Stuur me maar een digitaal kerstkaartjequote:
flauw hequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
met oma vingertjes pielen met tunneltjes
Nee echtquote:
Pielsequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en nu weer even pielen met mijn tunneltjes
Een meet in Londen zou ik wel toejuichen trouwensquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stuur me maar een digitaal kerstkaartjeEn dan kom ik volgend jaar wel een keer in Londen op de koffie
Een volgende meet is bij jou
Ligt eraan.... drink je koffie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik bagger toch niet?
Ik vind jullie eigenlijk veel leuker als ONZ.
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een meet in Londen zou ik wel toejuichen trouwens
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ladylike het volgende:
whehe ik merk dat ik msn niet eens geinstalleerd heb op de laptop
Dat is ook geen gemisquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Ladylike het volgende:
whehe ik merk dat ik msn niet eens geinstalleerd heb op de laptop
ligt eraan wie je op msn hebtquote:
nja heb een hoop mensen al een tijd niet meer gesproken.quote:
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinkenquote:
Het is maar goed dat meningen verschillenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinken
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wel IE gebruiken dat is net zoals iets als een broodje poep weigeren maar wel een kotsshake drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |