Dat doet de mijne volgend jaar meiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF wordt 35 volgend jaar maart, laatst hadden we het erover en ik zei dus: ja, je gaat al richting 40
vond ie niet zo leuk
Oh kom jij niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
omdat ik nu definitief niet kan komen post ik zoemteen pics van mijn kado's voor trev en fles
Nee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van vrouwen van dertig he...
![]()
![]()
![]()
die koken lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet wel meer dan dat wat ze zeggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan word ik 32quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne volgend jaar mei
Ja, jij bent dertig hea..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel meer dan dat wat ze zeggen
Ja, doei..quote:
Ach.. Tleven is een feest, en voor mij duurt ie nog wat langerquote:
Maar lekker is het welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet zeker dat MPG wat anders bedoelt
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Terwijl jullie in sneltreinvaart weer een topic hebben volgespamd, heb ik de cadeaus voor morgen ingepakt.
Ik zei vroeger altijd dat je pas oud was als je blij was dat mensen je jonger schatten.quote:
Cadeaus inpakken is altijd zo kut aan kerst/sinterklaas hea..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
Terwijl jullie in sneltreinvaart weer een topic hebben volgespamd, heb ik de cadeaus voor morgen ingepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |