Das waar, mn leven is nog niet eens goed begonnenquote:
Theoretisch gezien wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ach.. Tleven is een feest, en voor mij duurt ie nog wat langer![]()
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:quote:
Ja, ik maak de auto's op water nog mee.. jullie niet, of wel..quote:
Daarom heb ik naar 1tje die lastig isquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige vormen zijn wel lastig in te pakken, trouwens.
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ja, of jij ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ik maak de auto's op water nog mee.. jullie niet, of wel..
whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil graag maar helaas gaat het niet lukken door prive omstandigheden en daarom:
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ik maak het mezelf vaak lastig... heb er 2 die wat raar gevormd zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik naar 1tje die lastig is
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
astu fles:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
astu fles:
[ afbeelding ]
trev
[ afbeelding ]
Ik had er maar 2 die makkelijk warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf vaak lastig... heb er 2 die wat raar gevormd zijn.
Je hebt gespiektquote:
Dan had je maar 1 moeilijke meer dan ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 die makkelijk waren
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zometeen maar eens een poging wagen langer te slapen dan vannacht..anders val ik morgen om tegen één van jullie aan
Spannend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zometeen maar eens een poging wagen langer te slapen dan vannacht..anders val ik morgen om tegen één van jullie aan
nee, want ik heb 6 cadeautjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je maar 1 moeilijke meer dan ik!
Alhoewel... bij 2 heb ik het mezelf makkelijk gemaakt, dus eigenlijk had ik maar 1 die van nature makkelijk was... of waarvoor ik door stom toeval precies de juiste hoeveelheid cadeaupapier had gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |