Zodra je een kamer gaat huren wel ja. Maar inschrijven mag gewoon vanaf je 15equote:Op zaterdag 27 november 2010 11:27 schreef eriksd het volgende:
Je moet toch ingeschreven staan tegenwoordig?
Slaat helemaal nergens op, maar goed. Ik maak me niet boos, ik maak me niet boos. Ik ga wel weer op kamernet kijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:50 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Zodra je een kamer gaat huren wel ja. Maar inschrijven mag gewoon vanaf je 15e
Ik wil er misschien gaan studeren, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Schnappieter het volgende:
Gewoon als startdatum zeggen 1 september van het jaar dat je verwacht te gaan studeren. Alleen dat plaatsprobleem begrijp ik niet zo goed aangezien SWW alleen kamers aanbied in de regio Amsterdam lijkt het me vrij logisch dat je daar dan ook studeert? Anders heeft het weinig zin lijkt me.
Jazeker. Gewoon Amsterdam invullen.quote:Op zondag 28 november 2010 16:52 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Ik wil er misschien gaan studeren, maar dat weet ik nog niet zeker.
Maar dat plaatsprobleem moet ik dan maar amsterdam invullen, omdat ik misschien naar de UvA wil?
Gokje, jij hebt jezelf pas net ingeschrevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Cudles het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, maar goed. Ik maak me niet boos, ik maak me niet boos. Ik ga wel weer op kamernet kijken.
2 maanden nadat ik begon. Nu zo'n 26 maanden, krijg alleen een kamer in osdorpquote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Jazeker. Gewoon Amsterdam invullen.
[..]
Gokje, jij hebt jezelf pas net ingeschreven?
Als je geluk hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Cudles het volgende:
[..]
2 maanden nadat ik begon. Nu zo'n 26 maanden, krijg alleen een kamer in osdorp
Ahquote:Op zondag 28 november 2010 19:30 schreef Cudles het volgende:
[..]
2 maanden nadat ik begon. Nu zo'n 26 maanden, krijg alleen een kamer in osdorp
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ah, sta nu zelf 28 maanden ingeschreven maar ben dan ook pas eerstejaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |