Straks krijgen Nigel en Jennifer de meeste stemmen en wordt Johnny gered.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het wel... Jennifer gaat gewoon door :
Dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nigel?![]()
Die was nog slechter dan Jennifer
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.quote:
Hmm. Het doet me nog steeds niet veel.quote:
Inderdaad... maar ja... FOK hè. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
Beetje kansloos dat zoveel mensen per definitie weigeren Jennifer zelfs maar een heel klein beetje eerlijk te beoordelen.
Ze zong gewoon erg goed in het duet.
Ik ben wel fan van haar en geef gewoon toe dat haar eigen optreden zwaar kut was. Zouden al jullie zeikerds ook eens moeten proberen, eerlijk oordelen.
Ja gelukkig zijn er nog mensen die hierop stemmen.. Ik geloof er geen zak van. Het is even waardeloos als sommige jurycommentaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.
Als ik niet FOK! tijdens het kijken van TVOH, en Jennifer is slecht, ben ik 'anti-Jennifer'. En als Ray dan slecht zingt zoals vorige week, 'anti-Ray'. Heeft FOK! niks mee van doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.
Laten we nu niet doen alsof sms-publiek representatief is voor de gemiddelde nederlanderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de expertquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn er nog mensen die hierop stemmen.. Ik geloof er geen zak van. Het is even waardeloos als sommige jurycommentaar.
Zehra postte in reactie op jou: *weet niet meer wat ze zei*, knulletje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wut? Vanwaar deze uiting van affectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |