pi_95923951
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik ga even offtopic. Mijn vader vliegt ook regelmatig business class i.v.m. zijn werk. Hij legt parcoursen aan voor paardenrennen, voornamelijk Midden Oosten. Maar goed, hij vindt KLM helemaal niet goed, gedateerde stoelen die niet fijn liggen.Hij vliegt liever business class met Oosterse vliegtuigmaatschappijen. Hij is er erg te spreken over Qatar Airways. Is het voor jou een beetje trots om met KLM te vliegen?
Dat is precies zoals ik erover denk. :)

Vlieg tegenwoordig eigenlijk altijd met Air France, stukken beter, moet wel steeds via Parijs maar dat maakt me niet zoveel uit, maar meestal is de terugvlucht van Parijs naar Amsterdam een KLM vlucht.

Amsterdam - HK wordt bijvoorbeeld door de KLM gedaan in die oude 747 toestellen of andere oude rommel. Doe ik nooit meer. En een tussenstop in Parijs is ook goed voor de punten. :P
pi_95924405
Ik doe AMS - HK ook niet meer in KLM, afgelopen keren gewoon BA genomen via London of Cathay direct als die niet al vol zat.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 24 april 2011 @ 17:57:50 #20
15080 static
pi_95924782
quote:
Yep, handig. :)

Deze heb ik van de stewardess gekregen: http://shop.klm.com/marcel-wanders/stainless-steel-stirrers.html
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:26:20 #21
15080 static
pi_96120562
En vandaag de set van 6 vorken, 6 messen en 6 lepels. Ze zijn mooi. :Y

Maar wel een beetje klein.
pi_96138275
dat lepeltje ziet er sannend uit, op zich wel mooi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')