Ik ben een desperate housewifequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Stuart het volgende:
Of je bent gewoon desperate om het topic te openen
Ben alle knoppen kwijt.quote:
Dan begrijp ik hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een desperate housewife
Hips??quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet bedankt voor de bloemen maar bedankt voor de Speetleeser.
Huh?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet bedankt voor de bloemen maar bedankt voor de Speetleeser.
Dat is toch niets? Hier is een pint (568ml) de standaardquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
pfffff was dat nou een halve liter bier?
Rosebierquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
pfffff was dat nou een halve liter bier?
nee een blik wit bierquote:
Goldstrike ftwquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee een blik wit bier
zal zo eens wat sterkers zoeken
die 68 ml meer of minderquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch niets? Hier is een pint (568ml) de standaard
Als je er 7 drinktquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die 68 ml meer of minder
maar die 500 ml was te snel op dus
Daar moet ik ook een goede dag voor hebben hoor. Meestal doordeweeks 3 en in het weekend een stuk of 5 per avondquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat trek ik niet vandaag vermoed ik
Night nightquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
Weetje... ik duik mijn bed ook maar in
nog een keer truste Bennyquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
Weetje... ik duik mijn bed ook maar in
Welterusten Koen en veel plezier morgenquote:
Dank je wel Stuartquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten Koen en veel plezier morgen
Slaap je weleens?quote:
Dat merk ikquote:
neequote:Op zaterdag 27 november 2010 08:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat merk ikEn ga je vandaag voor de 1.000?
Hehe okequote:
GEILE RUKKER VAN MEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hihiquote:Op zaterdag 27 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GEILE RUKKER VAN MEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn pa komt zoquote:
ik ben al een paar uur wakkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook lekker geslapen Benny? Of heb je een nachtmerrie gehad over 1000 posts op een dag?
Heel goed geslapen, voel me stukken beter nu. Ben ook pas een half uurtje wakker.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ben al een paar uur wakker
Maar heb wel lekker geslapen... geen nachtmerries. En jij?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel goed geslapen, voel me stukken beter nu. Ben ook pas een half uurtje wakker.
Nog plannen voor vandaag?
Jeej.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Dat moet je hebben
Nee, eigenlijk niet... jij?
HTquote:
Schattepoepiequote:
Oke even smsen danquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zeg je maar mooi tegen CC
Ja ondanks mijn hoofdpijn....quote:
quote:
Oké, jij mag dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dus ik mag goedemorgen zeggen.
Wie niet?quote:
Sorryquote:
Vaker van deze SC gehoord dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom even kijken
![]()
Veel goeds gehoord
Dat komt niet van mij af iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom even kijken
![]()
Veel goeds gehoord
Da's logisch, dit is één van de beste, nee, de beste SC van FOK!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom even kijken
![]()
Veel goeds gehoord
Er zit schimmel in mn koffiezetapparaatquote:
Aaaahquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit schimmel in mn koffiezetapparaat
Dat is ook alleen maar omdat die van ONZ niet meer leeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's logisch, dit is één van de beste, nee, de beste SC van FOK!
Schimmelkoffiequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit schimmel in mn koffiezetapparaat
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat die van ONZ niet meer leeft.
Mongolen die koffie gaan zetten hier en dan niet het filter weggooienquote:
Dat was zo'n kliekje dat je gelijk huilend weg zou rennenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar nooit bij ben geweest
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was zo'n kliekje dat je gelijk huilend weg zou rennen
Echt waar.quote:
In TAL jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vaker van deze SC gehoord dan?Ik wel van TAL
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt niet van mij af iigBaggerbende hier af en toe
TAL komt gezellig over jaquote:
En nu zit ik ook in TALquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in TAL allemaal over deze chatVia TAL komen heel wat mensen hier
Yeah! Dan ben jij ook één van mijn geliefdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uiteraard
Het lukt nog steeds niet met Canon in D
No homo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Yeah! Dan ben jij ook één van mijn geliefden
Hihihi sterretjequote:
Komt door Luttequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in TAL allemaal over deze chatVia TAL komen heel wat mensen hier
quote:
Dacht ik al, daardoor zijn al best wat mensen naar de SC gekomenquote:
quote:[..]
quote:
Oh, de SC gaat over van alles en nog watquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dacht ik al, daardoor zijn al best wat mensen naar de SC gekomen![]()
Maar zelf vind ik talentenjachten helemaal niks
[..]
Veel plezier kerelquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
Hier ook nog ff gedag zeggen
Ga ze weer weg ook, straks naar een meet
Eeeey OVquote:
Boek open en het als kussen gebruiken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn geniale manier van leren blijkt minder geniaal dan gedacht
Vertel eensquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn geniale manier van leren blijkt minder geniaal dan gedacht
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boek open en het als kussen gebruiken?
Voor elke zin die ik leer één kruidnoot eten. Maar zoveel kruidnoten heb ik nietquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Voor elke zin die ik leer één kruidnoot eten. Maar zoveel kruidnoten heb ik nietIk moet 400 dingen leren
![]()
Ohja, en dan wordt ik misselijk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Voor elke zin die ik leer één kruidnoot eten. Maar zoveel kruidnoten heb ik nietIk moet 400 dingen leren
![]()
Ohja, en dan wordt ik misselijk
quote:
Het leek op het begin zo'n goed plan! Dan ga ik morgen denk ik maar over op strategie 2.quote:
Ja, probeer het met marsepeinquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Het leek op het begin zo'n goed plan! Dan ga ik morgen denk ik maar over op strategie 2.
Dan moet je het een ander laten doenquote:
Leren dmv osmosequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boek open en het als kussen gebruiken?
Wie dan? Zo gek zijn mijn huisgenoten neit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je het een ander laten doen
quote:
Dan houden ze niet van je. Stel kneuzenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie dan? Zo gek zijn mijn huisgenoten neit.
Dat zal bij mij niet goed gaan, er zit meer info in mijn hoofd, dan in het boek, dus trekt alle info uit mijn hoofdquote:
Leuk in een treinstel met gillende kinderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, dit is een strategie die ik wel vaker doeIk regel bij een vriend van me, die net wat ouder is zijn OV-studentenkaart. En ga in de trein zitten met wat boeken, en ga naar Groningen, dan naar Maastricht, en dan weer terug. Want als je eenmaal in die trein zit, dan heb je toch niks te doen, dus moet je wel leren
Stiltecoupéquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk in een treinstel met gillende kinderen
Dat klinkt net zoals 'the dark-room'quote:
Logisch, want op alle vervolgtreinen zit dezelfde conducteurquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef honkeytonk het volgende:
En ik ben nog maar één keer gesnapt op het reizen met de kaart van iemand anders. En toen kreeg ik geen boete, maar werd ik er rond Maastricht (!!) uitgezet. Dus toen ben ik liftend terug gekomen
Ze hadden de kaart van die persoon afgepakt, en netjes met de post opgestuurdquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Logisch, want op alle vervolgtreinen zit dezelfde conducteur
Dus toen had ik niks meer om mee te reizen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hadden de kaart van die persoon afgepakt, en netjes met de post opgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dear, sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hadden de kaart van die persoon afgepakt, en netjes met de post opgestuurd
Er is maar 1 die van me houdt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan houden ze niet van je. Stel kneuzen
Het liften was wel tof. Ik kwam bij een Turk in de auto, en die gaf mij aan het eind een briefje van 20. Om de trein te nemen, omdat liften "te gevaarlijk was". Ik durfde dat geld bijna niet aan te nemen, uit beleefdheidquote:
Dat is op zich genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is maar 1 die van me houdt.
Ik ben vorige week in een dark room geweestquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt net zoals 'the dark-room'
Hij had je kop er wel vanaf kunnen snijdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het liften was wel tof. Ik kwam bij een Turk in de auto, en die gaf mij aan het eind een briefje van 20. Om de trein te nemen, omdat liften "te gevaarlijk was". Ik durfde dat geld bijna niet aan te nemen, uit beleefdheid
Goede turk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het liften was wel tof. Ik kwam bij een Turk in de auto, en die gaf mij aan het eind een briefje van 20. Om de trein te nemen, omdat liften "te gevaarlijk was". Ik durfde dat geld bijna niet aan te nemen, uit beleefdheid
Bespaar me de smerige detailsquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in een dark room geweest
Die gaat niet voor me opruimen hoor.quote:
Dan is het geen echte liefdequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die gaat niet voor me opruimen hoor.
Kom maar op met de smerige detailsquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in een dark room geweest
Het viel wel mee hoor. Had een feestje in een gaybar (quote:
Dat blijkt maar weer.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het viel wel mee hoor. Had een feestje in een gaybar (), en een vriendin en ik vroegen ons af hoe een darkroom eruit zag, dus gingen we erin. Erin ging heel makkelijk, eruit wat moeilijker omdat er net 2 mensen binnen waren gekomen en zij op haar knietjes voor hem zat. En we er dus overheen moesten.
Het was ook meer een gang dan een ruimte.
quote:
Hey schatjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Voor de rest heb ik geen avontuur in gaybars.quote:
Of dark rooms.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik geen avontuur in gaybars.
Valt reuze mee danquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik geen avontuur in gaybars.
ik wel. Als ik de lamp in mijn slaapkamer uitzetquote:
Komen er dan vreemde mannen je kamer binnenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik wel. Als ik de lamp in mijn slaapkamer uitzet
Nee. Wel mijn hondquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komen er dan vreemde mannen je kamer binnen![]()
Veel plezier kerelquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de auto inladen.
Tot morgenavond ergens
Ik wil niet weten wat jij 's nachts met je hond doetquote:
Als ik laat op ben.. dan laat ik dat beest weleens uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij 's nachts met je hond doet
Veel plezier Peterquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de auto inladen.
Tot morgenavond ergens
Zo, dat vind hij vast fijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als ik laat op ben.. dan laat ik dat beest weleens uit
Over welk "beest" hebben we het nou preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als ik laat op ben.. dan laat ik dat beest weleens uit
lees eens terugquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Over welk "beest" hebben we het nou precies
Voor HT? Ach... ik ben niks anders van hem gewendquote:
Is dat een belediging?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voor HT? Ach... ik ben niks anders van hem gewend
Dan is het in ieder geval geen teleurstellingquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voor HT? Ach... ik ben niks anders van hem gewend
Nee hoor mopquote:
Hehehe inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval geen teleurstelling
Niemand vind mij een leuke userquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval geen teleurstelling
Er heeft niemand iets gezegd over het al dan niet leuk vinden hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niemand vind mij een leuke userEn ik begrijp maar niet waarom
JIJ VUILE VIEZE GOREquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niemand vind mij een leuke userEn ik begrijp maar niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Nee, maar daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er heeft niemand iets gezegd over het al dan niet leuk vinden hoor
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
mop sop kop flop gallop kapop pop slop trop nop wop rop hop gop
Aannames zijn gevaarlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik wel vanuit
Je vond haar toch lekker?quote:
Dat oude wijf kon mijn moeder zijnquote:
DOE EENS NIET HATENquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat oude wijf kon mijn moeder zijn
Ik haat haar nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DOE EENS NIET HATENZE LOST WEL BURENRUZIES OP JA IN NEDERLAND JA!!!!! SNAP DAT DAN!!!!!!
Nu ben je braaf. Koekje?quote:
Ze is zeker doablequote:
nee zo'n darkroom met van die rode lichtjes enzo!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik wel. Als ik de lamp in mijn slaapkamer uitzet
Zak over haar hoofd en stampen maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot je dr op een andere foto ziet
Nu zit ik met dat liedje van Hazes in mijn kopquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee zo'n darkroom met van die rode lichtjes enzo!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zak over haar hoofd en stampen maar
Dit dus. Alleen ben ik nu haar naam vergetenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zak over haar hoofd en stampen maar
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat liedje van Hazes in mijn kop
Wat is er?quote:
Unoxmeisjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen ben ik nu haar naam vergeten
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee zo'n darkroom met van die rode lichtjes enzo!
Jij staat in mijn sig hequote:
Ze kan de chocoladeletter M niet vindenquote:
Ik wel! Voor Michaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze kan de chocoladeletter M niet vinden
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg. Andere delen van Engeland hebben minder geluk
HOAX!!! In Engeland regent het alleen en is het altijd guur weerquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg. Andere delen van Engeland hebben minder geluk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!! In Engeland regent het alleen en is het altijd guur weer![]()
Regenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HOAX!!! In Engeland regent het alleen en is het altijd guur weer![]()
vertel!quote:
Dit.quote:
Make-up opdoen of niet. Een vriend van me komt straks en we gaan vanavond uit.quote:
Geen make-up!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Make-up opdoen of niet. Een vriend van me komt straks.
Zie edit.quote:
Ik doen zeg maar niet overdreven. Geen rode lippenstift of overdreven oogschaduwquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Make-up opdoen of niet. Een vriend van me komt straks.
Sloffen voor mezelf, de rest cadeautjes voor surprise maar die kan ik hier niet neerzetten ivm FOK!kende vrienden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
Nog wat leuks gekocht dan? Lutte?
Ik doen zeg, ik lijk wel een mongoolquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doen zeg maar niet overdreven. Geen rode lippenstift of overdreven oogschaduw
Opgelost
Dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doen zeg maar niet overdreven. Geen rode lippenstift of overdreven oogschaduw
Opgelost
Okquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sloffen voor mezelf, de rest cadeautjes voor surprise maar die kan ik hier niet neerzetten ivm FOK!kende vrienden.
En ik dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sloffen voor mezelf, de rest cadeautjes voor surprise maar die kan ik hier niet neerzetten ivm FOK!kende vrienden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft al een topic klaar staan. Of nog steeds
[GRTDOJW] #790 Tijd om naar bed te gaan!
Faalbaasjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft al een topic klaar staan. Of nog steeds
[GRTDOJW] #790 Tijd om naar bed te gaan!
Als je wilquote:
Dat doe ik sowieso nooit. Alleen oogpotlood, eyeliner en mascara zo ongeveer. Soms ook nog foundation als ik weer eens een outburst heb, zoals nu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Opgelost
Hehehequote:
Een vriendin van me heeft dweilsloffen gekocht voor haar surprisequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke gatver. Ik moest hoesten en toen zat er een groene rochel op mijn scherm.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Té veel man, té veel!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Honkeytonk, hoeveel peperkruidnoten heb je al gespaard?
Dit wilde ik niet wetenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wou mijn leed even delen ja.quote:
Komen er zoveel mensen je kamer binenn danquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vraag me af wat mensen denken als ze op mijn kamer komen, aangezien ik een doos tissues naast mn bed heb staan, en een mini prullenbak die volzit met tissues.
Ik zit niet in TALquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
De TAL en GRTDOJW SC's lijken te zijn verbroederd
Helder licht.quote:
Het leed van je monitor?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou mijn leed even delen ja.
Nee, maar mijn huisbaas wel. En huisgenoten. En vrienden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komen er zoveel mensen je kamer binenn dan
Laptop heeft geen monitor.quote:
Inderdaadquote:
En wat wordt daar zoal besproken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |